Backpackspots Thailand
Backpackspots Thailand
Hallo reizigers!
Volgende week vertrek ik naar Thailand. Ik ben 20 jaar, student en ga 6 weken backpacken. Nu is mijn vraag wat goede plekken zijn in Thailand om medebackpackers te ontmoeten? Dan bedoel ik met name; welke plaatsen? Ik hou van feesten en sporten, kan ik dan beter naar het noorden of zuiden gaan? En waar? Ik wil naar de full moon party van 4 juli, waar is deze volgens jullie het leukst en heb je de grootste kans om leuke medepartyers te vinden?
Ik zal jullie mening op prijs stellen. Alvast bedankt!
Guido
Volgende week vertrek ik naar Thailand. Ik ben 20 jaar, student en ga 6 weken backpacken. Nu is mijn vraag wat goede plekken zijn in Thailand om medebackpackers te ontmoeten? Dan bedoel ik met name; welke plaatsen? Ik hou van feesten en sporten, kan ik dan beter naar het noorden of zuiden gaan? En waar? Ik wil naar de full moon party van 4 juli, waar is deze volgens jullie het leukst en heb je de grootste kans om leuke medepartyers te vinden?
Guido
Re: Backpackspots Thailand
https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/thailand/
en de ik-weet-niet-hoeveel threads op dit forum?
Maar kort antwoord: overal
en de ik-weet-niet-hoeveel threads op dit forum?
Maar kort antwoord: overal
Er is maar een echte fullmoon party namelijk op ko phagnan zie: https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/th ... i9397.html
Sluit me ook aan bij Marshall, als je concrete vragen hebt dan horen we het graag.
Sluit me ook aan bij Marshall, als je concrete vragen hebt dan horen we het graag.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
-
- Reisexpert
Ik sluit me hier niet bij aan. Als je even zoekt, zijn er genoeg plekken in Thailand waar je maar weinig backpackers tegenkomt.marshall schreef: Maar kort antwoord: overal