Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
ik zit in een herfstdipje. waarom regent het al het hele weekend??
mijn uitstapjes kunnen niet snel genoeg komen. Ik heb wel weer genoeg gezien van nederland
Nog een maand tot Manchester em dan 2 weken wachten tot egypte ....en ik wil zo graag eind februari naar winters ijsland maar ik ben bang dat het op mijn werk echt niet mogelijk is. Mijn geweten is nog in tweestrijd. Ga ik proberen de regels om te buigen omdat ik in de positie zit dat ik het kan met als gevolg dat iedereen op mijn afdeling ook dit voorrecht wil.... of ben ik verstandig en doe ik het mezelf niet aan???
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
@bolletjeom: Waarom is het echt niet mogelijk?Vanwege piekdrukte?
Ik ga over 2 weken in de buurt van Doetinchem weer nachtje verblijven, weet alleen nog niet welk hotel. Ligt nog arrangement klaar voor winsterswijk maar weten nog niet of dat geboekt kan worden.
@ bolletje: het is inderdaad rotweer! Net terug van een weekendje duiken, wat een regen en nattigheid. De watertemperatuur daalt ook hard, dus de duiken beginnen vanaf nu steeds korter te worden. Bah.
@bolletjeom: Waarom is het echt niet mogelijk?Vanwege piekdrukte?
yep, officiele NO-Go in het bedrijf in jan en febr
Dat is irritant
Ik heb het mezelf ook lastig gemaakt. Nou ja het is een mooie kans. Ik ga 2 dagen per week uitgeleend worden aan een andere organisatie omdat ze mij graag tijdelijk willen hebben voor een project. Compliment natuurlijk alleen nadeel is.... ik moet daar 2 vaste dagen in de week zijn, hadden ze de woensdag en vrijdag gekozen. Nou ik ben deze maand 2x op vrijdag een weekend weg en heb ook al vakanties staan in januari en maart, gelukkig kon dat wel geregeld worden maar ja voor de rest moet ik maar ff geen adv dagen opnemen op vrijdag tot eind maart
Maandag mijn eerste tentamen, en tussen het leren door ben ik vakanties voor de rest van het jaar aan het plannen
In december ga ik naar Libanon.
In februari wil ik naar Ijsland.
Van de zomer wil ik naar Indonesie. Ik twijfel nog een beetje tussen Sumatra en Kalimantan, maar ik wil sowieso naar Bali en wellicht ook naar het oosten van Java.
ik wil ook naar ijsland maar ik denk niet dat ik mag van de baas. Ik wil van de zomer graag ergens heen waar ik weer kan "zwerven". dus niets vastleggen en gewoon gaan. Ik heb alleen nog geen idee welk land dat zou moeten worden.
Ik bedoel overigens maart of april en waarschijnlijk alleen....Iemand suggesties?
(oeps sorry, die vraag mag ik hier niet stellen. Zal een nieuw topic aanmaken....)
volgens mij had ik de laatste x gemeld dat de volgende bestemmingen fiji en egypte zouden worden, nou dus mooi niet het wordt, tarifa south spain om een taalcursus te doen en te gaan kite surfen, voor 2 weken met bijna 100% 2 weken verlenging. en dan zie ik wel weer
Ik ga dit weekend weer eens naar het Oosten van het land maar was niet de enige met het idee, na 7 (!) B&B gebeld te hebben en een hotel (met bon van hotelkamerveilingen) schoten we pas in het dorpje Westerdorp raak Maar goed het is maar voor 1 nachtje en puur omdat ik niet terug kan komen naar de Randstad na het voetbal.
Ik blijf nu nog 3 weken op Koh Tao en vlieg 1 december naar NL voor 2.5 maanden. Daarna gaan we emigreren naar Nieuw Zeeland. Dan zit er voorlopig geen reizen meer in ja binnen Nieuw Zeeland natuurlijk wel.
@jenny...je begint een gestructureerd leven te leiden ... Haha
maar leuk vooruitzicht!
@moira, dat reizen van jullie is ook wel weer genoeg geweest hoor!
Settelen in een nieuw land lijkt me ook een leuke uitdaging.
Mag of wil jij daar ook gaan werken?