Drugs thailand uit smokkelen
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Drugs thailand uit smokkelen
een flightbag is een soort hoes waar je je rugzak in stopt. Deze hoes sluit je dan weer af met een slotjes zodat niemand zomaar in je tas kan gaan rommelen, iig niet zo makkelijk dan als je er niets om heen stopt..
Zie dus de link hierboven
Zie dus de link hierboven

Op RTL5 do avond na het legendarische Oh Oh Cherso is er een programma met politieshizzle over Thailand. Prachtig, sta je daar op Full Moon Partee en iemand stopt stiekem zakkie wiet in je broek, razzia van de politie en hoppa brommen in Thailand. Land of the Smiles!
mooie serie he. Vooral die engelsen die aan de haal gaan met ladyboys >:)Dexter schreef:Op RTL5 do avond na het legendarische Oh Oh Cherso is er een programma met politieshizzle over Thailand. Prachtig, sta je daar op Full Moon Partee en iemand stopt stiekem zakkie wiet in je broek, razzia van de politie en hoppa brommen in Thailand. Land of the Smiles!
- bolletjeom
- Reisexpert
ik vind het wel een goede serie. Maakt mensen er oa van bewust dat de politie niet mild is en de gevangenissen niet grappig. Jammer dat men het idee krijgt dat heel thailand is zoals die ene ranzige straat in Phuket.
Ik heb die vrijwillige politie trouwens aan het werk gezien (voordat ik dit programme kende) en het werkt echt goed. Ze kunnen dronken (engelse) toeristen makkelijker aanspreken dan een thaise politieman. En vatsige engelsman in een neppolitiepakje krijgt meer respect dan een tengere thai in een echt politiepak.
Ik heb die vrijwillige politie trouwens aan het werk gezien (voordat ik dit programme kende) en het werkt echt goed. Ze kunnen dronken (engelse) toeristen makkelijker aanspreken dan een thaise politieman. En vatsige engelsman in een neppolitiepakje krijgt meer respect dan een tengere thai in een echt politiepak.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Edit: Oeps... foutje. Ik had de tweede bladzijde nog niet gezien.
Ik ga die serie morgen (eigenlijk vandaag dus) maar eens opzoeken op internet. Het lijkt me wel interessant. Alleen moet ik wel zorgen dat m'n moeder zo iets niet ziet, die maakt zich toch al teveel zorgen, haha.
Ga dan ook maar eens kijken voor zo'n flightbag en een slotje.
Misschien toch wel een goed idee

Die serie is totaal niet representatief voor Thailand idd en de gemiddelde ATG-bezoeker. Maar mooi en onthutsend hoe veel Engelsen hun vakantie doorbrengen, en waarom ze dit in Thailand doen. Maar zoals bolletje zegt goed om te zien hoe de politie optreedt, zodat je ervan bewust bent om vooral niet in de problemen te komen.
Niks mooiers toch om dronken toeristen de disco/kroeg uit te zien lopen met een ladyboy..tis lastig op de details te letten met een blurred vision
Niks mooiers toch om dronken toeristen de disco/kroeg uit te zien lopen met een ladyboy..tis lastig op de details te letten met een blurred vision

Een slotje blijkt ook niet steeds de veiligste optie te zijn. Bekijk deze filmpjes eens
http://www.youtube.com/watch?v=laz72c_u ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=zUdUQO5Q ... re=related

thuisblijven is de veiligste optie. maar ook dan kun je uitglijden onder de douche en je nek brekenVikken schreef:Een slotje blijkt ook niet steeds de veiligste optie te zijn. Bekijk deze filmpjes eens![]()

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Uw zinsbouw is verkeerdJenny schreef:thuisblijven is de veiligste optie.

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
heb je mss ook gevonden waar je het kan terug kijken zonder te moeten betalen?liquid_ice schreef:Ik ga die serie morgen (eigenlijk vandaag dus) maar eens opzoeken op internet. Het lijkt me wel interessant. Alleen moet ik wel zorgen dat m'n moeder zo iets niet ziet, die maakt zich toch al teveel zorgen, haha.
liquid_ice schreef:In Nederland is het in elk geval zo dat als je langs de douane af loopt en ze pikken je eruit (en je hebt wat illegaals bij) dat ze het op smokkelen gooien, terwijl als je je daar meld is dat niet zo.
Wat bedoelen jullie eigenlijk met een flightbag?
Als ik op internet zoek zie ik gewone tassen...
een lfightbag is een tas die je om je backpak heen kan ritsen en dan een slotje er op gooien. Het is ook niet veel meer dan een tas maar vaak wel vrij dun zodat het niet moeilijk mee te nemen is. Soms is het zelfs een regentas in een.
Een flightbag is een hoes voor om je tas heen. Eigenlijk gewoon een grote zwarte zak met een rits rondom een hele zijkant (grote kant). Die kunt je dan om je tas heen doen en op slot doen.
Je hebt ook speciale voor backpacks waar je schouderbanden doorheen steken zodat je hem gewoon nog op je rug kunt dragen.
Je hebt ook speciale voor backpacks waar je schouderbanden doorheen steken zodat je hem gewoon nog op je rug kunt dragen.
ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika