Ja, ga ik eens proberen dan..Erik schreef:Op je werk? Of bij je ouders / vrienden of via je mobiele telefoon via het telefoonnetwerk (dus niet via de Wi-fi). Als het dan wel werkt dan ligt het probleem mogelijk bij je internet thuis of je computer?
Route Sri lanka
Re: 4 weken route - Sri Lanka - Wie helpt?
-
Route Sri lanka
Wie kan ons helpen met de route:
1 dag Negombo
2 dagen Kandy
2 dagen Nuwara Eliya
2 dagen Ella
4 dagen Arugam Bay/Pigeon Island
2 dagen Tissa/Yala
2 dagen Mirissa
2 dagen Hikkaduwa
1 dag Negombo
Is dit te doen? Is de dadenverdeling zo goed? We gaan met bus en trein. Hoor graag jullie reacties!
Dank!
1 dag Negombo
2 dagen Kandy
2 dagen Nuwara Eliya
2 dagen Ella
4 dagen Arugam Bay/Pigeon Island
2 dagen Tissa/Yala
2 dagen Mirissa
2 dagen Hikkaduwa
1 dag Negombo
Is dit te doen? Is de dadenverdeling zo goed? We gaan met bus en trein. Hoor graag jullie reacties!
Dank!
Re: Route Sri lanka
Welke periode in het jaar gaan jullie?
-
- Wereldreiziger
Re: Route Sri lanka
Hallo,
Sri Lanka is een relatief klein land. Wij hebben er iets langer over gedaan, maar het zeker te doen volgens de planning die jullie gemaakt hebben. Wat ons goed bevallen is, ook prijstechnisch, is het huren van een auto met chauffeur. Het openbaar vervoer is Sri Lanka is niet slecht maar ook niet je van het.
Groetjes,
Wim van Brink
Sri Lanka is een relatief klein land. Wij hebben er iets langer over gedaan, maar het zeker te doen volgens de planning die jullie gemaakt hebben. Wat ons goed bevallen is, ook prijstechnisch, is het huren van een auto met chauffeur. Het openbaar vervoer is Sri Lanka is niet slecht maar ook niet je van het.
Groetjes,
Wim van Brink
Route Sri lanka 3,5 week, aug - sept
Hoi allemaal,
Samen met mijn vriend ga ik eind augustus voor 3,5 week naar sri lanka. We hebben deze route in gedachten, maar twijfelen of dit haalbaar is in 3,5 week. Zijn er nog andere plaatsen die we echt niet mogen missen? Gr Marith
Samen met mijn vriend ga ik eind augustus voor 3,5 week naar sri lanka. We hebben deze route in gedachten, maar twijfelen of dit haalbaar is in 3,5 week. Zijn er nog andere plaatsen die we echt niet mogen missen? Gr Marith
Re: Route Sri lanka 3,5 week, aug - sept
Hoe is je reis geweest en heb je misschien een antwoord op je eigen vraag?