bali transfer hotel

Stel hier je vragen over Indonesië.
Plaats reactie
Ceska
Wereldreiziger

bali transfer hotel

Bericht door Ceska »

Hoi mensen,

even een vraagje voor de mensen die al op Bali zijn geweest...
Ik kom vrij laat aan (rond midden nacht) en moet dat van de luchthaven naar Kuta.
Nu lijkt me de beste optie gewoon een taxi te nemen, maar wat is de prijs zo ongeveer?
Iemand vertelde mij ook iets over dat ik op de luchthaven taxi vouchers kan kopen? Heb geen idee maar goed als iemand het weet hoor ik het graag :)

thanks!
Jenny
Reisexpert

Re: bali transfer hotel

Bericht door Jenny »

Is je naar buiten loopt, vind je aan je rechter hand het kantoortje waar ze vouchers voor de taxi verkopen. Ook na middennacht. De prijs naar Kuta is ongeveer 60,000 rp (vaste prijs).
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ilonka
Reiziger
Contacteer:

Qreply

Bericht door Ilonka »

Hoi,
Ik heb in Indonesië op het laatst eigenlijk alleen maar met BlueBird Groep taxi gereisd. Is een stuk goedkoper en betrouwbaarder dan de meeste andere taxi's.
Zij mogen geen mensen op het vliegveld van Denpasar op pikken, maar als je naar de poort van het vliegveld loopt (circa 200m) kunnen ze je daar oppikken. In Bali heeft deze Bali taksi. Ze zijn bereikbaar op (0361) 701 111. Overigens ook grote kans dat je er na het hek gewoon al een paar kunt aanhouden.
Veel plezier!
"Dromen zijn geen bedrog, die zijn er om te verwezenlijken!" ilonka.aroundtheglobe.nl
Ilonka
Reiziger
Contacteer:

Qreply

Bericht door Ilonka »

Hoi,
Ik heb in Indonesië op het laatst eigenlijk alleen maar met BlueBird Groep taxi gereisd. Is een stuk goedkoper en betrouwbaarder dan de meeste andere taxi's.
Zij mogen geen mensen op het vliegveld van Denpasar op pikken, maar als je naar de poort van het vliegveld loopt (circa 200m) kunnen ze je daar oppikken. In Bali heeft deze Bali taksi. Ze zijn bereikbaar op (0361) 701 111. Overigens ook grote kans dat je na het hek gewoon al een Bali taksi kunt aanhouden.

Veel plezier!
"Dromen zijn geen bedrog, die zijn er om te verwezenlijken!" ilonka.aroundtheglobe.nl
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik zou midden in de nacht niet naar de poort lopen, met het risico dat daar dan geen taxi staat! (Je bent misschien een euro duurder uit met een coupontaxi, dat moet kunnen voor een keer.)
Ilonka
Reiziger
Contacteer:

Bericht door Ilonka »

Ook waar...
Ceska
Wereldreiziger

Bericht door Ceska »

Bedankt voor de antwoorden... maar goed ik moet dus een voucher kopen... werkt dat altijd zo met taxi's of alleen op de luchthaven?
Ilonka
Reiziger
Contacteer:

Bericht door Ilonka »

Alleen op vliegvelden, een soort van taxi maffia:)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Dat is toch in de meeste landen zo? Ritten vanaf een vliegveld zijn altijd duurder....
Ceska
Wereldreiziger

Bericht door Ceska »

Ja de taxibedrijven daar hanteren vaak en hoger tarief... maar vouchers heb ik nog nooit gehad. Maar goed dat is wel beter dan dat je op je bestemming aankomt en je opgelicht wordt.
burton

Bericht door burton »

Je wandelt gewoon buiten de luchthaven en houdt daar een taxi tegen. In alle landen heb ik geweten dat het je altijd goedkoper uitkomt om een taxi te nemen buiten de directe omgeving van de luchthaven. Op bali zijn trouwens dag en nacht voldoende taxi aanwezig en zeker rond de luchthaven en kuta...
Plaats reactie