Nieuw Zeeland kletstopic
Re: Nieuw Zeeland kletstopic
Ik doelde er meer op dat je alles al prima voor elkaar lijkt te hebben en het was dan ook een beetje cynisch bedoeld 

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Ah?!
Ohhh!
Ik ben niet zo goed in smilies lezen
Het aftellen is inmiddels begonnen.
Iedereen weet het ineens, lekker makkelijk, je laat het één iemand weten en dezelfde avond weet je hele omgeving het...
Ik moet nogsteeds een tas kopen, een 55-60L zal het naar alle waarschijnlijkheid gaan worden...of niet, hmm...
En dan Teva's...ik weet het niet hoor, ik draag dat soort schoeisel echt nooit. Ik heb nu lage wandelschoenen, daar moet toch echt nog iets bij dunkt mij...Teva's of iets anders lichts...
Hmm, en een softshell.
En al m'n katoenen shirts zijn niet echt de betere keus.
Ach ja, komt wel goed...denk ik.
Ohhh!
Ik ben niet zo goed in smilies lezen

Het aftellen is inmiddels begonnen.
Iedereen weet het ineens, lekker makkelijk, je laat het één iemand weten en dezelfde avond weet je hele omgeving het...

Ik moet nogsteeds een tas kopen, een 55-60L zal het naar alle waarschijnlijkheid gaan worden...of niet, hmm...
En dan Teva's...ik weet het niet hoor, ik draag dat soort schoeisel echt nooit. Ik heb nu lage wandelschoenen, daar moet toch echt nog iets bij dunkt mij...Teva's of iets anders lichts...
Hmm, en een softshell.
En al m'n katoenen shirts zijn niet echt de betere keus.
Ach ja, komt wel goed...denk ik.
Ben me ook aan 't verdiepen in kleding! Heb m'n North Face fleece vest, lekker vrolijk kleurtje en nog best vrouwelijk model! En m'n North Face jas. Moet oppassen dat ik geen wandelend reclamebord voor North Face wordt. Zit nog steeds te dubben over broeken.... gelukkig heb ik nog máánden! 

Lol, tja, ik ben nu een wandelend allergaartje van merken 
Maaaanden, wacht maar, ineens zijn ze om

Maaaanden, wacht maar, ineens zijn ze om

-
- Reisexpert
qua lekker zitten ben ik wel content van mijn teva's... maar als je ze te lang draagt en ook door water mee gaat dan stinken ze zo he.
Hatelijk wanneer je een kamer deelt met iemand die niet je echtgenoot is, of wanneer ze uit moeten bij een eetstalletje.
Iemand tips om ze te ontgeuren
Hatelijk wanneer je een kamer deelt met iemand die niet je echtgenoot is, of wanneer ze uit moeten bij een eetstalletje.
Iemand tips om ze te ontgeuren

-
- Reisexpert
@ Gootje: niet grappig en totaal geen optie. ben gelukkig al getrouwd, dus hoef geen venten meer te scoren.

toch vind ik het echt klote dat ik dat net in die schoenen heb. in de rest heb ik nooit last van stinkpoten.

toch vind ik het echt klote dat ik dat net in die schoenen heb. in de rest heb ik nooit last van stinkpoten.
Weggooien!
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
T.E.V.A. Tenenkaas En Voetschimmel Aroma ?

Hmmm ben heel benieuwd hoe ze mij gaan bevallen. Ik heb ze gekocht voor de reis naar Nieuw Zeeland en ben niet echt van plan om ze daarvóór al veel te gebruiken dus ik merk het op reis wel!
- bolletjeom
- Reisexpert
he gezellige kletsers..... zijn jullie ook van plan om live te gaan kletsen op de ATG ontmotingsdag in november??
lijkt me nu wel eens leuk om gezichten te zien bij al deze namen
lijkt me nu wel eens leuk om gezichten te zien bij al deze namen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
In NZ ? 
Ik moet je helaas teleurstellen, ik vlieg niet terug.

Ik moet je helaas teleurstellen, ik vlieg niet terug.

Ben ik weer! 
Net even bij Bever het personeel nerveus lopen maken, wel kijken, kijken, kijken, kijken...niet kopen.
Als rugzak gaan ik voor de Deuter Aircontact 55+10 (denk ik...
)
Maar ik twijfel nog over een softshell. Zo'n kreng is nog behoorlijk duur.
De Haglöfs Reptile II of Haglöfs Tropo of The North Face Apex Bionic (staat niet op hun site maar volgens mij was het toch echt deze jas die ik net aan had, hmz, rot geheugen.
) zagen er prima uit.
Nog meningen over softshells in het algemeen of de softshells die ik opnoem in het bijzonder voor gebruik in het natte, droge, koude, warme NZ ?
200€ is veel dagen eten en slapen in NZ

Net even bij Bever het personeel nerveus lopen maken, wel kijken, kijken, kijken, kijken...niet kopen.
Als rugzak gaan ik voor de Deuter Aircontact 55+10 (denk ik...

Maar ik twijfel nog over een softshell. Zo'n kreng is nog behoorlijk duur.
De Haglöfs Reptile II of Haglöfs Tropo of The North Face Apex Bionic (staat niet op hun site maar volgens mij was het toch echt deze jas die ik net aan had, hmz, rot geheugen.

Nog meningen over softshells in het algemeen of de softshells die ik opnoem in het bijzonder voor gebruik in het natte, droge, koude, warme NZ ?
200€ is veel dagen eten en slapen in NZ

Ik vroeg me af waarom je een softshell kiest. Want het regent daar veel en volgens mij is een softshell niet waterdicht, of alleen waterafstotend, of niet? Ik heb zelf een waterdicht jack gekocht, een North Face Upland jacket.
Oja, tipje: je kan ook even op ebay kijken. Ik heb die van mij daar gekocht met zo'n veiling, scheelde me 60 euro en hij is gewoon hartstikke nieuw en met labels en al. Er zijn daar best veel aanbieders die outdoor kleding nieuw aanbieden. Vaak gewoon voor dezelfde prijs als in de winkel, maar af en toe ook goedkoper. Die van mij kwam wel uit Duitsland, maar helemaal prima!
Ik weet nog niet of ik naar de ontmoetingsdag kom, lijkt me wel gezellig, maar weet nog niet of ik kan dat weekend. Wie weet!
Oja, tipje: je kan ook even op ebay kijken. Ik heb die van mij daar gekocht met zo'n veiling, scheelde me 60 euro en hij is gewoon hartstikke nieuw en met labels en al. Er zijn daar best veel aanbieders die outdoor kleding nieuw aanbieden. Vaak gewoon voor dezelfde prijs als in de winkel, maar af en toe ook goedkoper. Die van mij kwam wel uit Duitsland, maar helemaal prima!
Ik weet nog niet of ik naar de ontmoetingsdag kom, lijkt me wel gezellig, maar weet nog niet of ik kan dat weekend. Wie weet!

Heb trouwens inmiddels ook een fijne broek gekocht. Helemaal niet duur, van Me'ru ofzo, bij Bever! Gewoon simpele 'worker'-achtige broek, geen vreselijk boswachterkleur, soort grijs-groen, lekker stoer. En geen afrits....daar twijfel ik dus nog steeds over...