wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Sharry
Wereldreiziger

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door Sharry »

jaydee schreef:
Tenrec schreef:In februari gaan we 29 dagen een rondreis per vliegtuig (12 vluchten) en auto maken.
We gaan de volgende landen aandoen:

*O* Thailand, Indonesie (Bali), West-Australie, Birma, Laos en Maleisië en Hongkong. *O*
Correct me if I wrong, maar is dat niet gewoon zoveel mogelijk landen afvinken?!

Zo kan je toch haast niet genieten/ervaren hoe een land is?!

Maar goed wel tof natuurlijk haha. Mooi lang lijstje van bezochte landen :P

Veel plezier
Ja zo komt het bij mij ook een beetje over. Kan het natuurlijk fout hebben :N .
Maar je bent een vermogen kwijt aan tickets en je komt ontzettend gestrest terug denk ik. Maar ieder zijn ding _O- .
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Sharry schreef:Maar je bent een vermogen kwijt aan tickets en je komt ontzettend gestrest terug denk ik. Maar ieder zijn ding _O- .
Alleen al om de 2,5 dag vliegen maakt het voor mij geen vakantie meer... Zit ik continue onder de oxazepam :D
Sharry
Wereldreiziger

Bericht door Sharry »

Dexter schreef:
Sharry schreef:Maar je bent een vermogen kwijt aan tickets en je komt ontzettend gestrest terug denk ik. Maar ieder zijn ding _O- .
Alleen al om de 2,5 dag vliegen maakt het voor mij geen vakantie meer... Zit ik continue onder de oxazepam :D

Maar je hele vakantie in het vliegtuig zitten kan ook heel erg leuk zijn _O-

Maar ik kies ook liever een andere vakantie ;)
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

Dexter schreef:Alleen al om de 2,5 dag vliegen maakt het voor mij geen vakantie meer... Zit ik continue onder de oxazepam :D
Das wel ontspannen vakantie vieren/reizen :O _O-
Sharry
Wereldreiziger

Bericht door Sharry »

jaydee schreef:
Dexter schreef:Alleen al om de 2,5 dag vliegen maakt het voor mij geen vakantie meer... Zit ik continue onder de oxazepam :D
Misschien kan Cambodja er ook nog wel bij, Angkor Wat moet te doen zijn in 1 dag toch? 0_0
8 landen moet kunnen in 29 dagen. Misschien kan je dan een vlucht boeken en Angkor Wat bekijken en weer doorvliegen (bespaard je zelfs een overnachting). :P :W
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Sharry schreef:
jaydee schreef:
Misschien kan Cambodja er ook nog wel bij, Angkor Wat moet te doen zijn in 1 dag toch? 0_0
8 landen moet kunnen in 29 dagen. Misschien kan je dan een vlucht boeken en Angkor Wat bekijken en weer doorvliegen (bespaard je zelfs een overnachting). :P :W
Nu je het zegt, het valt me tegen dat hij niet landt op Singapore, en via Kuala Lumpur dezelfde dag doorvliegt. Had ie weer 2 landen af kunnen vinken :D
myrte
Wereldreiziger

Bericht door myrte »

Kom op, Tenrec, met je plannen en vluchtdata. Je maakt ons nieuwsgierig!

(Zelf zou ik het volgens mij zonde van m'n geld vinden om zo veel landen in zo weinig tijd te zien).
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

Yeah tickets geboekt naar Indonesie!!!! Vanaf Londen naar Jakarta (tussenstop KL dus kan weer extra landje afvinken ;) ) en dan terug vanaf Dempasar naar Londen (ook weer via KL). In mei dus weer lekker een kleine 4 weken op pad ^O^ 8-)
Sharry
Wereldreiziger

Bericht door Sharry »

jaydee schreef:Yeah tickets geboekt naar Indonesie!!!! Vanaf Londen naar Jakarta (tussenstop KL dus kan weer extra landje afvinken ;) ) en dan terug vanaf Dempasar naar Londen (ook weer via KL). In mei dus weer lekker een kleine 4 weken op pad ^O^ 8-)
Lekker hoor! Met welke maatschappij vlieg je?

Ik moet nog 4,5 maand wachten :'(
Maar misschien gaan we in sep/oktober nog wel even 2 of 3 weken weg.
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

Sharry schreef:
jaydee schreef:Yeah tickets geboekt naar Indonesie!!!! Vanaf Londen naar Jakarta (tussenstop KL dus kan weer extra landje afvinken ;) ) en dan terug vanaf Dempasar naar Londen (ook weer via KL). In mei dus weer lekker een kleine 4 weken op pad ^O^ 8-)

AirAsia :)

Op de valreep toch nog maar ff gebruik gemaakt van de aanbiedingen. Wel dom eigenlijk want als ik een paar dagen eerder had geboekt had het we zeker 100 euro p.p. gescheeld. Maar ach nogsteeds goede deal gemaakt (alles bij elkaar rond de 500 euro).
Sharry
Wereldreiziger

Bericht door Sharry »

jaydee schreef:
Sharry schreef:

AirAsia :)

Op de valreep toch nog maar ff gebruik gemaakt van de aanbiedingen. Wel dom eigenlijk want als ik een paar dagen eerder had geboekt had het we zeker 100 euro p.p. gescheeld. Maar ach nogsteeds goede deal gemaakt (alles bij elkaar rond de 500 euro).
Lekker!
Ik vlieg 24 december met Air Asia, ben benieuwd hoe dat is.
Sharry
Wereldreiziger

Bericht door Sharry »

25 september nog even 2 weken naar Curaçao *O*
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Zojuist het ticket geboekt voor een maandje naar Iran. 1 Oktober vliegen naar Teheran en dan de 31e weer terug naar Amsterdam. De uitnodiging is al rond en nu duimen voor het visum.
Daniii
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Daniii »

Wat ontzettend gaaf Hildo!! :) Ik ben een beetje jaloers wel... Ik kan maar niemand vinden om met me mee te gaan naar die hoek van de wereld. En alleen durf ik het toch niet aan. Laat je weten hoe het was?
Groetjes Anne
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

hildo schreef:Zojuist het ticket geboekt voor een maandje naar Iran. 1 Oktober vliegen naar Teheran en dan de 31e weer terug naar Amsterdam. De uitnodiging is al rond en nu duimen voor het visum.
Leuk man! Hoop wel dat je een beetje bier enzo kunt vinden. Moet je waarschijnlijk voor naar de Joodse wijk ofzo ;) .
Plaats reactie