Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
menasil
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door menasil »

WizardOfOss schreef:En mijn vakantie zit er weer op. Heb een hoop in te halen....
Welkom terug!

Weer mooie verhalen op je blog! :)
nammen
Vakantieganger

Bericht door nammen »

weet je wat ik heb 2200 vrienden op face boek in indonesie(veel expats) en nederland ik klik even opde button vind ik leuk. _O_
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

voor iedereen die nog zoekende is naar een leuke bestemming.... Nicaragua!!!

We zitten nu in Granada en vinden het al helemaal geweldig! Leuk stadje. super vriendelijke mensen. Rondje langs mooie eilandjes gemaakt en een canopy tour gedaan. Howler monkeys en spider monkeys gezien....en dat allemaal op 1 dag!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
nammen
Vakantieganger

Bericht door nammen »

OO ik zag op emirates tickets naar indonesie Emirates ...... kost je 666 euro is maar en een tip voor ieder op dit forum.01-jun Amsterdam Dubai 15:30 23:59 EK148
02-jun Dubai Jakarta 04:15 selecteer 15:40 EK356 19h 10m
01-jun Amsterdam Dubai 15:30 23:59 EK148
02-jun Dubai Jakarta 11:10 selecteer 22:35 EK358 26h 05m
16-jun Jakarta Dubai 00:40 05:30 EK359
Dubai Amsterdam 08:25 selecteer 13:30 EK147 17h 50m
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

wat is het weer heerlijk weer buiten, hopelijk hebben we dit weer dit weekend in Stuttgart ook.. Vandaag eerst nog even boekpresentatie en dan in de auto op naar Stuttgart waar we laat aankomen ;)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Hier schijnt de zon dan wel, het is toch nog maar 14 graden dus wel wat frisjes helaas.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

het is nog vroeg ;) dus zal nog wel warmer worden ;) liep al in t-shirtje naar de auto en dat was al goed te doen ;)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Maar hier hebben we de zeewind dus is nooit te vergelijken met daar ;)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Bijna weekend!!!!!

De hele week tot na tien uur 's avonds gewerkt (wel rond half 9 's ochtends begonnen) - ik ben er aan toe :)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
nammen
Vakantieganger

Bericht door nammen »

Hou niet van werken dus blijf ik maar op vakantie , rust maar lekker uit ok en eventueel op het internet mooie fotos bekijken van de botanic garden en of van overal over de wereld *O*
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Ik ben gister weer terug gekomen uit Stuttgart, een tripje dat even duurder werd dan verwacht ;) We reden vrijdag met de auto heen en kregen onderweg een klapband..gelukkig hebben we de auto veilig op de vluchtstrook gezet en werden we door een vriendelijke Duitse jongen meteen naar een veiligere plek gesleept.. Ik had wel reserveband maar geen krik, gelukkig was ondanks het late uur het wachten gezellig en heeft de Adac geholpen de reserveband er op te zetten.. Wel waren we door dit en nog wat files pas tegen 4 uur 's nachts op de camping in Stuttgart.. Zaterdags meteen auto naar garage en naar even overleg besloten alle banden te vervangen.. Verder was het Fruhlingsfest echt wel gezellig.. al zijn die 1 liter pullen bier wel erg zwaar..live bands waren leuk! Camping lag naast festivalterrein en slechte weer wat voorspeld werd kwam in zware buien onderweg terug naar huis! Nu de komende dagen maar even bijkomen en weer hard aan de studie!
emiels
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door emiels »

Gaat er binnenkort nog iemand een ticketboeken bij de KLM? Ik heb nog 2 vouchers liggen voor 50 euro korting en ik doe er zelf toch niets meer mee.

Voucher is geldig tot 1 augustus 2011, weet alleen niet of er voor die tijd besteld of gevlogen moet zijn. Eentje staat er op naam maar ik geloof er niets van dat ze dat controleren want de andere heeft een nummer dat er heel erg dichtbij zit en deze werd van een grote stapel gepakt. 8)7

Loont het toch om te gaan klagen als je vlucht gecancelled is, heb er 2x 600 euro cash, 2x 10 euro aan vertier op Schiphol en deze waardebonnen mee verdiend. Ging mij natuurlijk om die 2x 600 euro maar als ik iemand nog blij met deze vouchers kan maken, stuur maar een pb.

Oja, kan de codes van de vouchers nog vanavond opsturen of anders over een week pas.

En first come, first serve... 8-); Globeskater heeft gewonnen *O*
Greed isn't going anywhere. They should put that up on a billboard across Times Square!
worldtrip

Bericht door worldtrip »

haha wat een idee. Ik zou zeggen;

Proost!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Lekker frustrerend systeem kennen de Polen zeg om een treinticket te boeken. 30 dagen van te voren gaan de kaarten in de verkoop. gisteren keek ik rond dit tijdstip en kon ik kaarten kopen voor 18 juni. Nu kijk ik en 19 juni is nog niet open gesteld en dat terwijl je erg goedkope kaartjes kan kopen (net als bij bahn.de) als je er vroeg bijbent maar dat is binnen halve dag al uitverkocht (scheelt bijna 50%).

Ik hoop dat ze 19 juni pas morgen openstellen O-)

Maar vrees het ergste en moet over een uur het land in voor m'n werk en geen mogelijkheid om dan te bestellen. Aan een ander overlaten doe ik liever niet omdat er verschillende typen treinen zijn en ik, als ik geen goedkoop kaartje kan krijgen, nog niet weet welke optie ik dan neem ;)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Geen idee hoe ik het gedaan heb, verkoop bleek om 01:30 vannacht te zijn maar ik had echt geen zin om tot laat op te blijven, maar net het laatste ticket gekocht voor dat traject in deze prijscategorie. Nou ja niet de allergoedkoopste maar het scheelde toch nog qua normale prijs. Mocht alleen geen voorkeursplaats kiezen maar kreeg gelukkig raam :)
Plaats reactie