Malta

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Re: Malta

Bericht door Globeskater »

Ik ga met jullie mee, Malta is best leuk voor een weekje vooral met mooi weer, maar denk dat als we er gezeten hadden met minder mooi weer dat ik het iig snel zat zou zijn ;) Gelukkig hebben we mooi weer gehad en heb zo'n beetje alles wel gezien.. Als er nog eens een goedkope vlucht naar toe gaat en ik moet gewoon Zon hebben dan zal ik vast nog wel eens terugkomen als er geen andere opties zijn ;)

Voor echte stranden moet je niet naar Malta, al zijn er wel een paar te vinden..

verder was ik blij dat we voornamelijk in St. Julians zaten dan kan je 's avonds nog eens een drankje doen, bios of gewoon even lekker dansen.. vond de rest van wat ik gezien heb 's avonds redelijk uitgestorven..

hebben verschillende van die hop on hop off bussen gedaan, is wel makkelijke manier van alles zien en de harbour cruise die je er dan bij krijgt vond ik eigenlijk het leukste..
pindakase
Reiziger
Contacteer:

Bericht door pindakase »

Ben net terug van een ruim weekje Malta.
Vond de duiken eigenlijk juist heel erg meevallen. Na Griekenland en Kroatie niet echt onder de indruk van de Middellandse zee maar Malta vond ik wel positief met mooie rotsformaties, epische lichtivallen, mooie wrakken en veel meer leven (in 1 duik 4 octopussen, scholen sardientjes, amberjacks, barracudas, nudy branch...) dan verwacht. Zal -als ik thuis ben- wel wat fotos posten.

Bovenwater idd mwah
pindakase
Reiziger
Contacteer:

Bericht door pindakase »

Zoals beloofd:
[niet meer beschikbaar]
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Mooie foto's :D als ik dit zo zie moet ik in de toekomst echt mijn duikbrevet eens gaan halen ;)
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Absoluut mooie foto,s. Vond zelf malta wel leuk hoor hadden in december nog leuke week en voor een kleine week is er genoeg te doen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie