waterdichte camera's
Re: waterdichte camera's
Mooie prijs inderdaad voor die camera, want heb gezien wat ze kosten. De mogelijkheden en de kwaliteit zien er zo op het eerste gezicht erg goed uit.
De meeste duikers hebben echter een speciaal onderwaterhuis voor hun gopro. Zit dat al bij de kosten in? Anders is de camera officieel alleen spatwaterdicht, en niet geschikt om te duiken.MdeKraker schreef:white met een touch screen op de achterkant. (extra bij te bestellen).
Ikzelf ben er zeer tevreden mee.
De foto's zijn scherp, het cameraatje zelf stevig maar compact en ik was voor 350 euro incl. verzending klaar.
Tuurlijk, je hebt goedkopere, maar ik heb deze tijdens mijn reis vele malen bij duikers gezien, hem zelfs enkele dagen mogen lenen, en ik was verkocht!
Wat ik een groot nadeel vind is dat je niet echt ziet wat je doet. Het is een stijl van filmen/fotograferen, maar duidelijk niet mijn stijl
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
hallo,
ik heb ook een gopro hero 3 camera gekocht voor mijn reis naar australie.
ik ben zeer te vrede over de camera heerlijk klein en super sterk.
waar je wel op moet letten is dat het geen fotocamera is maar een filmcamera.
gr
gr
Zou een van jullie er een review over willen schrijven?
Wat bedoel je precies? Dat de foto's minder mooi zijn dan wanneer een 'normale' digitale of spiegelreflex camera een foto maakt?on_tour schreef:hallo,
gr
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
ik ben momenteel bezig met een reis door aizë en heb ook een GoPro Hero 3 silver edition. Je ziet ze hier ook steeds meer bij backpackers. Ik vind het echt super ideaal.
Ik heb hem zelf al gebruikt voor een timelaps opnamen bij de zonsondergang bij ankor wat, bij snorkelen op phu quoc (zie foto) en easy riders in vietnam enz.. Het is inderdaad meer een film camera dan een foto camera maar de foto's zijn ook zeer mooi gezien zijn kleine formaat. Persoonlijk vind ik voor foto's de 8MP en medium lenshoek het mooiste voor foto's (zie ook de foto). Dit is niet de hoogste resolutie maar zo heb je niet echt een fish-eye effect. Voor filmen is de hoogste resolutie natuurlijk het mooiste met de wide of medium lenshoek.
Wat betreft de prijs, is deze in USA het goedkoops. Mijn aanschaf vanuit USA was €270 incl. headstrap, vented helmet strap en extra accu. (3/4 jaar geleden, mayb nu nog goedkopen) Dus als je iemand kent die daar is of ga je er zelf heen, kun je er beter daar een kopen.
ps. foto's zijn verkleind voor het uploaden
Ik heb hem zelf al gebruikt voor een timelaps opnamen bij de zonsondergang bij ankor wat, bij snorkelen op phu quoc (zie foto) en easy riders in vietnam enz.. Het is inderdaad meer een film camera dan een foto camera maar de foto's zijn ook zeer mooi gezien zijn kleine formaat. Persoonlijk vind ik voor foto's de 8MP en medium lenshoek het mooiste voor foto's (zie ook de foto). Dit is niet de hoogste resolutie maar zo heb je niet echt een fish-eye effect. Voor filmen is de hoogste resolutie natuurlijk het mooiste met de wide of medium lenshoek.
Wat betreft de prijs, is deze in USA het goedkoops. Mijn aanschaf vanuit USA was €270 incl. headstrap, vented helmet strap en extra accu. (3/4 jaar geleden, mayb nu nog goedkopen) Dus als je iemand kent die daar is of ga je er zelf heen, kun je er beter daar een kopen.
ps. foto's zijn verkleind voor het uploaden
-
- Reiziger
- Contacteer:
Samsung S5 mini
Ik gebruik tegenwoordig gewoonweg mijn gsm
Recent een samsung waterdichte s5 mini gekocht en die doet het prima, zelfs in zeewater
zoals in dit bassin in Praia do Forte waar een duo roggen pauseerde
https://www.youtube.com/watch?v=D4HF_AVb0cE
Tropische groeten uit Salvador da Bahia
Ivan
Recent een samsung waterdichte s5 mini gekocht en die doet het prima, zelfs in zeewater
zoals in dit bassin in Praia do Forte waar een duo roggen pauseerde
https://www.youtube.com/watch?v=D4HF_AVb0cE
Ivan
Google mij met trefwoorden "Ivan Bahia Gids" en vind je informatie & reviews ivm Salvador - Bahia - Chapada Diamantina nationaal park over Vlaams expat / reis-gids die al 15 jaar ter plaatse woont
Hoi Ivan,
De video staat gemarkeerd als privé. Misschien dat dit aangepast kan worden
De video staat gemarkeerd als privé. Misschien dat dit aangepast kan worden
-
- Reiziger
- Contacteer:
link ge-openend
Hai Erik
goed dat je dit meldde ... was mij hier niet van bewust
nu is de link publiek toegankelijk
Ivan
goed dat je dit meldde ... was mij hier niet van bewust
nu is de link publiek toegankelijk
Ivan
Google mij met trefwoorden "Ivan Bahia Gids" en vind je informatie & reviews ivm Salvador - Bahia - Chapada Diamantina nationaal park over Vlaams expat / reis-gids die al 15 jaar ter plaatse woont