wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Tenrec
Reisexpert

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door Tenrec »

Tikva schreef:
@ tenrec, je gaat dus weer zo'n air asia hop vakantie doen? Ik ben nog steeds benieuwd hoe je vorige is bevallen. Je website doet het op dit moment echter niet.
Stiekum heb je me wel een beetje geinspireerd. :) Mijn oom woont tegenwoordig in bali die willen we graag opzoeken, maar we hebben geen zin opnieuw 3wk indonesie en eigenlijk willen we ook wel weer naar bangkok (favoriete stad) en we zitten nu te denken of we dat niet kunnen combineren met een nieuwe bestemming zoals paar dagen hong kong.
Hi Tikva,

We kunnen het inderdaad niet laten en gaan nu ook meerdere plekken bezoeken. Het is ons uitstekend bevallen. Ook al bleven we soms maar 2 nachten in 1 land, het leek achteraf of we er wel een week waren geweest.
De komende vakantie gaan we wel langer in Indonesië blijven, maar niet op dezelfde locatie. We gaan meerdere plekken bezoeken met het vliegtuig. Ook blijven we dan langer op 1 plek. In sumatra blijven we bijvoorbeeld al 6 nachten, als ik goed gerekend heb. De trip via Beijing is ingepland omdat het ongeveer hetzelfde kost als rechtstreeks via Kuala Lumpur of een andere stad in die omgeving.
Bedankt voor de tip over onze website. Het is een doorstuurservice die niet werkte omdat de DNS instellingen niet meer goed stonden. 8)7 Nu werkt hij weer.
Binnenkort gaan we beginnen met het volgende fotoboek: "Onze Safari". Dat wordt het boek van de laatste vakantie.
Laatst gewijzigd door Tenrec op 26 dec 2010 14:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

ik weet het niet meer twijfel op het moment
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

waaraan? kunnen we helpen?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

heb te veel ideeën (plannen) in mijn hoofd dat ik op het moment niet weet wat te kiezen.
wil graag mooi weer maar alle landen is het een beetje een vraagteken op het moment.
keuze moet gemaakt worden tussen egypte marokko of misschien moet ik ze gewoon beide doen voor april.
verder staat madagascar ook op de lijst!!
bolletjeom
Reisexpert

hoeveel tijd heb je en wanneer wil je weg?
Marokko kan koud zijn nu omdat er ook een groot deel bergen heeft. Egypte is plat dus warmer dan marokko. Beide landen zijn erg gaaf. Marokko toch wat meer dan Egypte, vind ik. Maar Marokko zou ik niet nu heen gaan maar dan echt pas zo laat mogelijk.
Succes met denken!
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

heb vanaf nu tot begin april want dan ga ik terug naar mallorca, en wil niet de hele tijd in nl bij mij ouders thuis zijn.
dat overleef ik echt niet!! mmm dan misschien toch eerst maar egypte
bolletjeom
Reisexpert

gewoon doen Ron! Je kunt met easyjet heel goedkoop vliegen op egypte. Ga daar lekker een week of wat. Dan even je ouders gedag zeggen en dan begin maart naar marokko?!?
Tenrec
Reisexpert

Bericht door Tenrec »

Ron schreef:heb vanaf nu tot begin april want dan ga ik terug naar mallorca, en wil niet de hele tijd in nl bij mij ouders thuis zijn.
dat overleef ik echt niet!! mmm dan misschien toch eerst maar egypte

Waarom geen weekje naar Gambia? Dat kan al voor minder dan 600 euro incl logies/hotel.
Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
tom
Reisexpert

Bericht door tom »

Marokko is juist heerlijk in de winter! deze kerst helaas in NL gebleven, maar de twee jaar daarvoor overwinterd in marokko. zolang je de toubkal niet beklimt (wat trouwens wel kan hoor als je t echt wilt) heb je heerlijke temperaturen, vooral in t zuiden. in de rif wil je niet zijn idd. marrakech en alles ten zuiden daarvan is perfect. sahara is ook ideaal deze tijd. fez is fris maar nog steeds lekker.
amassakoul
bolletjeom
Reisexpert

ja maar...je kunt toch niet naar marokko en dan het mooiste deel overslaan?!?!
ga dan als alle gebieden lekker zijn om te bezoeken. zeker als je de keuze hebt.
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

denk toch dat het eerst egypte gaat worden rond half januari of iets later!! eerst deze week een duik-cursus.
tom
Reisexpert

Bericht door tom »

vind jij de rif het mooiste gedeelte van marokko dan?? mijn favoriet is denk ik de anti atlas. maar ook het diepe zuiden, de sahara, de steden en de hoge atlas vind ik super. allemaal heel goed te bezoeken in de winter. voor het diepe zuiden, marrakech en de sahara is de winter zelfs de beste tijd in mijn ogen. en ook bijv. de dadesvallei is juist in de winter heerlijk om te lopen.
amassakoul
bolletjeom
Reisexpert

rif en atlas...en beide zijn beter niet midwinter te bezoeken
tom
Reisexpert

Bericht door tom »

rif is idd veel regen in de winter. zou ik ook een andere tijd voor kiezen.
middel atlas vind ik erg mooi in de winter met alle sneeuw maar dat wordt idd behoorlijk koud. anti atlas is het beste te bezoeken in de winter, ideaal weer. hoge atlas kun je skiën in de winter (toeggegeven; daarvoor ga je niet naar marokko :) ). verder kun je nog steeds heel goed lopen in de hoge atlas, alleen moet je meer rekening houden met sneeuw en in de valleien komen 's winters weleens overstromingen voor. daar staat tegenover; een kraakheldere lucht en optimale uitzichten. dat laatste vind ik zelf belangrijker dan een kouwe neus. setti fatma (toegegeven; niet heel hoog maar wel toch de hoge atlas) is bijv. ook prachtig in de winter.

maar goed iedereen heeft zo zn persoonlijke voorkeuren. Ik probeer alleen maar te zeggen dat het feit dat het winter is geen reden zou moeten zijn om persé niet naar marokko te gaan.
Ik ga er waarschijnlijk alleen maar zo op door omdat ik afgelopen winters in marokko was en dit jaar niet; ik mis het te erg :P
amassakoul
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

morgen naar libanon....

laatste avond syrie, snif :'(
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie