Waarden backpacker?

Altijd al willen weten of het mogelijk is om de reis te maken die je al jaren wilt gaan doen met het budget die je voor ogen hebt? Of wil je weten welke verzekering het beste bij jouw reis past?
Plaats reactie
deb

Waarden backpacker?

Bericht door deb »

Hoi,

Ik ben een studente Management Toerisme en ben bezig aan mijn afstudeerproject. Een onderdeel daarvan is onderzoeken waarin de waarden van de backpacker verschillen van 'andere' toeristen. Welke waarden denk jij dat het zouden kunnen zijn?

Ik heb een vragenlijst opgesteld (voor school moet er natuurlijk allerlei technieken en modellen worden toegpast) en die lijst heb ik doorgestuurd naar alle backpackers die ik ken, maar helaas ken ik er te weinig omvoldoende informatie te verkrijgen!

Is er een mogelijkheid om mijn vragenlijst op deze site te plaatsen? Hopelijk krijg ik dan heel veel reacties, zodat ik weer vrolijk verder kan op weg naar mijn diploma.

Dank je wel!!!

Groetjes, Debby
(deb.visser@gmail.com)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Hoi Debby,

Ik wil je wel helpen door je vragenlijst te promoten met als enige tegenprestatie dat je je onderzoek hier (of door mij te mailen) openbaar maakt :) Ik ben namelijk erg benieuwd naar de uitkomst van je onderzoek.

Mail me maar als je interesse hebt.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik heb de vragenlijst vorige week al via de mail van debbie ontvangen.
voor de verandering eens een lijst op niveau 8)
dus niet zo'n dom vragen lijstje dat we hier wel vaker zien
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
deb

Bericht door deb »

Hoi hoi,

Rudi, ik je niet eens, maar vind je nu al een schat :wink: Als ik mijn diploma gehaald heb, drink ik er zeker ook 1 op jou!

En Erik, ik stuur je NU een mail!

Dank jullie wel!!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik zal dan eens gaan kijken :)

Update: 17:01 zo te zien nog niets ontvangen?!
deb

Bericht door deb »

Hoi Erik,

Ik heb het nog een keer gemaild naar hetzelfde e-mailadres. Deze keer krijg ik inderdaad een mail terug dat het niet verstuurd kan worden.

Mail mij anders even op deb.visser@gmail.com en dan stuur ik je de vragenlijst in een reply.

We komen er vast wel uit op de een of andere manier :-)

Groetjes!

PS: dit mailde ik jou eerder vandaag. Komt het bekend voor?

Beste Erik,

Je maakt me hartstikke blij met je reactie. Ik hoop alleen wel dat je snapt dat het wel voor een scriptie is en ik dus geen deskundige ben ;-) Daarnaast mijn scriptie gericht om een accommodatie voor backpackers op te starten in Zuid-Afrika aan de hand van specifieke waarden. Dat is ook wel terug te zien in de vragen. Maar er wordt ook algemeen ingegaan op de waarden van een backpacker hoor.

Ik ga graag in op je voorstel! Plaats jij de vragenlijst dan op de site? Werkt dat zo?

Ben zelf ook erg benieuwd naar de uitkomsten en laat je deel deze natuurlijk graag als ik klaar ben met de verwerking ervan!
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

hey deb,

stuur hem ook maar even naar mij toe dan zal ik er van het weekend even naar kijken en hem je terug sturen.

gr ron

ronismoving@hotmail.com
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nienke Krook »

stuur mij de vragenlijst ook maar toe hoor! nienke4@chello.nl
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
deb

Bericht door deb »

Hoi backpackers van Nederland,

Nog een laatste kreet voor hulp! Ik wil er heel graag achterkomen wat de waarden zijn van dé backpacker, maar dan heb ik nog 10 vrijwilligers nodig die mij willen helpen. Dus help!

Mail me op deb.visser@gmail.com

DANK JE WEL!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Sorry debby was er nog niet aan toegekomen bij deze de oproep:
jmksprangers
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door jmksprangers »

zal hem ook even invullen. Uiteraard om het positieve imago hoog te houden 8)
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Het is inmiddels al een week of 9 geleden maar ik heb toch even een mailtje gestuurd. Ik ben benieuwd naar de vragenlijst
Plaats reactie