cheaptickets sucks
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: cheaptickets sucks
@ OP: je hebt je antwoord van Cheaptickets al 2x: eerste maal erg kort maar wel duidelijk, de 2e keer een korte toelichting.
Maar toch blijf je erover doorgaan met Cheaptickets.
Ik vind dat je aan het zeuren bent.
Maar toch blijf je erover doorgaan met Cheaptickets.
Ik vind dat je aan het zeuren bent.
-
- Reiziger
@ Tikva, ja dat zeg ik toch ook! dat ik idd de kleine lettertjes had moeten lezen! geef m'n fout ook toe! maar om je klant als stront te behandelen als je het geld binnen hebt vind ik 'n beetje te..
@ stevenl, cheaptickets zegt dat het niet meer "geldig" is na die datum.. ze zeggen niet dat ik het niet kan wijziggen.. dus wat is er zeuren aan de vraag of ik de persoon kan wijziggen die de plaats inneemt ?? ..
@ stevenl, cheaptickets zegt dat het niet meer "geldig" is na die datum.. ze zeggen niet dat ik het niet kan wijziggen.. dus wat is er zeuren aan de vraag of ik de persoon kan wijziggen die de plaats inneemt ?? ..

Jipperoni, jij zit toch nu heerlijk in Thailand? Is het je eerste lange reis en waar ben je zoal geweest? Geniet er van! 

- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Je hebt een goedkoop ticket geboekt dat niet gewijzigd kan worden. Klaar, einde verhaal.jipperonie schreef:@ Tikva, ja dat zeg ik toch ook! dat ik idd de kleine lettertjes had moeten lezen! geef m'n fout ook toe! maar om je klant als stront te behandelen als je het geld binnen hebt vind ik 'n beetje te..
Geniet van je vakantie in plaats van je bezig te houden hiermee.
-
- Reiziger
ja ik ben nu lekkeraan het genieten in Thailand! en het is m'n 1e lange reis! maar zeker niet m'n laatste! heb in de afgelopen 3 1/2 maand Cambodja, Laos en Thailand gezien! 2 dagen geleden naar de Full moon geweest en morgen heb ik m'n eerste duik les!Globetrot schreef:Jipperoni, jij zit toch nu heerlijk in Thailand? Is het je eerste lange reis en waar ben je zoal geweest? Geniet er van!

Ja, denk dat je echt pech hebt.
Het voordeel van Cheaptickets = (hoe kan het ook anders) Cheap
Maar service, ho maar. Maar dat mag je voor een dergelijke prijs ook niet verwachten.
Kun je niet toch 4 maanden gaan ipv 5?
Het voordeel van Cheaptickets = (hoe kan het ook anders) Cheap
Maar service, ho maar. Maar dat mag je voor een dergelijke prijs ook niet verwachten.
Kun je niet toch 4 maanden gaan ipv 5?
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Cheaptickets cheap? Als ik naar die vergelijkingssites kijk dan kom ik in minimaal 95% van de gevallen op exact dezelfde resultaten tegen exact dezelfde prijs uit. Alleen Ebookers is vaak net iets duurder, maar daar zitten alle bijkomende kosten al in de prijs verwerkt, per saldo is het net zo duur of zelfs iets goedkoper.
Maar ik heb vorig jaar tot twee keer toe een gedoe met vluchten gehad (aswolk en last-minute annulering), beide keren konden ze (conform de voorwaarden) weliswaar niet echt iets voor me betekenen, maar zowel per mail als telefonisch werd ik vlot maar vriendelijk te woord gestaan, en kreeg de informatie die ik moest hebben. Het kan dus wel.
Maar ik heb vorig jaar tot twee keer toe een gedoe met vluchten gehad (aswolk en last-minute annulering), beide keren konden ze (conform de voorwaarden) weliswaar niet echt iets voor me betekenen, maar zowel per mail als telefonisch werd ik vlot maar vriendelijk te woord gestaan, en kreeg de informatie die ik moest hebben. Het kan dus wel.
Ook heb heb een duidelijk mening over cheaptickets! Leuke prijzen maar dramatische service. Ik heb 2 jaar geleden een retourvlucht naar Amerika geboekt en daar heb ik nogal wat problemen mee gehad.
Allereerst kreeg ik de bevestiging dat ik als mevrouw stond geboekt ipv meneer. Nu kon dit gewijzigd worden maar dan moest ik een nieuw ticket kopen en zou het andere ticket terugkrijgen. Nu vertrouwde ik het niet helemaal en later bleek dit dus onzin te zijn. Ik had dat geld nooit teruggekregen, uiteindelijk is het nooit gewijzigd. Wel heeft men aantekeningen kunnen maken bij het ticket zodat ik uiteindelijk nog als mevrouw geboekt stond maar men wist dat er een fout was gemaakt, geen problemen mee gehad in de VS, (gelukkig)
Omdat ik mijn fiets mee zou nemen moest deze bij de verschillende luchtvaartmaatschappijen aangemeld worden. Ik had duidelijk de kosten en dergelijke opgezocht, maar toen ik op het vliegveld aankwam wist men van niets. Had wel 25 euro betaald aan cheaptickets maar tot op heden weet ik niet waar dit geld naar toe is gegaan.
Dus boek alsjeblieft geen ticket via cheaptickets, de prijzen lijken leuk maar de service is dramatisch!
Allereerst kreeg ik de bevestiging dat ik als mevrouw stond geboekt ipv meneer. Nu kon dit gewijzigd worden maar dan moest ik een nieuw ticket kopen en zou het andere ticket terugkrijgen. Nu vertrouwde ik het niet helemaal en later bleek dit dus onzin te zijn. Ik had dat geld nooit teruggekregen, uiteindelijk is het nooit gewijzigd. Wel heeft men aantekeningen kunnen maken bij het ticket zodat ik uiteindelijk nog als mevrouw geboekt stond maar men wist dat er een fout was gemaakt, geen problemen mee gehad in de VS, (gelukkig)
Omdat ik mijn fiets mee zou nemen moest deze bij de verschillende luchtvaartmaatschappijen aangemeld worden. Ik had duidelijk de kosten en dergelijke opgezocht, maar toen ik op het vliegveld aankwam wist men van niets. Had wel 25 euro betaald aan cheaptickets maar tot op heden weet ik niet waar dit geld naar toe is gegaan.
Dus boek alsjeblieft geen ticket via cheaptickets, de prijzen lijken leuk maar de service is dramatisch!