Iemand informatie over Botswana?

Plaats hier je overige vragen over Afrika die je bij de andere sub-forums niet kwijt kunt. (Bijvoorbeeld: Lesotho, Swaziland, Mozambique, Zimbabwe, Botswana, Namibië)
Plaats reactie
IrisH
Reiziger
Berichten: 91
Lid geworden op: 31 aug 2009 10:33

Iemand informatie over Botswana?

Bericht door IrisH »

Hallo,
Wat een leuk / informatief topic is dit geworden! Wel jammer dat het voornamelijk over Namibie gaat want wij willen graag naar Botswana deze zomer. Zijn er mensen die nog echte tips hebben voor dan? Wij gaan waarschijnlijk laatste week van juni / juli en willen zo'n 18 dagen daar zijn. Is dat lang genoeg voor een leuke reis?
Hopelijk kunnen we er ook nog betaalbaar komen want een ticket hebben we nog niet. Zijn echt pas net begonnen met orientatie dus heel veel kennis ook nog niet... wel helemaal leuk om weer verhalen te kunnen lezen!
Gr Iris
Laatst gewijzigd door Erik op 14 apr 2011 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ik heb dit even uit het topic over Namibië en 4x4 gehaald zodat het meer aandacht krijgt
Maaike T

Re: Safari in Namibië of Zuid-Afrika per 4x4 in November?

Bericht door Maaike T »

Iris, anders start je gewoon een apartte topoic alleen over Botswana.
Is volgens mij een goed plan, dan komt daar ook gerichte informatie over dat land.
(ben er zelf nog niet geweest)
Gebruikersavatar
bolletjeom
Reisexpert
Berichten: 11085
Lid geworden op: 05 okt 2006 11:04
Locatie: amersfoort

Re: Iemand informatie over Botswana?

Bericht door bolletjeom »

Hi Iris

Ik ga dit jaar Botswana voor het eerst bekijken maar als onderdeel van een groepsreis (cadeautje, dus mij hoor je niet klagen). Ik kan je dus niet echt heel veel verder helpen. Toch veel plezier met voorbereiden!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
IrisH
Reiziger
Berichten: 91
Lid geworden op: 31 aug 2009 10:33

Re: Iemand informatie over Botswana?

Bericht door IrisH »

Ik ben benieuwd naar je ervaringen! Ook of de groepsreis weer goed bevalt :) is het een kampeerreis?

Wij zijn inmiddels erg aan het twijfelen omdat regelen toch lastig lijkt, zeker ivm beschikbaarheid in juli. Bovendien zijn de prijzen echt heel erg hoog dus voorlopig zijn we er nog niet uit. Mocht iemand echter tips hebben hoor ik het graag, als t niet dit jaar wordt dan toch volgend jaar!
Gebruikersavatar
bolletjeom
Reisexpert
Berichten: 11085
Lid geworden op: 05 okt 2006 11:04
Locatie: amersfoort

Re: Iemand informatie over Botswana?

Bericht door bolletjeom »

idd weer kamperen en zoals ik al zei. Deze reis kost me niets dus ik ga met liefde weer mee op een groepsreis..haha.
Hij begint in zuid-afrika, dan namibie, botswana door zimbabwe naar zuid afrika. En ik ga misschien nog even de grens over met zambia voor een kano safari op de zambezi :))))))
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
delphine

Qreply

Bericht door delphine »

Hey,

wij zijn reeds 2 keer richting botswana geweets met 4x4 en daktent. 't Is echt een prachtig land, niet aarzelen dus. De eerste keer gingen wij ook voor ongeveer 18 dagen vanuit johannesburg en hebben we Tuli block, Nata, Vic falls, Chobe, Savuti, Moremi en Khama rhino sancuary gedaan. De tweede maal vertrokken we vanuit windhoek voor een maand. Toen bezochten we een groot deel van namibia en dan via de caprivi Botswana is. We hebben toen ook nog de zoutpannen (Kubu island), CKGR en Makgadigadi NP gedaan. Stuk voor stuk pareltjes. Als je concrete vragen hebt, laat maar horen!

grtjs!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten