Oordoppen
Re: Oranje oordoppen
Mijn vrouw heevt ook van die peperdure oordopjes op maat. Ze heeft een heel kleine gehooringang waar geen enkel oordopje in past.
En ik ... ik heb van die oranje oordopjes die Rick bedoeld. Massa's !!! En .... graaaaaaaatiiiiiiiiis
(er staat gewoon een grabbeldoos op m'n werk )
Het topic ging te snel en ik las het nu pas, anders was ik zelf een handeltje gestart
En ik ... ik heb van die oranje oordopjes die Rick bedoeld. Massa's !!! En .... graaaaaaaatiiiiiiiiis
(er staat gewoon een grabbeldoos op m'n werk )
Het topic ging te snel en ik las het nu pas, anders was ik zelf een handeltje gestart
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Oranje oordoppen
@ kohraya. hmmm, dat is nu jammer want ik zit nu wel met 200 van die dingen die ik ook nog maar eens (deels) kwijt moet zien te raken
OORDOPJES TE KOOP!!
OORDOPJES TE KOOP!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Oordoppen
Hallo iedereen,
Weet iemand welke het beste zijn?
Ik ben een ultra lichte slaper, die snel last kan hebben van geluid en als ik een tent moet delen met een snurkende reisgenoot word ik niet blij.
Wat zijn jullie ervaringen? Ik heb op maat gemaakte en deze zijn niet goed of niet goed gemaakt. Ik wil wel heel graag de wekker horen afgaan.
Alvast bedankt.
Weet iemand welke het beste zijn?
Ik ben een ultra lichte slaper, die snel last kan hebben van geluid en als ik een tent moet delen met een snurkende reisgenoot word ik niet blij.
Wat zijn jullie ervaringen? Ik heb op maat gemaakte en deze zijn niet goed of niet goed gemaakt. Ik wil wel heel graag de wekker horen afgaan.
Alvast bedankt.
Re: Oordoppen
Heb je dit artikel al gelezen? https://www.aroundtheglobe.nl/product-t ... si850.html
Ik gebruik nog altijd de Ordopax oordopjes als ik lekker rustig wil slapen en helemaal niets wil horen. Maar ik denk dat het goed is om wat opties uit te proberen of in ieder geval mee te nemen. Ze kosten niet zo veel en je hebt een grotere kans op een fijne nachtrust.
Ik gebruik nog altijd de Ordopax oordopjes als ik lekker rustig wil slapen en helemaal niets wil horen. Maar ik denk dat het goed is om wat opties uit te proberen of in ieder geval mee te nemen. Ze kosten niet zo veel en je hebt een grotere kans op een fijne nachtrust.
Re: Oordoppen
Ik heb al aardig wat getest en die ordopax oordopjes doen het voor mij dus helemaal niet. Buiten ga ik 3 maanden op reis en om voor 3 maanden wegwerp oordoppen mee te nemen vind ik niet echt heel erg handig.Erik schreef: ↑05 mar 2018 13:48 Heb je dit artikel al gelezen? https://www.aroundtheglobe.nl/product-t ... si850.html
En nu van alles te gaan uitproberen word ook wat prijzig dus ik dacht misschien hebben anderen nog goede tips en adviezen. Bedankt voor je snelle reactie!