Rabiës vaccinatie delen?
Re: Gezocht: Rabiës vaccinatie delen in AMC
Je moet 3 inentingen hebben op dag 0 , 7 en 21. Ik moet uiterlijk de laatste prik hebben op vrijdag 10 juli. Dus zouden inderdaad maandag kunnen beginnen als we dat maandagochtend nog kunnen regelen. Prik kost per stuk 64,95? als je met zijn 3-en komt dus 21,65 per persoon en met 2-en 32,48. Maandag kan ik niet dinsdag wel. Heb zelf t liefst begin vd ochtend of eind vd middag.
Hoor graag wat jullie uitkomt dan kan ik een afspraak maken in het AMC.
Misschien handiger om rechtstreeks te mailen naar koenverloop"at"xs4all.nl.
Groetjes Koen
Hoor graag wat jullie uitkomt dan kan ik een afspraak maken in het AMC.
Misschien handiger om rechtstreeks te mailen naar koenverloop"at"xs4all.nl.
Groetjes Koen
Ik kan komende maandag wel, maar de maandag daarop niet, dus dan is dinsdag ook handiger voor mij. Ik kan dan tot zo'n 15:00-16:00. Ik heb nog tot 14 juli voor de laatste prik.
Groetjes,
Sanne
Groetjes,
Sanne
Dat is goed Sanne ik ga proberen dinsdag een afspraak maken rond 09.00 als het lukt. Misschien handig als je je mobiele nummer naar mij mailt dan kan ik makkelijker overleggen over de tijd en evt dag als t nog veranderd. Gerrit als je dinsdag kan aansluiten kan dat of als er iemand anders is kan die zich nog aansluiten.
Gr Koen
Gr Koen
Oke, klinkt goed. Ik zal het naar je mailen
Groetjes,
Sanne
Groetjes,
Sanne
Re: Gezocht: Rabiës vaccinatie delen. Bij voorkeur AMC.
Hoi Challez,
Zie mijn bericht van Koen. Ik ga met Sanne ook via deze site prikken halen in het AMC. De 1e wordt 16 juni als het lukt en dan 7 dagen later en 14 dagen later (21e dag) dus als je nog wil delen. Hoor ik het wel. Gr Koen
Zie mijn bericht van Koen. Ik ga met Sanne ook via deze site prikken halen in het AMC. De 1e wordt 16 juni als het lukt en dan 7 dagen later en 14 dagen later (21e dag) dus als je nog wil delen. Hoor ik het wel. Gr Koen
Hoi Gerrit,drgait schreef:Top idee Sanne! Als we maandag kunnen doe ik mee. Anders wordt t te laat voor mij. vlieg 7 juli. Please email me.
Cheers,
Gerrit
Als je 7 juli s'ochtends nog je vaccinatie zou kunne halen dan kunje meedoen. Anders kun je wellicht de 6e ook al en dan alleen. Dat scheelt toch weer 2 keer minder betalen.
Hoor het wel.
groetjes,
Koen
Re: Gezocht: Rabiës vaccinatie delen AMC
Wij starten deze donderdag 18 juni met de 1e rabies vaccinatie delen. Kan nog 1 bij dus als je wilt.
groet,
Koen
groet,
Koen
Hoi Chaillez,
Wij gaan morgen donderdag 18 juni om 08.45 voor de 1e prik voor rabies in het Tropencentrum AMC.
Je kunt nog meedoen dan moet je er morgenochtend om 08.30 zijn om je te registreren en zeggen dat je met Koen Verloop samen de rabies prik haalt.
Gr,
Koen
Wij gaan morgen donderdag 18 juni om 08.45 voor de 1e prik voor rabies in het Tropencentrum AMC.
Je kunt nog meedoen dan moet je er morgenochtend om 08.30 zijn om je te registreren en zeggen dat je met Koen Verloop samen de rabies prik haalt.
Gr,
Koen
Hoi Challez en Laura,
Hebben jullie nog ruimte voor een extra persoon in jullie afspraak voor de rabies vaccinatie?
Ik zou graag mee gaan!
vriendelijke groet, Wanda
Hebben jullie nog ruimte voor een extra persoon in jullie afspraak voor de rabies vaccinatie?
Ik zou graag mee gaan!
vriendelijke groet, Wanda
Gezocht: Rabies vaccinatie delen (AMC)
Hallo,
Voor mijn reis naar zuidoost Azië wil ik rabiës vaccinaties halen. Door de vaccinatie te delen, deel je ook de prijs:)
Ik vertrek eind juli, dus wil zo snel mogelijk een afspraak maken.
Heb je interesse, laat het weten!
vriendelijke groet,
Wanda
Voor mijn reis naar zuidoost Azië wil ik rabiës vaccinaties halen. Door de vaccinatie te delen, deel je ook de prijs:)
Ik vertrek eind juli, dus wil zo snel mogelijk een afspraak maken.
Heb je interesse, laat het weten!
vriendelijke groet,
Wanda
Hoi Wanda,
Wij kunnen donderdag as om 13.10 in AMC nog 1 iemand erbij hebben voor de vaccinatie.
voor ons is het de 2e maar dat maakt niet uit. De 3e hebben we gepland op 8 juli om 16.30 in het AMC.
Als je mee wil doen stuur dan een mail naar koenverloop@xs4all.nl
gr,
Koen
Wij kunnen donderdag as om 13.10 in AMC nog 1 iemand erbij hebben voor de vaccinatie.
voor ons is het de 2e maar dat maakt niet uit. De 3e hebben we gepland op 8 juli om 16.30 in het AMC.
Als je mee wil doen stuur dan een mail naar koenverloop@xs4all.nl
gr,
Koen
Re: Gezocht: Rabies vaccinatie delen (AMC)
hi Wanda,
ben je nog steeds op zoek? Ik ga begin september naar Azie en heb afgelopen woensdag mijn 1e rabiës vaccinatie bij de GGD gehad. Ik dacht dat ik hiervoor verzekerd was, maar helaas toch niet, dus daarom overweeg ik nu om de rest van de vaccinaties bij het AMC te halen omdat ik hoorde dat je ze daar inderdaad kan delen en het zo goedkoper is. Laat maar weten of je nog interesse hebt!
groetjes Helen
ben je nog steeds op zoek? Ik ga begin september naar Azie en heb afgelopen woensdag mijn 1e rabiës vaccinatie bij de GGD gehad. Ik dacht dat ik hiervoor verzekerd was, maar helaas toch niet, dus daarom overweeg ik nu om de rest van de vaccinaties bij het AMC te halen omdat ik hoorde dat je ze daar inderdaad kan delen en het zo goedkoper is. Laat maar weten of je nog interesse hebt!
groetjes Helen
Gezocht: rabies vaccinatie delen AMC
hallo allemaal,
ik ga begin september naar Azie en heb afgelopen woensdag mijn 1e rabiës vaccinatie bij de GGD gehad. Ik dacht dat ik hiervoor verzekerd was, maar helaas toch niet, dus daarom overweeg ik nu om de rest van de vaccinaties bij het AMC te halen omdat ik hoorde dat je ze daar kan delen en het zo goedkoper is.
Heeft iemand interesse om de resterende vaccinaties met me te delen? NB: omdat ik vorige week dus al mijn eerste heb gehad zal ik komende week denk ik al mijn 2e moeten hebben, maar hiervoor ga ik a.s. maandag met het AMC bellen om dit even te verifieren.
groetjes Helen
ik ga begin september naar Azie en heb afgelopen woensdag mijn 1e rabiës vaccinatie bij de GGD gehad. Ik dacht dat ik hiervoor verzekerd was, maar helaas toch niet, dus daarom overweeg ik nu om de rest van de vaccinaties bij het AMC te halen omdat ik hoorde dat je ze daar kan delen en het zo goedkoper is.
Heeft iemand interesse om de resterende vaccinaties met me te delen? NB: omdat ik vorige week dus al mijn eerste heb gehad zal ik komende week denk ik al mijn 2e moeten hebben, maar hiervoor ga ik a.s. maandag met het AMC bellen om dit even te verifieren.
groetjes Helen
hi Koen,
ben je evt nog op zoek naar iemand om je 3e vaccin mee te delen? Ik heb vorige week op woensdag mijn eerste rabies vaccin gehad en ben op zoek naar iemand die hem deze week met me wil delen.
ben je evt nog op zoek naar iemand om je 3e vaccin mee te delen? Ik heb vorige week op woensdag mijn eerste rabies vaccin gehad en ben op zoek naar iemand die hem deze week met me wil delen.
Koen heeft zijn 3e en laatste morgen (dinsdag-) middag om 15.30 uur in het AMC, Kan jij dan?
Jan Wiillem, namens Koen
Jan Wiillem, namens Koen