wat is de volgende bestemming
Re: wat is de volgende bestemming
Allereerst; de beste wensen voor 2018!
Ik ga komende maandag naar Thailand en ik kan nog wat tips gebruiken:) route-thailand-t34057.html
Ik ga komende maandag naar Thailand en ik kan nog wat tips gebruiken:) route-thailand-t34057.html
Jij ook de allerbeste wensen! Ik heb geprobeerd een zo nuttig mogelijk antwoord te geven op je reisroute en Ilse gevraagd er nog even naar te kijken. Ik weet dat zij recentelijk(er) naar Thailand is geweest.
Ik heb zelf voorlopig niets op de planning staan... best raar eigenlijk
Ik heb zelf voorlopig niets op de planning staan... best raar eigenlijk

-
- Reisexpert
Kan ook wel eens lekker zijn! Ik vertrek zaterdag a.s. al

Once a year, go someplace you’ve never been before.
Ga je nu al weer op reis ?
Waar ga je deze keer heen?

-
- Reisexpert
Ik ga 6 maanden vertoeven in Valencia! Dit keer voor m'n Erasmus programma, maar inderdaad het zoveelste tripje dit jaar hahah

Zat eens te kijken; januari in Berlijn - februari in Winterberg skiën - April 3 weken in Thailand - Mei weekendje Parijs - Juli&Augustus duikles geven in Italië - en dan nu weer 6 maanden weg, en als het even kan weer 2 maanden duikles geven ergens in het buitenland

En dat op een studentenbudget

-
- Reisexpert
Je moet toch wat he... Enige waar ik nu wel tegenaan loop is gebrek aan ruimte in m'n duffel van The North Face.. Ondanks dat deze al 70 liter is.. Ik moet helaas ook zelf bedlinnen en handdoeken meenemen en die nemen spijtig genoeg erg veel ruimte in... 

Heb je ook een #hierbenik oid? leuk dat je nu bent begonnen al!
Gave plannen trouwens Arnout! Wel lang hoor 6 maanden. Je moet het maar kunnen
Ik was een trip naar St. Petersburg aan het plannen voor drie dagen. Echt zoveeeeel gedoe met dat visum! Wij wilden graag een koude niet zo toeristische bestemming voor over 6 weken. Op eens had ik het!: Het wordt Oslo:)
Dus wij gaan binnenkort naar Oslo:D
Ik was een trip naar St. Petersburg aan het plannen voor drie dagen. Echt zoveeeeel gedoe met dat visum! Wij wilden graag een koude niet zo toeristische bestemming voor over 6 weken. Op eens had ik het!: Het wordt Oslo:)
Ik heb toevallig vorige week de informatie over Oslo bijgewerkt. We hadden daar echt een leuke airbnb maar zij is vaak vol omdat ze én een goede prijs heeft én een goede ligging heeft. Oslo is een goede keuze. Hebben ze leuke dingen te doen.TimoT1808 schreef: ↑05 jan 2018 21:18 Gave plannen trouwens Arnout! Wel lang hoor 6 maanden. Je moet het maar kunnen
Ik ga over 1,5 week naar Erfurt. Daarna Minsk in maart en eind mei naar Griekenland. Verder weet ik het nog niet. Ik heb gemerkt dat als je leuk werkt hebt, dat reizen er beetje bij in schiet

-
- Reisexpert
Klinkt goed, wel een stuk kouder! Ik ben zelf meer een warmte mens, dus zit hier wel goed op m'n plekje komend half jaar.TimoT1808 schreef: ↑05 jan 2018 21:18 Gave plannen trouwens Arnout! Wel lang hoor 6 maanden. Je moet het maar kunnen
Is een onderdeel van m'n studie, een semester in het buitenland. Dus wat dat betreft heb ik de juiste studie gekozen haha! Ben net aangekomen.
@Erik, je kunt zeker een artikel over Valencia verwachten te zijner tijd

Wat een leuke plannen allemaal zeg!! Geniet ervan
Wij hebben niet heel veel op de planning staan (ivm aankomende verhuizing), behalve een week Malta in februari!

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Ik vond Malta leuk weet niet wat @Siem er uiteindelijk van vond
Verhuizen zal in ieder geval wel de nodige drukte met zich mee brengen lijkt me?! Wat is de verhuisdatum?

Verhuizen zal in ieder geval wel de nodige drukte met zich mee brengen lijkt me?! Wat is de verhuisdatum?
Inmiddels alweer een tijdje terug van Japan en de volgende trips voor februari in de planning staan 2 dagen Praag en 5 dagen Rome.
Verder nog aan het nadenken waar ik dit jaar voor een langere tijd heen zou willen. Fiets vakantie door Europa, alpineren in de Alpen, roadtrip door de balkan of een verre vliegreis (zuid-korea?). Keuzes keuzes... Jenny heeft ook een leuk stuk over Israel geschreven dus deze bestemming staat inmiddels op mijn shortlist voor de volgende winter.
Verder nog aan het nadenken waar ik dit jaar voor een langere tijd heen zou willen. Fiets vakantie door Europa, alpineren in de Alpen, roadtrip door de balkan of een verre vliegreis (zuid-korea?). Keuzes keuzes... Jenny heeft ook een leuk stuk over Israel geschreven dus deze bestemming staat inmiddels op mijn shortlist voor de volgende winter.