Rabiës vaccinatie delen?
Re: Gezocht: Rabiës vaccinatie delen in AMC
Het moet zijn woensdag 8 juli en niet dinsdag, ook om 15.30 uur.
Jan Willem, nog steeds namens Koen
Jan Willem, nog steeds namens Koen
Re: Gezocht: Rabiës vaccinatie delen in AMC
Helen,
Wil je morgenmiddag nog vaccin delen?
Jan Willem (& Koen)
Wil je morgenmiddag nog vaccin delen?
Jan Willem (& Koen)
Rabies vaccin delen AMC tussen 22-29 juli
hallo allemaal,
ik ben op zoek naar één of 2 personen waarmee ik tussen 22 juli en 29 juli mijn rabies vaccin kan delen op het AMC om zo de kosten te verdelen. Voor mij wordt dit de 3e (en dus laatste) uit de serie. Laat het me weten als je interesse hebt, dan kunnen we een afspraak maken!
groetjes Helen
ik ben op zoek naar één of 2 personen waarmee ik tussen 22 juli en 29 juli mijn rabies vaccin kan delen op het AMC om zo de kosten te verdelen. Voor mij wordt dit de 3e (en dus laatste) uit de serie. Laat het me weten als je interesse hebt, dan kunnen we een afspraak maken!
groetjes Helen
Re: Rabies vaccin delen AMC tussen 22-29 augustus
Haha oeps, slordig, ik bedoel tussen 22-29 JULI!
Bij deze aangepast
top, dankje! Alleen in de titel staat helaas wel nog steeds augustus. Ik kan ook gewoon een nieuw berichtje plaatsen en dat deze gesloten wordt, als dat handiger is?
Re: Rabies vaccin delen AMC tussen 22-29 juli
Niet gezien, bij deze ook aangepast
Gezocht: delen rabiës vaccinaties AMC
Hi allemaal!
In verband met een reis naar Azië ben ik op zoek naar iemand om de rabiësvaccinaties mee te delen in het AMC. Heb al 1 andere kandidaat gevonden, ben dus op zoek naar nog 1 iemand! Als er met z'n drieën gedeeld kan worden scheelt dat aanzienlijk veel geld!! Graag wil ik zsm de vaccinaties gaan halen in het AMC. Laat het me weten als je interesse hebt!!
Groetjes,
Jasmine
In verband met een reis naar Azië ben ik op zoek naar iemand om de rabiësvaccinaties mee te delen in het AMC. Heb al 1 andere kandidaat gevonden, ben dus op zoek naar nog 1 iemand! Als er met z'n drieën gedeeld kan worden scheelt dat aanzienlijk veel geld!! Graag wil ik zsm de vaccinaties gaan halen in het AMC. Laat het me weten als je interesse hebt!!
Groetjes,
Jasmine
Re: Gezocht: delen rabiës vaccinaties AMC
Ja ik wil! Ik ga in november naar Azie dus zou heel fijn zijn.
Hoe kun je een afspraak maken bij het AMC? Of heb je miss een emailadres, dat gaat wat makkelijker.
De kosten zijn dan rond de 40 per prik dacht ik?
Groetjes,
Quirien
Hoe kun je een afspraak maken bij het AMC? Of heb je miss een emailadres, dat gaat wat makkelijker.
De kosten zijn dan rond de 40 per prik dacht ik?
Groetjes,
Quirien
Re: Gezocht: delen rabiës vaccinaties AMC
Top! Ik heb je een berichtje gestuurd (:
Gezocht: delen vaccinaties/inentingen rabies AMC
Ik vertrek begin februari, en zou het liefst in december de inentingen laten doen bij het AMC in Amsterdam.
We zijn al met z'n tweeen, en zijn nog op zoek naar 1 iemand om de vaccinaties mee te delen, dit scheelt aanzienlijk in de kosten.
Ik hoor het graag!
Groetjes
Sarah
We zijn al met z'n tweeen, en zijn nog op zoek naar 1 iemand om de vaccinaties mee te delen, dit scheelt aanzienlijk in de kosten.
Ik hoor het graag!
Groetjes
Sarah
Gezocht: rabiës vaccinatie delen AMC januari 2016
Nou, het lijkt mij duidelijk!
Met zijn tweeën is het volgens mij 35 euro ipv 65 per prik (serie van 3) en met zijn drieën nog goedkoper. Ik ga eind februari/begin maart weg, dus bij voorkeur volgende week de eerste van de drie prikken.
Met zijn tweeën is het volgens mij 35 euro ipv 65 per prik (serie van 3) en met zijn drieën nog goedkoper. Ik ga eind februari/begin maart weg, dus bij voorkeur volgende week de eerste van de drie prikken.
Re: Gezocht: rabiës vaccinatie delen AMC januari 2016
Hoi Kirsten!
Nee, ik heb afgezien van het AMC omdat ik niemand kon vinden en zelf in Amsterdam nieuw-west woon (en AMC in het verre oosten zit), heb me dus bij thuisvaccinatie aangemeld nu, eerste afspraak staat op volgende week zondag. Ik kan die in principe 72 uur van te voren nog kosteloos annuleren, dus als wij met zijn drieën drie data kunnen prikken voor die tijd (en voor 7 maart, want dan vlieg ik weg), dan zeg ik hem daar af bij thuisvaccinatie. Ik hoor graag van je! Stuur me evt. PB met je tel nr.
Groetjes,
Jennifer
Nee, ik heb afgezien van het AMC omdat ik niemand kon vinden en zelf in Amsterdam nieuw-west woon (en AMC in het verre oosten zit), heb me dus bij thuisvaccinatie aangemeld nu, eerste afspraak staat op volgende week zondag. Ik kan die in principe 72 uur van te voren nog kosteloos annuleren, dus als wij met zijn drieën drie data kunnen prikken voor die tijd (en voor 7 maart, want dan vlieg ik weg), dan zeg ik hem daar af bij thuisvaccinatie. Ik hoor graag van je! Stuur me evt. PB met je tel nr.
Groetjes,
Jennifer