wie weet waar leuke winkels zijn in vietnam ???
wie weet waar leuke winkels zijn in vietnam ???
hallo, :lol:
wie weet leuke winkels in vietnam in de steden : ho chi minh city , nha trang , pleiku , hoian ???
en winkels waar ze namaak nep merk kleding verkopen ???
als je het weet zet dan ook even de straat naam er bij
groeten borrie
wie weet leuke winkels in vietnam in de steden : ho chi minh city , nha trang , pleiku , hoian ???
en winkels waar ze namaak nep merk kleding verkopen ???
als je het weet zet dan ook even de straat naam er bij
groeten borrie
Leuke gewone winkels zijn er genoeg, maar ik kan zo geen adressen of namen meer herinneren. En wat voor de één leuk is, is voor de ander verschrikkelijk
Struin rond en bepaal zelf waar je wel of niet naar binnen wilt!
Namaak 'merk' kleding en schoenen vind je in Vietnam vrijwel op elke straathoek en op elke toeristenmarkt... Ralph Lauren shirts voor 2 dollar bijvoorbeeld, of Nike of Adidas schoenen voor 5 dollar. Kwaliteit is 9 van de 10 keer bagger, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Let er bij aankoop wel op dat je, als je terugvliegt naar NL, voor de douane maximaal drie stuks van deze 'merk'kleding/-schoenen in mag voeren. Officieel gezien dan.

Namaak 'merk' kleding en schoenen vind je in Vietnam vrijwel op elke straathoek en op elke toeristenmarkt... Ralph Lauren shirts voor 2 dollar bijvoorbeeld, of Nike of Adidas schoenen voor 5 dollar. Kwaliteit is 9 van de 10 keer bagger, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Let er bij aankoop wel op dat je, als je terugvliegt naar NL, voor de douane maximaal drie stuks van deze 'merk'kleding/-schoenen in mag voeren. Officieel gezien dan.