paspoort
-
paspoort
Ik ga 31 maart voor 8 dagen naar Tunesie.
Als ik weer vertrek dan is mijn paspoort nog 5 maand geldig. Mijn vraag nu is of ze daar ook moeilijk over gaan doen. Wilde pas in augustus een nieuwe regelen.
Graag uw antwoord en advies.
met vr. gr nel
Als ik weer vertrek dan is mijn paspoort nog 5 maand geldig. Mijn vraag nu is of ze daar ook moeilijk over gaan doen. Wilde pas in augustus een nieuwe regelen.
Graag uw antwoord en advies.
met vr. gr nel
Re: paspoort
ik zou het risico niet nemen en een nieuw paspoort kopen. als je geweigerd wordt in het vliegtuig dan ben je meer geld kwijt.
Laatst gewijzigd door Erik op 24 feb 2012 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Typfoutje aangepast
Reden: Typfoutje aangepast
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
zoals jenny zegt. Ze kunnen je weigeren te boarden. Is dat die 45 euro waard? Wat maakt het uit wanneer je die uit geeft?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
geen idee waarom ik in mijn vorige post 'gewijzigd' heb getypt in plaats van 'geweigerd'....
ik baal er ook elke keer weer van dat mijn paspoort maar 4,5 jaar te gebruiken is in plaats van 5 jaar. maar je doet er zo weinig aan.

ik baal er ook elke keer weer van dat mijn paspoort maar 4,5 jaar te gebruiken is in plaats van 5 jaar. maar je doet er zo weinig aan.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reisexpert
Jammer, ik was wel benieuwd wat het inhield om gewijzigd te worden in het vliegtuig.Jenny schreef:geen idee waarom ik in mijn vorige post 'gewijzigd' heb getypt in plaats van 'geweigerd'....![]()
Het klonk heel "science fiction".
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Jammer dat die post door Erik is aangepast, nu is deze post zinloos.Jenny schreef:geen idee waarom ik in mijn vorige post 'gewijzigd' heb getypt in plaats van 'geweigerd'....![]()