Geachte mevrouw,
1. De Indiase autoriteiten zullen uw vliegbiljet niet opvragen bij binnenkomst, maar alleen kijken of er een geldig visum in uw paspoort staat.
2. Indien mogelijk zou ik uw vliegbiljet voor vertrek wijzigen.
Met vriendelijke groet.
Ondertussen heb ik ook besloten dat ik mijn vlucht ga veranderen. Ik wacht tot vrijdag (dan kan ik mijn paspoort ophalen), tot ik dus weet welke datum nou precies op mijn visum zal staan. Vervolgens probeer ik in eerste instantie mijn vlucht om te boeken. Als dit niet kan/lukt, boek ik een andere terugvlucht erbij. Ik ging gisteren namelijk zoeken voor goedkope vluchten en momenteel vind ik een enkele reis voor 276 euro excl. op cheaptickets.nl. Ik had in mijn hoofd dat ik véél meer geld kwijt zou zijn voor een enkele reis, maar dat valt dus heel erg mee.
Dan maar wat extra geld, i.p.v. eventuele problemen later

(Overigens is cheaptickets wel een goeie optie voor vluchten, om even over een ander onderwerp te beginnen. Mijn retourvlucht (Amsterdam - Delhi, met tussenstop in Londen) kostte me een tijdje terug 496 euro, alles inclusief. Ondertussen kost diezelfde vlucht (als je dus voor komende week nog zou boeken) 590 euro (exclusief dan). Dat is nog steeds heel goedkoop.)