Ik zou enorm graag een ticket willen boeken van Thailand naar Nepal. De vlucht die ik graag wil boeken is met Jet Airways en zij hebben mij al kunnen bevestigen dat mijn bagage wordt doorgecheckt. Ik heb t hele internet al afgezocht en meerdere ambassades gemaild maar het heeft tot nu toe niets uitgehaald.
Mijn vraag is namelijk of ik een visum nodig heb, danwel een transitvisa. Ik heb maar 2 uur tussen mijn vluchten en het lijkt me sterk als ik mijn tas ook niet hoef om te halen dat ik wel door de douane moet. Maar ik wil 100% zekerheid voordat ik mijn ticket kan boeken.
Heeft iemand tips/ ervaring hiermee! Enorm bedankt alvast!
Visum required connectievlucht in India??
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Visum required connectievlucht in India??
2 collega's zeggen: zolang je in transit blijft heb je geen visum nodig.
Of je ze moet geloven....ehm....ik vertrouw hun antwoord voor 80%
Of je ze moet geloven....ehm....ik vertrouw hun antwoord voor 80%

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: Visum required connectievlucht in India??
Ik heb zojuist de ambassade gebeld in Nederland en zij zeiden dat ik hem niet nodig heb zolang ik in de transit area blijf, zoals je zelf al aangaf. Daar moet ik dan maar van uitgaan! bedankt voor je reactie!
Inmiddels is het alweer een dag later en heb ik van de Indiase ambassade in Bangkok een email gehad en zij vertellen mij nu dat ik er wel eentje nodig heb.
Ook heb ik na lang zoeken een andere maatschappij gevonden: Nepal Airlines. Zij bieden goedkopere tickets aan plus een rechtstreekse vlucht vanaf Bangkok, dus dan gaat bovenstaand probleem helemaal niet op. Zie de website: http://www.nac-bkk.com/
Nu nog even afwachen of ik ook daadwerkelijk een ticket kan boeken!
Inmiddels is het alweer een dag later en heb ik van de Indiase ambassade in Bangkok een email gehad en zij vertellen mij nu dat ik er wel eentje nodig heb.
Ook heb ik na lang zoeken een andere maatschappij gevonden: Nepal Airlines. Zij bieden goedkopere tickets aan plus een rechtstreekse vlucht vanaf Bangkok, dus dan gaat bovenstaand probleem helemaal niet op. Zie de website: http://www.nac-bkk.com/
Nu nog even afwachen of ik ook daadwerkelijk een ticket kan boeken!