Waar koop je een sarong?

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Ilona1983
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 nov 2007 11:45
Locatie: Aalsmeer

Waar koop je een sarong?

Bericht door Ilona1983 »

Beste mede (ex-) backpackers,

Ik heb diverse forums afgestruind over wat je nou precies mee moet nemen en wat je gewoon absoluut thuis kunt laten. Wat me opviel is dat het handig is om een sarong mee te nemen ipv een grote (dus zware) badhanddoek. Prima! Maar waar koop ik een sarong? Ik heb diverse internetsites afgestruind, maar ik kon geen verkoopadressen of websites vinden waar ze een sarong verkopen. Wie weet een paar verkoopadresjes of webadresjes? Op wehkamp en dat soort sites verkopen ze alleen pareo's.

M'n 2e vraag; het wordt tevens afgeraden een fohn mee te nemen, maar is er dan één aanwezig in een hostel? Ik vind het toch wel fijn m'n haar te kunnen drogen met een fohn en dat heeft in mijn geval niets te maken met ijdel zijn......

Alvast bedankt!

Groetjes!
Gebruikersavatar
bolletjeom
Reisexpert
Berichten: 11085
Lid geworden op: 05 okt 2006 11:04
Locatie: amersfoort

Bericht door bolletjeom »

een sarong is een grote lap stof die je om je lichaam kunt wikkelen.
te koop overal in nederland! denk aan wereldwinkels. de afdeling met strandkleding etc.
Je kunt ook gewoon even een lapje stof kopen op de markt en even omzomen. Dat doe ik meestal
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
tijn1980

Bericht door tijn1980 »

Op de markt? Hier staat vaak een kraam met wierook en ook met sarong's en sari's.
Tikva
Reisexpert
Berichten: 4874
Lid geworden op: 22 mar 2007 17:43
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Je kunt ook gewoon wachten tot je eerste strand bestemming en daar pas een sarong kopen.

Is ook nog een leuke souvernier voor als je thuis als je een keer gaat picknicken ofzo :D
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
RGV
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2018 13:35

Re: Waar koop je een sarong?

Bericht door RGV »

Hallo,
Mocht je niet geslaagd zijn met gewoon winkelen in de stad.
Dan raad ik je echt aan om online winkelen dan te overwegen.
Online hebben de winkels meer voorraad etc.
Persoonlijk bestel ik mijn sarongs maar op 1 website en dat is [verwijderd]
Ik ben via een vriendin op die site gekomen, en sindsdien bestel ik alleen op die site als ik weer 1 nodig heb.
Ik hoop dat ik iets heb kunnen helpen met je zoektocht :) .
Groetjes,
Riley G
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast