Reis films

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Reis films

Bericht door Tikva »

Ja zonder kompas en kaart de wildernis in gaan is wel heel dom. En inderdaad het feitjes dat hij een paar km verderop met een kabelbaantje gewoon de rivier over had gekunt maakt zijn dood wel een beetje dom/zuur.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Sterker nog, dat kabelbaantje zou maar een kwart mijl van z'n bus vandaan zijn geweest, des te verbazingwekkender dat ie dat nooit gezien heeft. Ook zou hij zeer onverantwoord met de aanwezige noodvoorraden zijn omgegaan, waardoor veel bedorven is, anders had hij makkelijk moeten kunnen overwinteren.
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Tikva schreef:Ja zonder kompas en kaart de wildernis in gaan is wel heel dom. En inderdaad het feitjes dat hij een paar km verderop met een kabelbaantje gewoon de rivier over had gekunt maakt zijn dood wel een beetje dom/zuur.
Dat was juist zijn hele concept! Dom nee, maar als je meer over zijn ideologie leest wel begrijpelijk.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Was het feit dat het wel eens een enkele reis zou kunnen worden dan een ingecalculeerd risico van die ideologie?
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

WizardOfOss schreef:Was het feit dat het wel eens een enkele reis zou kunnen worden dan een ingecalculeerd risico van die ideologie?
Dat is altijd als je niet al op de bank hangend TV kijkt. Net als met neuqen zonder condoom, op het moment supreme is het prima en 9.9 van de 10 keer is het zonder gevolgen, maar als je minder geluk hebt dan besef je pas goed welk risico je gelopen hebt. In zijn geval waren de gevolgen ernstiger dan hij had verwacht en heeft hij het niet na kunnen vertellen zoals die baas uit 127hours. Dus ja, no risk no glory.
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

Spijtig dat ik de film al niet meer moet zien ondertussen. Ik denk dat ik hier alles al gelezen heb...
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Valt wel mee hoor, ook als je het verhaal al kent is het nog altijd een hele mooie film. Het is een beetje zoals Titanic, je weet dat ie zinkt, en toch kijk je.
(en dan is Into the Wild toch echt de veel betere film)
Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ingritaaa »

WizardOfOss schreef:Valt wel mee hoor, ook als je het verhaal al kent is het nog altijd een hele mooie film. Het is een beetje zoals Titanic, je weet dat ie zinkt, en toch kijk je.
(en dan is Into the Wild toch echt de veel betere film)
Ik vind Titanic wel echt een van de meest verschrikkelijke films! Kan daar echt niet naar kijken :). Maar Into the Wild heeft vooral mooie shots!

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika

WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Ach, het is geen beste film, maar geloof me: het kan nog véél erger :Y
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

WizardOfOss schreef:Mocht je ooit dat lef krijgen, vergeet dan ook je gezonde verstand niet. Want hoewel het allemaal heel stoer lijkt, uiteindelijk was meneer Supertramp toch eigenlijk gewoon een roekeloze sukkel. Dat blijkt ook wel uit een aantal feitjes die in de (desondanks toch erg sterke) film achterwege gelaten worden.
Ja misschien heb ik het lef wel maar gebruik ik mijn verstand soms iets meer. Morgen ga ik ook maar Into the Wild denk ik ;) In ieder geval naar plaatsen waar ik buiten de namen niet veel van weet en waar ik niet van weet of er overnachtingsmogelijkheden zijn.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Ralph
Reisexpert

Bericht door Ralph »

Martijn Wilbrink schreef:A map for saturday

http://www.youtube.com/watch?v=0xyWnYJ1aUQ

Een leuke docu over backpacken. Zal velen wel een bekend gevoel geven en wekt bij mij echt kriebels op om te gaan.
Pareltje, en dan te bedenken dat ik nog zeker 4 maanden "moet" werken. -O-
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

marshall schreef:
Martijn Wilbrink schreef:A map for saturday

http://www.youtube.com/watch?v=0xyWnYJ1aUQ

Een leuke docu over backpacken. Zal velen wel een bekend gevoel geven en wekt bij mij echt kriebels op om te gaan.
Pareltje, en dan te bedenken dat ik nog zeker 4 maanden "moet" werken. -O-
Van de week de dvd besteld en vanavond gekeken, damn goede shit!
Ralph
Reisexpert

Bericht door Ralph »

Geen reisfilm maar een bollywood movie die ik toch even moet vermelden: 3 idiots

http://www.imdb.com/title/tt1187043/

Geniale film, echt een must-see!
Ralph
Reisexpert

Bericht door Ralph »

The Children of Huang Shi

Verder iemand nog tips? Heb mijn rondje the beach / a map for saturday / motorcycle diaries er weer opzitten.

Nog 8 weken werken :)
Ralph
Reisexpert

Bericht door Ralph »

Tikva schreef:Heb je alle 10 films al gezien??
Ah nummer 8 t/m 10 moet ik nog kijken, thx ^O^
Plaats reactie