Goed reisbureau Ha Long Bay
Goed reisbureau Ha Long Bay
Wie heeft er ervaring met een goed reisbureau(tje) om in Ha Long Bay (Vietnam) een boottocht te boeken. Wij zien nogal wat verschillende c.q. slechte ervaringen met lokale reisbureau's.
- loesopreis
- Wereldreiziger
Re: Goed reisbureau Ha Long Bay
De verschillen tussen reisbureaus zijn enorm qua comfort, kwaliteit en prijs. Soms heb je geluk of pech, en het hangt ook af van je eigen flexibiliteit.
Mijn trip was prima geregeld door Ocean Tours in Hanoi.
Mijn trip was prima geregeld door Ocean Tours in Hanoi.
Loes, weet je nog wat je betaald hebt en was het voor meerdere dagen?
- bolletjeom
- Reisexpert
zelfde advies als bij je sapa vraag.
Ik kan me geen grote prijsverschillen herinneren. Ik had juist het idee dat door de enorme concurentie de prijzen overal gelijk waren.
In vietnam hanteerde wij wel de regel: koop het goedkoopste pakket! Onze ervaring had geleerd dat je de extra dingen waar je voor bij betaalde toch niet kreeg.
Extra betalen voor airco? Geen airco
extra betalen voor softsleeper? Alleen hardsleeper
extra betalen voor kayaken in halong bay? Geen kayaks.
Ik kan me geen grote prijsverschillen herinneren. Ik had juist het idee dat door de enorme concurentie de prijzen overal gelijk waren.
In vietnam hanteerde wij wel de regel: koop het goedkoopste pakket! Onze ervaring had geleerd dat je de extra dingen waar je voor bij betaalde toch niet kreeg.
Extra betalen voor airco? Geen airco
extra betalen voor softsleeper? Alleen hardsleeper
extra betalen voor kayaken in halong bay? Geen kayaks.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ik raad jullie aan om jullie tours en trips te boeken in het backpackershostel in Hanoi.
Wij zijn na grondig onderzoek erachter gekomen dat dit de enige plek is waar ze je niet oplichten.
Wij hebben daar 30$ betaald voor Halong bay. Nachtje slapen op een boot dus voor een trip van 2 dagen.
Wij hadden van alle mensen op de boot de beste prijs.
Er waren mensen bij die 250$ betaald hadden voor dezelfde trip.
Ze hebben meerdere tours.
Dit is wel al 2 jaar geleden. Klasse verschil was er toen niet. We hadden op de boot allemaal exact dezelfde kamer, krijgen hetzelfde te eten.
Backpackers hostel
48 Ngo Huyen St,
Hoan Kiem,
Hanoi
Wij zijn na grondig onderzoek erachter gekomen dat dit de enige plek is waar ze je niet oplichten.
Wij hebben daar 30$ betaald voor Halong bay. Nachtje slapen op een boot dus voor een trip van 2 dagen.
Wij hadden van alle mensen op de boot de beste prijs.
Er waren mensen bij die 250$ betaald hadden voor dezelfde trip.
Ze hebben meerdere tours.
Dit is wel al 2 jaar geleden. Klasse verschil was er toen niet. We hadden op de boot allemaal exact dezelfde kamer, krijgen hetzelfde te eten.
Backpackers hostel
48 Ngo Huyen St,
Hoan Kiem,
Hanoi
-
- Reisexpert
- Contacteer:
boek gewoon het goedkoopste. Wij hadden mensen op de boot die dus precies dezelfde tour hadden geboekt maar dan voor 50!! euro meer.
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
-
- Vakantieganger
Ik ben zeer bekend met de Vietnamese zeer goede tour operator [verwijderd]
Ze hebben eigen boten en brengen je naar die plaatsen waar niet de massa's heen gaan.
Je kunt op individuele basis je eigen reizen samenstellen, zoals je die zelf wenst.
Goede reis
smilingfred
Ze hebben eigen boten en brengen je naar die plaatsen waar niet de massa's heen gaan.
Je kunt op individuele basis je eigen reizen samenstellen, zoals je die zelf wenst.
Goede reis
smilingfred
Laatst gewijzigd door Erik op 18 mar 2012 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd
Reden: Link verwijderd