Ferry Kangaroo island

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Nachtje

Ferry Kangaroo island

Bericht door Nachtje »

Wie kan mij informeren over de kosten van de Ferry naar Kangaroo island.? Verdere informatie over Kangaroo island is welkom.....

Ray (Zeeuw)
Kims
Reisexpert

Re: Ferry Kangaroo island

Bericht door Kims »

Hi,

Dit is de site van het ferry bedrijf naar Kangaroo met veel info: http://www.sealink.com.au/

Succes! :)
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
harmpie
Reiziger

Bericht door harmpie »

Goedkoop is het helaas niet, maar het is meer dan de moeite waard! Vooral als je de kosten zou kunnen delen
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Kangaroo eiland is inderdaad de moeite waard. We hebben daar ook een platypus gezien in het "wild" en vele andere dieren... en natuurlijk veel kangaroe's. :)
Nachtje

Bericht door Nachtje »

Dank voor jullie reacties....ben er inmiddels achter dat overtocht rond de 200 euries bedraagt maar omdat we met z'n vieren gaan 1 auto laten staan en dan op kleine 100 uit zullen komen........doen dus want lijkt me wel een must....
Meer tips doe tips zijn welkom.....

Ray
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Is het echt zo duur? Wij zijn toen met een camper er naar toe gegaan, kan me niet voorstellen dat we voor dat bedrag de overtocht toen gemaakt zouden hebben. Het lijkt me dat vervoor namelijk wel een must is.

Enkele dingen die je kunt bezoeken zijn:
Seal Bay
Prospect Hill
Flinders Chase National Park (zeker doen)
Remarkable Rocks
Cape Couedic
Weirs Cove
Nachtje

Bericht door Nachtje »

Dank je Erik ik ga snuffelen naar meer info over je tips...mocht ik nog vragen hebben drop ik ze op het web.
Op de site gekeken van de ferry en was indd prijzig maar geen bedrag om Kangaroo eiland niet te bezoeken......
We gaan met vrienden trip van drie weken maken in twee campers waarbij plan dus is met eentje overtocht te maken en kosten andere camper te delen... ...zonder vervoer lijkt me niet handig...

Ray
harmpie
Reiziger

Bericht door harmpie »

Ik ben afgelopen week met de ferry overgegaan naar Kangaroo Island en we hebben met zijn 2en voor een normale auto 276 dollar betaald (inclusief onszelf natuurlijk). Dat was dan wel in de avonduren waardoor de kosten wat lager uitvielen dat gedurende de dag. T visitor centre in Penneshaw heeft genoeg informatie over het hele eiland. We hebben enorm veel dieren gezien; seals, kangaroos, koala's, veel vogels, walibis, dolfijnen en nog veel meer. T weer was super met ruim 25 graden elke dag!!
Liza!
Wereldreiziger

Bericht door Liza! »

Oei wist niet dat het zo prijzig was... maar een manier om goedkoper uit te komen is dus zoveel mogelijk mensen in de auto stoppen en dan de oversteek wagen?:P

xxx
Plaats reactie