Digitaal gebruik op reis
Digitaal gebruik op reis
Hallo iedereen,
Ik vroeg me af wat jullie zoal nog meer meenemen op reis aan digitaal materiaal naast een telefoon en camera? En heeft dit dan meerwaarde?
Groet
Ik vroeg me af wat jullie zoal nog meer meenemen op reis aan digitaal materiaal naast een telefoon en camera? En heeft dit dan meerwaarde?
Groet
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Digitaal gebruik op reis
ik heb mijn netbook bij mij en ben daar erg blij mee.. kan overal op internet en moet hier ook mijn thesis schrijven dus dan is het wel handig.. op rustige avonden kan je lekker een filmpje kijken!
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
-
- Reiziger
- Contacteer:
Ook hier een laptopgebruiker op reis. Ik vind het ideaal (en eigenlijk noodzakelijk voor Backpackgek.nl). Het stikt van de wifi overal en helemaal nu ik lang op reis ben, vind ik het heel fijn om te kunnen skypen met een eigen kleine laptop. Ik ben nog in twijfel over een e-reader, want dat lijkt me toch ook wel heel fijn..
Verder een digitale spiegelreflex, een digitale compactcamera, mobiele telefoon, iPod..

Wij gaan op wereldreis! http://www.backpackgek.nl
Voor het bijwerken van je website heb je naar mijn idee geen laptop nodig hoor, er zijn overal internetcafe's genoeg.
Ik was begonnen met het meenemen van een laptop voor enkele korte vakanties, maar nu ik een telefoon met wifi heb zal ik helemaal niet meer snel een laptop meenemen op reis (of weekendjeweg). Neemt toch wel veel ruimte in en je moet er op letten. Snel je e-mail ff checken of andere belangrijk nieuws kan prima op de telefoon.
Ik was begonnen met het meenemen van een laptop voor enkele korte vakanties, maar nu ik een telefoon met wifi heb zal ik helemaal niet meer snel een laptop meenemen op reis (of weekendjeweg). Neemt toch wel veel ruimte in en je moet er op letten. Snel je e-mail ff checken of andere belangrijk nieuws kan prima op de telefoon.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ik heb een note-book nodig waar ik alles mee kan, is ook gelijk mijn reisgids want van die boeken moet ik niets hebben... Verder een MP3 speler en digitale camera en een telefoon welke ik enkel afentoe als wekker gebruik 

Greed isn't going anywhere. They should put that up on a billboard across Times Square!