er was al een voetbal topic!!!bolletjeom schreef:Even gemoddert: Heb de discussie over voetbal zijn eigen topic gegeven
tis natuurlijk wel een belangrijk onderwerp maar mss is dit een beetje overdreven....
er was al een voetbal topic!!!bolletjeom schreef:Even gemoddert: Heb de discussie over voetbal zijn eigen topic gegeven
hahaha, tja vrouwen kwaaltje.bolletjeom schreef:ohja joh? waardan? ( is gelijk duidelijk dat daar mijn intresse niet ligt ...haha)
Aaah Polen! Daar was ik direct verliefd op toen ik er nog geen 5 minuten verbleef Soort love of first sight. Echt zo'n geweldig land. Ik heb nog maar heel klein deel gezien en wil zeker nog eens terug, hoop volgend jaar weer erheen te gaan.ptr schreef:Misschien een beetje vreemd, maar ik vind Zagreb echt super! De Oost-Europese landen vind ik zeer interessant, misschien komt het ook omdat ik er op de een of andere manier niet zo gek veel van verwacht, en steeds als ik er ben zie ik hoe prachtig mooi het eigenlijk is. Zo heb ik in Polen ook in een vakantiehuis verbleven midden in de natuur, prachtig. Ik denk dat vele niet weten hoe mooi deze landen zijn. Ik hoor dat Budapest ook supermooi is, ben er nog niet geweest. Heeft iemand tips en ervaring? Ik wil in ieder geval graag het koninklijk paleis zien..
Net St. Petersburg gehad. Was een top weekend en een erg mooie stad, maar toch komt het niet bij de top 3. Dat komt ook mede doordat ik van mening ben dat Rusland niet bij europa hoort maar daar schijnen de mening hier over te verschillen. Heel vaag...jaydee schreef:Favoriete steden:
- Rome, met stip op nummer uno!
- Berlijn
- Barcelona
Wat ik sowieso nog wil:
- Athene
- Edinburg
- Riga
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten