Kan ik mobiel bellen in Australie?

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
rebeccafs
Reiziger

Re: Wat te doen met telefoonabonnement en schoenen in Australië?

Bericht door rebeccafs »

Ik ga zelf ook enkele maanden naar Australië en heb bij mijn maatschappij (Ben) geïnformeerd. Ik kan zelf niet mijn abonnement pauzeren en de laagste kosten vind ik nog steeds te hoog, maar ik kreeg als tip bij een andere provider een prepaid sim met nummerbehoud te kopen en dan dus geen tegoed erop te zetten. Vond ik zelf een heel slimme tip, want eenmaal terug kan ik weer ergens een abonnement met nummerbehoud aanschaffen.
Wie weet dat iemand anders hier ook iets aan heeft
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Je kunt van je abonnement "overstappen" naar een pre-paid. Maar je moet je telefoonnummer dan nog wel regelmatig gebruiken. Bij sommige providers vervalt het nummer wanneer deze x maanden niet is gebruikt. Wel belangrijk om op te letten dus :)
Elrosso
Reisexpert

Bericht door Elrosso »

Bij KPN prepaid moet je 1 maal per 6 maanden minimaal een sms verzenden. Vanuit Australie is dit 0,75 euro. Even in je agenda zetten iedere 5 maanden en er is geen probleem (eigen ervaring).
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
AnnemiekeinZA
Reisexpert
Contacteer:

Telstra

Bericht door AnnemiekeinZA »

Waar koop je een Sim en data van Teltstra? Kan dit in supermarkten, benzinepomp, etc?.

Bedankt.
Groet uit Zuid Afrika, Annemieke

https://reizenzuidafrica.eu
Kims
Reisexpert

Re: Telstra

Bericht door Kims »

Hi,

In supermarkten inderdaad, bij grote warenhuizen en natuurlijk Telstra winkels.

Check goed welk prepaid plan je kiest en hou er rekening mee dat er op heel veel plekken buiten de bewoonde wereld geen bereik zal zijn.

Groetjes
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Plaats reactie