Oordoppen

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
kohraya
Reisexpert

Re: Oranje oordoppen

Bericht door kohraya »

Mijn vrouw heevt ook van die peperdure oordopjes op maat. Ze heeft een heel kleine gehooringang waar geen enkel oordopje in past.
En ik ... ik heb van die oranje oordopjes die Rick bedoeld. Massa's !!! En .... graaaaaaaatiiiiiiiiis *O*
(er staat gewoon een grabbeldoos op m'n werk _O- )

Het topic ging te snel en ik las het nu pas, anders was ik zelf een handeltje gestart O-)
bolletjeom
Reisexpert

Re: Oranje oordoppen

Bericht door bolletjeom »

@ kohraya. hmmm, dat is nu jammer want ik zit nu wel met 200 van die dingen die ik ook nog maar eens (deels) kwijt moet zien te raken 8-)

OORDOPJES TE KOOP!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Yasmin007
Reiziger

Oordoppen

Bericht door Yasmin007 »

Hallo iedereen,

Weet iemand welke het beste zijn?
Ik ben een ultra lichte slaper, die snel last kan hebben van geluid en als ik een tent moet delen met een snurkende reisgenoot word ik niet blij.
Wat zijn jullie ervaringen? Ik heb op maat gemaakte en deze zijn niet goed of niet goed gemaakt. Ik wil wel heel graag de wekker horen afgaan. :-)
Alvast bedankt.
Erik
Site Admin

Re: Oordoppen

Bericht door Erik »

Heb je dit artikel al gelezen? https://www.aroundtheglobe.nl/product-t ... si850.html

Ik gebruik nog altijd de Ordopax oordopjes als ik lekker rustig wil slapen en helemaal niets wil horen. Maar ik denk dat het goed is om wat opties uit te proberen of in ieder geval mee te nemen. Ze kosten niet zo veel en je hebt een grotere kans op een fijne nachtrust.
Yasmin007
Reiziger

Re: Oordoppen

Bericht door Yasmin007 »

Erik schreef: 05 mar 2018 13:48 Heb je dit artikel al gelezen? https://www.aroundtheglobe.nl/product-t ... si850.html

Ik gebruik nog altijd de Ordopax oordopjes als ik lekker rustig wil slapen en helemaal niets wil horen. Maar ik denk dat het goed is om wat opties uit te proberen of in ieder geval mee te nemen. Ze kosten niet zo veel en je hebt een grotere kans op een fijne nachtrust.
Ik heb al aardig wat getest en die ordopax oordopjes doen het voor mij dus helemaal niet. Buiten ga ik 3 maanden op reis en om voor 3 maanden wegwerp oordoppen mee te nemen vind ik niet echt heel erg handig.
En nu van alles te gaan uitproberen word ook wat prijzig dus ik dacht misschien hebben anderen nog goede tips en adviezen. Bedankt voor je snelle reactie!
Plaats reactie