Hi Tikva,Tikva schreef:
@ tenrec, je gaat dus weer zo'n air asia hop vakantie doen? Ik ben nog steeds benieuwd hoe je vorige is bevallen. Je website doet het op dit moment echter niet.
Stiekum heb je me wel een beetje geinspireerd.Mijn oom woont tegenwoordig in bali die willen we graag opzoeken, maar we hebben geen zin opnieuw 3wk indonesie en eigenlijk willen we ook wel weer naar bangkok (favoriete stad) en we zitten nu te denken of we dat niet kunnen combineren met een nieuwe bestemming zoals paar dagen hong kong.
We kunnen het inderdaad niet laten en gaan nu ook meerdere plekken bezoeken. Het is ons uitstekend bevallen. Ook al bleven we soms maar 2 nachten in 1 land, het leek achteraf of we er wel een week waren geweest.
De komende vakantie gaan we wel langer in Indonesië blijven, maar niet op dezelfde locatie. We gaan meerdere plekken bezoeken met het vliegtuig. Ook blijven we dan langer op 1 plek. In sumatra blijven we bijvoorbeeld al 6 nachten, als ik goed gerekend heb. De trip via Beijing is ingepland omdat het ongeveer hetzelfde kost als rechtstreeks via Kuala Lumpur of een andere stad in die omgeving.
Bedankt voor de tip over onze website. Het is een doorstuurservice die niet werkte omdat de DNS instellingen niet meer goed stonden.

Binnenkort gaan we beginnen met het volgende fotoboek: "Onze Safari". Dat wordt het boek van de laatste vakantie.