Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Tenrec schreef:In februari gaan we 29 dagen een rondreis per vliegtuig (12 vluchten) en auto maken.
We gaan de volgende landen aandoen:
Thailand, Indonesie (Bali), West-Australie, Birma, Laos en Maleisië en Hongkong.
Correct me if I wrong, maar is dat niet gewoon zoveel mogelijk landen afvinken?!
Zo kan je toch haast niet genieten/ervaren hoe een land is?!
Maar goed wel tof natuurlijk haha. Mooi lang lijstje van bezochte landen
Veel plezier
Ja zo komt het bij mij ook een beetje over. Kan het natuurlijk fout hebben .
Maar je bent een vermogen kwijt aan tickets en je komt ontzettend gestrest terug denk ik. Maar ieder zijn ding .
Dexter schreef:Alleen al om de 2,5 dag vliegen maakt het voor mij geen vakantie meer... Zit ik continue onder de oxazepam
Das wel ontspannen vakantie vieren/reizen
Misschien kan Cambodja er ook nog wel bij, Angkor Wat moet te doen zijn in 1 dag toch?
8 landen moet kunnen in 29 dagen. Misschien kan je dan een vlucht boeken en Angkor Wat bekijken en weer doorvliegen (bespaard je zelfs een overnachting).
Dexter schreef:Alleen al om de 2,5 dag vliegen maakt het voor mij geen vakantie meer... Zit ik continue onder de oxazepam
Das wel ontspannen vakantie vieren/reizen
Misschien kan Cambodja er ook nog wel bij, Angkor Wat moet te doen zijn in 1 dag toch?
8 landen moet kunnen in 29 dagen. Misschien kan je dan een vlucht boeken en Angkor Wat bekijken en weer doorvliegen (bespaard je zelfs een overnachting).
Nu je het zegt, het valt me tegen dat hij niet landt op Singapore, en via Kuala Lumpur dezelfde dag doorvliegt. Had ie weer 2 landen af kunnen vinken
Yeah tickets geboekt naar Indonesie!!!! Vanaf Londen naar Jakarta (tussenstop KL dus kan weer extra landje afvinken ) en dan terug vanaf Dempasar naar Londen (ook weer via KL). In mei dus weer lekker een kleine 4 weken op pad
jaydee schreef:Yeah tickets geboekt naar Indonesie!!!! Vanaf Londen naar Jakarta (tussenstop KL dus kan weer extra landje afvinken ) en dan terug vanaf Dempasar naar Londen (ook weer via KL). In mei dus weer lekker een kleine 4 weken op pad
Lekker hoor! Met welke maatschappij vlieg je?
Ik moet nog 4,5 maand wachten
Maar misschien gaan we in sep/oktober nog wel even 2 of 3 weken weg.
jaydee schreef:Yeah tickets geboekt naar Indonesie!!!! Vanaf Londen naar Jakarta (tussenstop KL dus kan weer extra landje afvinken ) en dan terug vanaf Dempasar naar Londen (ook weer via KL). In mei dus weer lekker een kleine 4 weken op pad
AirAsia
Op de valreep toch nog maar ff gebruik gemaakt van de aanbiedingen. Wel dom eigenlijk want als ik een paar dagen eerder had geboekt had het we zeker 100 euro p.p. gescheeld. Maar ach nogsteeds goede deal gemaakt (alles bij elkaar rond de 500 euro).
AirAsia
Op de valreep toch nog maar ff gebruik gemaakt van de aanbiedingen. Wel dom eigenlijk want als ik een paar dagen eerder had geboekt had het we zeker 100 euro p.p. gescheeld. Maar ach nogsteeds goede deal gemaakt (alles bij elkaar rond de 500 euro).
Lekker!
Ik vlieg 24 december met Air Asia, ben benieuwd hoe dat is.
Zojuist het ticket geboekt voor een maandje naar Iran. 1 Oktober vliegen naar Teheran en dan de 31e weer terug naar Amsterdam. De uitnodiging is al rond en nu duimen voor het visum.
Wat ontzettend gaaf Hildo!! Ik ben een beetje jaloers wel... Ik kan maar niemand vinden om met me mee te gaan naar die hoek van de wereld. En alleen durf ik het toch niet aan. Laat je weten hoe het was?
Groetjes Anne
hildo schreef:Zojuist het ticket geboekt voor een maandje naar Iran. 1 Oktober vliegen naar Teheran en dan de 31e weer terug naar Amsterdam. De uitnodiging is al rond en nu duimen voor het visum.
Leuk man! Hoop wel dat je een beetje bier enzo kunt vinden. Moet je waarschijnlijk voor naar de Joodse wijk ofzo .