WK 2010

Al je vragen en antwoorden over Zuid-Afrika
Plaats reactie
WK2010

WK 2010

Bericht door WK2010 »

wij willen met een klein groepje naar het WK in Zuid Afrika, in 2010. We willen zo veel mogelijk overland, en met het openbaar vervoer. We hopen in drie weken ginds aan te komen, een paar wedstrijden te bezoeken, en dan terug vliegen.
wie heeft ervaring in een dergelijke reis, is het in max. 3 weken te doen?
goedkope enkele reis vliegen zal wel een probleem worden, zeker met de WK. Suggesties zijn welkom!
reisroute maakt uiteindelijk niet uit, het is een eerste kennismaking met het continent.
bedankt!
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

hey,

gaaf plan zeg,

ik ben trouwens een leek qua voetbal dus kun je mij vertellen waar de wedstrijden worden gehouden.
verder is het zo hoe vroeger je boekt hoe goedkoper de vlucht.
ook raad ik het aan om via dusseldorf te vliegen is vaak goedkoper dan schiphol.
ik ga er dit najaar heen dus kan je daarna een leuke route geven om eventuele over land te reizen.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Overland in 3 weken is aan de krappe kant.
Google eens op "overland afrika" dan vind je een heel aantal sites van gekken die dit voor de lol doen :wink:

Er komt veel bij kijken. Met het openbaar vervoer kan je eigenlijk het coninent niet over in zo´n korte tijd. Met een eigen auto is het misschien te doen
Vooral omdat je dus in ieder land een auto moet "invoeren". Carnets aan moet vragen en visa moet regelen.
Sommige landen mag je niet door. Oa Soedan kan heel lastig zijn.

Je moet het ook echt alleen maar doen om de ervaring en niet om goedkoper uit te zijn!

Waarom niet vliegen op een buurland dat niet lijdt onder de WK inflatie en het laatste stukje over land?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
patricia
Wereldreiziger

Re: WK 2010

Bericht door patricia »

wij betalen dit jaar in november voor een retourtje iets meer dan 500 euro.pp
Zaventem naar Kaapstad..
Plaats reactie