Rugzak repareren
- elinehoenderdos
- Reiziger
- Contacteer:
Rugzak repareren
Hi, weet iemand waar je een rugzak kan laten repareren? Ik heb een oude rugzak ( +- 15 jaar oud) waarvan de rits van het zijvak stuk is gegaan. Nu is dat geen ramp, maar hij is van mn pa en ik vind het wel zo netjes om m ff te laten maken. Iemand ideeen? Ik woon btw in Den Haag. Alvast bedankt!
Re: Rugzak repareren
Schoenmakers zullen je beslist verder kunnen helpen. Zij hebben goede naaimachines, die door het stugge materiaal van de rugzak kunnen.
Wat wellicht ook een optie is, is om je rugzak naar een (Turkse) kleermaker te brengen, Nu ken ik denk Haag niet goed genoeg, maar in Utrecht zitten aardig wat kleermakers die voor weinig een rits kunnen vervangen.
Wat wellicht ook een optie is, is om je rugzak naar een (Turkse) kleermaker te brengen, Nu ken ik denk Haag niet goed genoeg, maar in Utrecht zitten aardig wat kleermakers die voor weinig een rits kunnen vervangen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
[mijn idee]Ik zou het proberen bij een meester schoenmaker.
Deze kunnen meestal strak stikken leggen op de moeilijk bereikbare plaatsen. De meesten kunnen ritsen repareren zonder het te vervangen.[mijn idee]
@jenny Je was me voor
Deze kunnen meestal strak stikken leggen op de moeilijk bereikbare plaatsen. De meesten kunnen ritsen repareren zonder het te vervangen.[mijn idee]
@jenny Je was me voor

- bolletjeom
- Reisexpert
als de rugzak te zwaar materiaal is voor een schoenmaker moet je eens kijken op bedrijven die tenten en zeilen maken of repareren.
Maar het kan zijn dat een nieuwe rugzak goedkoper is....haha
Maar het kan zijn dat een nieuwe rugzak goedkoper is....haha
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika