Animatiewerk
Animatiewerk
Hi iedereen!
Ik ben een gezellige meid van 24 jaar en ben op zoek naar een reisgenote in de maanden juli/augustus om minimaal 6 weken animatiewerk te doen in het buitenland.
zelf heb ik het werk al 2 seizoenen eerder gedaan en het is echt een aanrader als je van kinderen houdt!
Geen van mijn vrienden kunnen in de zomer van 2011 voor zo'n lange tijd weg, vandaar dat ik het op deze manier probeer.
Nou stuur me maar een bericht als het jou ook leuk lijkt!
Groetjes!
Ik ben een gezellige meid van 24 jaar en ben op zoek naar een reisgenote in de maanden juli/augustus om minimaal 6 weken animatiewerk te doen in het buitenland.
zelf heb ik het werk al 2 seizoenen eerder gedaan en het is echt een aanrader als je van kinderen houdt!
Geen van mijn vrienden kunnen in de zomer van 2011 voor zo'n lange tijd weg, vandaar dat ik het op deze manier probeer.
Nou stuur me maar een bericht als het jou ook leuk lijkt!
Groetjes!
Re: Animatiewerk
Hoi!
Ik ben Caroline en ben bijna 18 jaar. Ik zit er over te denken om in de zomer van 2011 voor ongeveer 2 maanden animatiewerk te gaan doen. Je schrijft dat je al twee seizoenen eerder animatiewerk hebt gedaan. Mag ik vragen of dat op een camping of in een hotel was en in welke landen? En waar verbleef en sliep je toen? Kun je me ook vertellen wat er van je wordt verwacht als animatrice?
Het zijn wat vragen, maar ik zou het fijn vinden als je ze zou willen beantwoorden..
Groetjes.
Ik ben Caroline en ben bijna 18 jaar. Ik zit er over te denken om in de zomer van 2011 voor ongeveer 2 maanden animatiewerk te gaan doen. Je schrijft dat je al twee seizoenen eerder animatiewerk hebt gedaan. Mag ik vragen of dat op een camping of in een hotel was en in welke landen? En waar verbleef en sliep je toen? Kun je me ook vertellen wat er van je wordt verwacht als animatrice?
Het zijn wat vragen, maar ik zou het fijn vinden als je ze zou willen beantwoorden..
Groetjes.
- bolletjeom
- Reisexpert
Caroline??? ben jij toevallig familie van mij?? of is het stom toevallig dat mijn nichtje jouw leeftijd heeft en het zelfde wil gaan doen?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Nee, ik ben geen familie. Toeval!
- bolletjeom
- Reisexpert
ik heb ook een aantal zomers op een camping in frankrijk gewerkt. Mijn man is een paar jaar daar de animateur geweest en daarna zijn ze een team van Vacancesoleil gaan gebruiken.
Kijk eens op hun site.
Kijk eens op hun site.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
-
Qreply
Hee Caroline,
Ik heb afgelopen vakantie voor 4 weken in een animatieteam gewerkt op een camping in België (ligt een half uur van de grens van Frankrijk af). Ze hebben daar een heel groot animatieteam, ook bestaande uit werknemers voor de receptie, de bar, de winkel & de friettent. Ik heb daar echt een ontzettend leuke tijd gehad en misschien is het ook wel wat voor jou! Kijk maar eens op: collinederabais.be/ Ook hebben we zelf een hyves opgericht waar je misschien ook wel een kijkje op kunt nemen: cdr2010.hyves.nl/ Ik hoor het graag van je! Ik ben misschien zelf ook van plan om dit jaar weer te gaan, dus misschien komen we elkaar nog wel tegen daar.
Groetjes!
Ik heb afgelopen vakantie voor 4 weken in een animatieteam gewerkt op een camping in België (ligt een half uur van de grens van Frankrijk af). Ze hebben daar een heel groot animatieteam, ook bestaande uit werknemers voor de receptie, de bar, de winkel & de friettent. Ik heb daar echt een ontzettend leuke tijd gehad en misschien is het ook wel wat voor jou! Kijk maar eens op: collinederabais.be/ Ook hebben we zelf een hyves opgericht waar je misschien ook wel een kijkje op kunt nemen: cdr2010.hyves.nl/ Ik hoor het graag van je! Ik ben misschien zelf ook van plan om dit jaar weer te gaan, dus misschien komen we elkaar nog wel tegen daar.
Groetjes!
-
Qreply
Hallotjes, ik zoek ook nog steeds een adres om de maanden juli en augustus door te komen met een animatiejob. Ben 19 en gezellig haha. afgelopen zomer 5 maanden in een animatieam van iberostar gewerkt. dus... let me know
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
kijk eens op deze site, zij doen veel animatie voor hotels in spanje. http://www.cosmo-entertainment.com/
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
http://www.rocomo.nl
-
Cosmo ken ik maar echt niet mijn bedrijf toch bedankt
-
Qreply
Beste Dames,
Ik heb een klein animatiebedrijf en werk samen met een hotel in rhodos. nu is er bij mij iemand ziek geworden en kom ik dus iemand te kort. misschien iets voor jou
Ik heb een klein animatiebedrijf en werk samen met een hotel in rhodos. nu is er bij mij iemand ziek geworden en kom ik dus iemand te kort. misschien iets voor jou
@Robbert je kunt de link via pm sturen.
-
de website is recreatiejob maar voor vragen kan je het beste mailen.
ik ben wel nieuw hier dus weet niet wie of wat pm is
ik ben wel nieuw hier dus weet niet wie of wat pm is
PM= personel message.
Succes met je bedrijf. Ga je volgen.
Succes met je bedrijf. Ga je volgen.
- Susannedebruin
- Vakantieganger
- Contacteer:
Hi,
Op Gran Canaria zijn ook heel veel mogelijkheden om animatie te doen binnen de hotelbranche.
Je komt dan bij grotere hotels terecht waar je meestal niet verdiend, maar wel onderdak, eten en drinken krijgt.
Zeker aan te raden!
Succes,
Op Gran Canaria zijn ook heel veel mogelijkheden om animatie te doen binnen de hotelbranche.
Je komt dan bij grotere hotels terecht waar je meestal niet verdiend, maar wel onderdak, eten en drinken krijgt.
Zeker aan te raden!
Succes,
Groetjes, Susanne,
www.Abroad-Internships.com , Ervaringen en stages in het buitenland,
www.Abroad-Internships.com , Ervaringen en stages in het buitenland,