Regenseizoen vietnam

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
natasha

Regenseizoen vietnam

Bericht door natasha »

Op dit moment ben ik een reis aan het plannen voor in Juli voor 3 weken ergens in zuidoost azie. Het oorspronkelijke idee was om naar vietnam te gaan. Maar nu kom ik er dus achter dat er dan regenseizoen is.

Kan iemand mij vertellen of dit een rede is om een heel ander land te kiezen, of dat vietnam prima te doen is in Juli (een beetje regen iedere dag is niet erg, maar 3 weken soppen is niet zo de bedoeling).

Thanx!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Regenseizoen vietnam

Bericht door Tikva »

Het regen seizoen is niet elk jaar hetzelfde.. daarnaast heb je ook nog met vietnam dat het in het noorden het anders kan zijn dan in het zuiden. Maar goed juli is wel de maand met na aug de hoogste gemiddelde regenval. In principe valt dit in azie meestal in dikke buien in de middag maar omdat je ook nog met het tyfoon seizoen zit heb je als je pech hebt wel enkele dagen achter elkaar regen.

Als je dus echt zeker wilt zijn van een zonnige bestemming dan koos ik een ander land.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
smilingfred
Vakantieganger

Re: Regenseizoen vietnam

Bericht door smilingfred »

Hoi

Ik ben diverse malen via [verwijderd] Kijk op hun site, vraag hen en je weet alles.
succes
smilingfred
Laatst gewijzigd door Erik op 18 mar 2012 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd
Plaats reactie