Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Barcelona... ook mooi. Eens kijken wat leuk is, zoveel namelijk. De wijk El Borne vond ik toppie, daar vaak gelogeerd. Daar is ook het Picassomuseum. Smalle straatjes, lekker slenteren. Een supergrappige kroeg (net de droomvlucht) is Bosc de les Fades, vlakbij Musea de Cera. Een dagje de trein nemen naar Figueres, lekker psychedelisch Dali-en. Erg leuk. Have fun.
We gaan 12 dagen naar Bali! Lekker oud en nieuw vieren en de familie van Shirley opzoeken. Bovendien zijn onze vrienden van de ''South Sea Nomads'' daar met de zelfgebouwde boot die ze van de Filipijnen naar Bali gevaren hebben dus een boottripje zit er ongetwijfeld in!
Jipieeeeeeeeeeeeee
''het leven is simpel, het moeilijkste dat er is is simpel leven''
Smartties schreef:We gaan 12 dagen naar Bali! Lekker oud en nieuw vieren en de familie van Shirley opzoeken. Bovendien zijn onze vrienden van de ''South Sea Nomads'' daar met de zelfgebouwde boot die ze van de Filipijnen naar Bali gevaren hebben dus een boottripje zit er ongetwijfeld in!
Jipieeeeeeeeeeeeee
Wil ik ook!!!! Mis mijn vriendjes en familie op Bali ECHT, en ik moet nog tot de zomer wachten om ze weer te zien. (Nu is het wachten an sich niet erg, maar mn Balinese moeder is vrij oud dus....)