Van Samui naar Chiang Mai
Van Samui naar Chiang Mai
Hallo allemaal...
Vraagje: Ik ben op dit moment op Ko Phangan en ga morgen naar Ko Samui... vanuit daar wil ik naar Chiang Mai... weet iemand hoe je dit het beste en snelste kan doen?
Groetjes, Anne
Vraagje: Ik ben op dit moment op Ko Phangan en ga morgen naar Ko Samui... vanuit daar wil ik naar Chiang Mai... weet iemand hoe je dit het beste en snelste kan doen?
Groetjes, Anne
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Van Samui naar Chiang Mai
Hallo,
Je kunt vliegen van Koh Samui naar Bangkok en dan van Bangkok naar Chiang Mai naar vliegen. Wat je ook kunt doen is naar Surrathani met de boot vanaf Koh Samui en daar de nachttrein nemen naar Bangkok en dan de trein van Bangkok naar Chang Mai. Ik denk dat vliegen het snelste is in jou geval. Je kunt niet rechtstreeks en zult altijd over moeten stappen in Bangkok.
Je kunt vliegen van Koh Samui naar Bangkok en dan van Bangkok naar Chiang Mai naar vliegen. Wat je ook kunt doen is naar Surrathani met de boot vanaf Koh Samui en daar de nachttrein nemen naar Bangkok en dan de trein van Bangkok naar Chang Mai. Ik denk dat vliegen het snelste is in jou geval. Je kunt niet rechtstreeks en zult altijd over moeten stappen in Bangkok.
Dankjewel Moira!
- Smartties
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Hoihoi,
In Suratthani is ook een vliegveld. De bootreis van Samui naar Surat is heel kort. Vliegen vanuit Samui is altijd vrij duur. Wellicht is de optie om vanuit Suratthani te vliegen goedkoper.
Groetjes,
Ties
In Suratthani is ook een vliegveld. De bootreis van Samui naar Surat is heel kort. Vliegen vanuit Samui is altijd vrij duur. Wellicht is de optie om vanuit Suratthani te vliegen goedkoper.
Groetjes,
Ties
''het leven is simpel, het moeilijkste dat er is is simpel leven''
Ties Lahlali
Padi Specialty Instructor #972625
Koh Tao, Thailand
www.DuikenInThailand.info
Volg ons op Facebook
Ties Lahlali
Padi Specialty Instructor #972625
Koh Tao, Thailand
www.DuikenInThailand.info
Volg ons op Facebook
-
Direkt vliegen kan ook (zonder tussenstop in Chiang Mai).
kijk op www.kayak.nl en vul beide luchthavens in
Mvg, Inspiration
kijk op www.kayak.nl en vul beide luchthavens in
Mvg, Inspiration
Ik heb het nu niet nageken, maar ik heb vorig jaar van Samui naar Chiang Mai gevlogen, rechtstreeks met Bangkok Airways.Moira schreef:Hallo,
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Dit bericht is van 2011 toen kon dat nog niet dus jullie reageren op een verouderd bericht
Dit bericht is van 2011 toen kon dat nog niet dus jullie reageren op een verouderd bericht
Haha, ik bekeek gewoon mijn laatste ongelezen berichtenMoira schreef:Hallo,