Tickets Zuid-oost Azie? Hier of daar?

Altijd al willen weten of het mogelijk is om de reis te maken die je al jaren wilt gaan doen met het budget die je voor ogen hebt? Of wil je weten welke verzekering het beste bij jouw reis past?
Plaats reactie
Stephanie

Tickets Zuid-oost Azie? Hier of daar?

Bericht door Stephanie »

Mijn vriend en ik gaan een half jaar naar Zuid Oost Azië. We hebben onze retour geboekt, heen Bangkok terug Hong Kong met Qantas.

Nu vroeg ik me af of jullie ervaring hebben mijn interne vluchten (binnen zuid oost Azië) van te voren boeken of daar boeken? Bijvoorbeeld bij www.airasia.com

Groetjes,

Stephanie
bolletjeom
Reisexpert

Re: Tickets Zuid-oost Azie? Hier of daar?

Bericht door bolletjeom »

hoe eerder je boekt hoe goedkoper. airasia boek je via internet en met je creditcard dus kan je doen waar je wilt.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Air Asia is een prima maatschapij, en wanneer je ruim op tijd boekt zijn ze zeker niet duur. Ze krijgen meer en meer bestemmingen, heel handig dus!

Let trouwens wel op de bagagebepalingen: je mag bij Airasia meestal 'maar' 17 kg meenemen ipv 20 kg zoals geldt bij de meeste maatschappijen. En overgewicht is duur!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
marja1983

Bericht door marja1983 »

In 2006 heb ik samen met een vriendin van mij Maleisie bezocht. Wij hebben van te voren onze tickets geboekt bij Air Asia.com (met creditcard) en waren in totaal voor 4 enkele reizen (2x Johor Bahr naar Kuching, Borneo en 2x Kuching naar Kuala lumpur) 80 euro kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!! ^O^

Prima vluchten gehad, geen problemen.. dus ik zou Air Asia zeker aanraden!! Wij hebben toen geboekt in de discountweken... dus ja verstandig om de site een tijdje in de gaten te houden en dan kijken wanneer ze vele kortingen hebben!

Suc6!
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Airasia is 15 kilo elke kilo over 15 kilo kost 15 ringgit is 3 euro.
Airasia is hoe eerder geboekt hoe goedkoper het is.

gr van Moira
Plaats reactie