overland tour Tanzania

Plaats hier je overige vragen over Afrika die je bij de andere sub-forums niet kwijt kunt. (Bijvoorbeeld: Lesotho, Swaziland, Mozambique, Zimbabwe, Botswana, Namibië)
Plaats reactie
aniek

overland tour Tanzania

Bericht door aniek »

Hallo allemaal!

Wij willen deze zomer op vakantie naar Tanzania en eventueel Kenia (als alles daar weer een beetje veilig/rustig is), ongeveer 2,5 a 3 weken.
We hebben eerder een overland-tour door Mozambique en Zimbabwe gedaan (veelal kamperen), wat ons goed bevallen is.
Heeft iemand leuke overland-tours om aan te bevelen? Of tour-operators die goede tours in Afrika maken? Wat zijn leuke hotspots om te bezoeken?
Alle ideeen zijn welkom!!

Groetjes, Aniek
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

wil je vanuit nederland met een groep vertrekken of zelf er heen en daar iets regelen??

ik zag laatst bij Sawadee hele mooie groepsreizen staan. Sawadee is een sttuk avontuurlijker dan de gemiddelde organisatie. Wie weet is dat wat
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
aniek

Bericht door aniek »

Het liefst zelf daar iets regelen. Omdat we er een weekje Kaapstad aan willen plakken (of van te voren naar Kaapstad), moeten we waarschijnlijk toch losse vluchten boeken. Ik zal eens kijken naar de site van Sawadee!

Waar ben jij inmiddels? Nog op reis of weer thuis?

Groetjes, Aniek
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

de combinatie Kaapstad en Tanzanie klinkt me nogal onlogisch in de oren maar jullie zullen er vast een reden voor hebben.
kaapstad is niet zo heel bijzonder hoor...vind ik ...niet om speciaal voor om te reizen in iedergeval.

ik zit nu in Quito, Ecuador 8)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
aniek

Bericht door aniek »

Kennissen in Kaapstad die we willen bezoeken, vandaar...! :lol:
Plaats reactie