Waarden backpacker?

Altijd al willen weten of het mogelijk is om de reis te maken die je al jaren wilt gaan doen met het budget die je voor ogen hebt? Of wil je weten welke verzekering het beste bij jouw reis past?
Plaats reactie
deb

Waarden backpacker?

Bericht door deb »

Hoi,

Ik ben een studente Management Toerisme en ben bezig aan mijn afstudeerproject. Een onderdeel daarvan is onderzoeken waarin de waarden van de backpacker verschillen van 'andere' toeristen. Welke waarden denk jij dat het zouden kunnen zijn?

Ik heb een vragenlijst opgesteld (voor school moet er natuurlijk allerlei technieken en modellen worden toegpast) en die lijst heb ik doorgestuurd naar alle backpackers die ik ken, maar helaas ken ik er te weinig omvoldoende informatie te verkrijgen!

Is er een mogelijkheid om mijn vragenlijst op deze site te plaatsen? Hopelijk krijg ik dan heel veel reacties, zodat ik weer vrolijk verder kan op weg naar mijn diploma.

Dank je wel!!!

Groetjes, Debby
(deb.visser@gmail.com)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Hoi Debby,

Ik wil je wel helpen door je vragenlijst te promoten met als enige tegenprestatie dat je je onderzoek hier (of door mij te mailen) openbaar maakt :) Ik ben namelijk erg benieuwd naar de uitkomst van je onderzoek.

Mail me maar als je interesse hebt.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik heb de vragenlijst vorige week al via de mail van debbie ontvangen.
voor de verandering eens een lijst op niveau 8)
dus niet zo'n dom vragen lijstje dat we hier wel vaker zien
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
deb

Bericht door deb »

Hoi hoi,

Rudi, ik je niet eens, maar vind je nu al een schat :wink: Als ik mijn diploma gehaald heb, drink ik er zeker ook 1 op jou!

En Erik, ik stuur je NU een mail!

Dank jullie wel!!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik zal dan eens gaan kijken :)

Update: 17:01 zo te zien nog niets ontvangen?!
deb

Bericht door deb »

Hoi Erik,