Rabiës vaccinatie delen?

Heb je vaccinaties of misschien malaria pillen nodig? Welke ziektes zijn er in een land? Maar ook alle andere vragen over je gezondheid zijn hier te vinden.
Lauren1995

Gezocht: iemand die met mij de rabiës vaccinatie wil delen

Bericht door Lauren1995 »

Vandaag mijn eerste vaccinaties gehad omdat ik van de zomer een maand naar Zuid-Oost Azië ga. Nu heeft mijn arts me aangeraden om ook de vaccinaties voor rabiës te nemen, maar hij stelde ook meteen voor om deze met iemand te delen. Vandaar mijn vraag: is er iemand die ook de rabiës vaccinatie wil en deze met mij zou willen delen? Ik zit bij het AMC in Amsterdam. Groetjes Lauren
Lauren1995

Re: Rabiës vaccinatie delen? Amsterdam

Salut! Iemand die in maart/april/mei de rabiës vaccinatie wil delen?
valerievane

Gezocht: iemand die met mij de rabiës vaccinatie wilt delen

Bericht door valerievane »

Hi!
Vandaag mijn eerste vaccinaties gehad, omdat ik eind mei / begin juni op reis ga. Nu heeft mijn arts mij aangeraden om ook de vaccinaties voor rabiës te nemen, maar hij stelde ook meteen voor om deze met iemand te delen zodat de kosten gedeeld worden. Vandaar mijn vraag: is er iemand die ook de rabiës vaccinatie wilt en deze met mij zou willen delen? Ik zit bij het tropencentrum in AMC te Amsterdam.
Groetjes Valerie
Brasov
Wereldreiziger

Gezocht: Rabiësvaccinatie delen regio Rotterdam rond 12 juni

Bericht door Brasov »

Hallo,

Mocht iemand ook rond 12 juni een rabiësvaccinatie willen in de regio Rotterdam, dan kunnen we de kosten wellicht delen. Ik hoef maar 1 vaccinatie, dus niet de gebruikelijke 3 achter elkaar. Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag!

Vriendelijke groet,
Daan
Challez

Re: Gezocht: iemand die met mij de rabiës vaccinatie wilt de

Bericht door Challez »

Hoi Valerie,
Ik zie je vraag net pas, maar mocht je nog geen mede rabiesvaccin slachtoffer hebben gevonden, dan hou ik me warm aanbevolen.

Groetjes,
Challez
Challez

Re: Gezocht: iemand die met mij de rabiës vaccinatie wil del

Bericht door Challez »

Hoi Lauren,
Mocht je ze nog niet gehad hebben wil ik ze graag met je delen.
Groeten, Challez
Lauren1995

Re: Gezocht: iemand die met mij de rabiës vaccinatie wil del

Sorry Challez! Heb ze inmiddels alle 3 al gehad! Hoop dat je iemand kan vinden
Groetjes Lauren
Challez

Gezocht: Rabiës vaccinatie delen. Bij voorkeur AMC.

Bericht door Challez »

Hoi,
Ik zoek iemand om mijn rabiës vaccinatie mee te delen, scheelt toch weer de helft van het geld. Ik zit vast aan de volgende clinics (https://www.izz.nl/vergoedingen/prevent ... esmiddelen) en aangezien ik in de randstad woon, graag enigszins in de buurt,

Groeten,
Challez
Lauraocal

Re: Gezocht: Rabiës vaccinatie delen. Bij voorkeur AMC.

Bericht door Lauraocal »

Hoi,

Wij hebben onze eerste rabiësprik al gehaald. Wij gaan 26 mei en 16 juni in de ochtend met zijn tweeën de tweede en derde prik halen bij het AMC. Als je ook aansluit is het voor jou een stuk goedkoper. Laat maar weten.

Groet,
Laura
Koenv

Gezocht: Rabiës vaccinatie delen in AMC

Bericht door Koenv »

Hallo,

Ik vertrek in de week van 13 juli naar Tanzania voor een half jaar en moet hiervoor dus de Rabiës vaccinatie hebben.
Het delen van deze vaccinatie met 1 of 2 mensen scheelt nogal wat geld dus is er iemand die voor deze tijd deze vaccinatie met mij wil delen bij het AMC te Amsterdam?
Ik zou dan het liefst de laatste ronde van deze vaccinatie ergens in de week van 6 juli doen maar over de data van de vaccinatie rondes valt nog te praten uiteraard.

Groet,

Koen
drgait

Re: Gezocht: Rabiës vaccinatie delen in AMC

Bericht door drgait »

Dag Koen,
Ik wil wel een vaccinatieschema met je delen. Klopt t dat t 64.95/3 per keer is? dus uiteindelijk 64.95 totaal? of gedeeld door 2 natuurlijk, dan wordt t 97.35 ofzo.
Groet,
Gerritroorda at gmail punt com
Montis

Gezocht: Rabiës vaccinatie delen AMC

Bericht door Montis »

Hi allemaal,

Ik vertrek volgende maand naar Zuidoost-Azië en mijn arts heeft mij aangeraden om de vaccinatie tegen rabiës te nemen. Aangezien deze goedkoper is wanneer deze samen met iemand anders wordt gehaald, vroeg ik mij af of iemand het met mij zou willen delen.

Groetjes,

Sanne
Travelator
Reisexpert

Re: Gezocht: Rabiës vaccinatie delen AMC

Bericht door Travelator »

You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Montis

Bericht door Montis »

Hi Koen,

Ik wil mij ook tegen die tijd laten vaccineren tegen rabiës in het AMC. Misschien kunnen we het met drieën doen (met Gerrit)? (Dan is het nog goedkoper dan met 2 toch?)

Groetjes,

Sanne
drgait

Bericht door drgait »

Top idee Sanne! Als we maandag kunnen doe ik mee. Anders wordt t te laat voor mij. vlieg 7 juli. Please email me.
Cheers,
Gerrit
Plaats reactie