Rabiës vaccinatie delen?

Heb je vaccinaties of misschien malaria pillen nodig? Welke ziektes zijn er in een land? Maar ook alle andere vragen over je gezondheid zijn hier te vinden.
Dorien52

AMC Rabies vaccinaties delen?

Bericht door Dorien52 »

Beste allemaal,
Ik wil graag deze week (vandaag of morgen) een eerste rabiës shot halen, en zoek iemand die hem met me wil delen! Weet of ben je iemand, laat het me dan weten!
Groetjes
Dorien
TripleG

Qreply

Bericht door TripleG »

Nog nodig?
xromy

Rabies vaccin delen Amsterdam / AMC

Bericht door xromy »

Hi !

Ik vertrek eind oktober voor een lange tijd richting Azie.
Is er iemand die met mij het Rabies vaccin wilt delen in het AMC, om daarmee de kosten te besparen? :)

Groetjes,
Romy
brandoncompeer

Rabies vaccin delen Amsterdam/AMC

Bericht door brandoncompeer »

Hee!

Voor mijn reis naar Zuid-Oost Azie wil ik me laten vaccineren tegen Rabies. Aangezien je in het AMC de kosten kunt drukken wanneer je je met iemand samen laat inenten, vroeg ik me af of er iemand toevallig ook binnenkort zijn/haar prikken moet halen.

Groetjes,
Brandon
Patricko

Re: Gezocht: rabiës vaccinatie delen AMC januari 2016

Bericht door Patricko »

Hoi zijn jullie allemaal al geweest?
Of wellicht al bezig?
Indien al bezig wellicht kunnen we de volgende delen :)
Patricko

Gezocht: rabiës vaccinatie delen AMC

Bericht door Patricko »

Hoi, als je hier kijkt ben je waarschijnlijk net als ik opzoek naar mensen die de rabiës vaccinatie willen delen in het AMC.
Ik heb nog geen afspraak gemaakt die kunnen we dus samen inplannen
Patricko

Qreply

Bericht door Patricko »

Ben je al geweest? Anders zoek ik ook nog iemand om te delen.
jelleguyt

Re: Gezocht: rabiës vaccinatie delen AMC januari 2016

Bericht door jelleguyt »

Hoi Patricko,

Ik moet m'n 3 vaccinaties voor Rabiës nog halen bij het AMC. Vandaag langs geweest voor consult. Is er een mogelijkheid nog met jou te delen? Ik heb nu 3 afspraken staan op 2,9 en 23 maart (en heb niet heel veel speling..). Laat het me even weten via jelleguyt@gmail.com!

Mochten anderen dit lezen en ook op korte termijn Rabiës vaccinaties nodig hebben, neem aub contact met me op!

Groet, Jelle
Joelle93

Rabiës vaccinatie delen in AMC

Bericht door Joelle93 »

Hoi! Ik ga in oktober richting Cuba, Nicaragua en Costa Rica en daarvoor wil ik graag een Rabiës vaccinatie halen. Zijn er mensen die deze nog moeten halen en die met mij willen delen in het AMC? Ik heb nog geen afspraken staan, maar ik haal de eerste liever wel binnen nu en twee weken. Let me know!
ubiytsa
Reisexpert

Re: Rabiës vaccinatie delen in AMC

Bericht door ubiytsa »

Joelle93 schreef: 08 aug 2017 15:26 Hoi! Ik ga in oktober richting Cuba, Nicaragua en Costa Rica en daarvoor wil ik graag een Rabiës vaccinatie halen. Zijn er mensen die deze nog moeten halen en die met mij willen delen in het AMC? Ik heb nog geen afspraken staan, maar ik haal de eerste liever wel binnen nu en twee weken. Let me know!
Net gedaan, maar als tip: probeer studenten van AMC te benaderen. Misschien Facebook-groep? Die hebben ze vaak nodig als ze tropengeneeskunde doen.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Joelle93

Bericht door Joelle93 »

Bedankt voor je reactie! Ik had daar al een berichtje geplaatst (ben zelf geneeskundestudent in het AMC ;) ), maar tot nu toe helaas weinig respons..
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Grappige tip... dus dan kunnen studenten leren hoe ze moeten vaccineren bij jou?
Renleen

Rabies inenting korting VUMC

Bericht door Renleen »

RABIES INENTING AMSTERDAM

Iemand (woonachtig in omgeving Amsterdam) die binnenkort een Rabies inenting moet halen? Als we samen gaan kunnen we de kosten delen (bespaard je ong 50%, 50 euro ipv de normale 140 voor twee prikken).
wiekephilippart

Re: Rabies inenting korting VUMC

Bericht door wiekephilippart »

Hoi! Al iemand gevonden of inenting al gehaald?
Lies07

Rabiës vaccinatie delen

Bericht door Lies07 »

Dag wereldreizigers,

Binnenkort ga ik langere tijd op reis naar Azië.
Ik wil me hiervoor graag laten inenten tegen Rabiës. Het gaat om 2 injecties (met minimaal 1 week ertussen) onder de huid.

Ik ben opzoek naar 1 of 2 mensen in de omgeving van Amsterdam die zich tegelijk met mij in het AMC willen laten vaccineren zodat we het potje met vaccin en kosten kunnen delen.

Stukje achtergrond informatie over de behandeling van Rabiës:
Door je van tevoren te laten vaccineren heb je een levenslange basisbescherming.
Mocht je gebeten worden door een besmette hond, aap of vleermuis, hoef je ter plaatse maar behandeld te worden met 2 injecties. Als je geen basisbescherming hebt bestaat de behandeling uit 4 injecties en een antiserum, vooral dat laatste is nauwelijks verkrijgbaar of van slechte kwaliteit in Azië.

Mocht je geïnteresseerd zijn lees ik het graag!
Wil me deze maand, in december, laten vaccineren.

Hartelijke groet, Lies
Plaats reactie