Wat geef je een backpacker cadeau?

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Erik
Site Admin

Re: Wat geef je een backpacker cadeau?

Bericht door Erik »

Dit is een oud topic, maar ik wil het graag nieuw leven in blazen. Ik ben namelijk op zoek naar een klein niet te duur cadeau wat met reizen of Around the Globe te maken heeft. Ik moet het morgen gaan halen dus zou fijn zijn als het niet al te ingewikkeld is.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

LUSH shampoobar!! online te bestellen, hoef je de deur niet uit!

of een wereldbolsleutelhangertje ;)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Weet je zo waar je die kunt kopen? Kun je die bij de Bever krijgen of bij de Hema of V&D?
bolletjeom
Reisexpert

Bij de bever in iedergeval (hier in Amersfoort). Ze hebben ze ook bij de reisboekwinkel De ontdekking.
Het zou kunnen dat ze ook bij de Hema zijn maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Kijk anders ook eens bij van die winkels waar ze veel sleutelhangers verkopen zoals expo
Seeker

Bericht door Seeker »

Ik geef tegenwoordig standaard fotolijstjes cadeau met een foto van mijzelf erin, dus je zou foto van jou en hem of zij erin kunnen doen en je bent klaar voor 1 euro, mits je foto papier hebt. En ja ik heb inderdaad nog behoorlijk wat fotopapier.
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nienke Krook »

Toen ik op reis ging, kreeg ik van vriendinnen een boekje cadeau met verhalen en foto's van hen erin en daarna heel veel lege pagina's. Ik heb onderweg mensen die ik tegenkwam erin laten schrijven/tekenen en heb nu een superdik boek met persoonlijke herinneringen.

Van mijn collega's kreeg ik een 'denk aan Holland' pakket:

Afbeelding

Een aantal dingen van de foto heb ik ook meegenomen (niet de pot stroop of de tonnen met een kilo drop), waaronder het oranje tasje. En toen ik die in Sydney droeg, kwam ik een jongen met een oranje shirt tegen. We wezen tegelijk naar elkaars oranje-items... en nu zijn we al bijna 2 jaar samen!! Dus dank aan de mensen die originele cadeautjes voor me meebrachten!!
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Travel is life
Reiziger

Bericht door Travel is life »

Ik ben gek op boeken, dus zou het niet slecht voor mij zijn om een paar dwarsliggers te krijgen. Misschien dat het een idee is voor een boekengek reiziger?

Paspoorthoesjes zijn mooi! Een leuk idee! Ook die van kussensloop.
Reizen maakt je rijk.
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Een soort vriendjesboek met foto's in en andere leuke herinneringen aan familie en vrienden. kan je gelijk wanneer je een tijdje met anderen op trekt hun in laten schrijven.

Boek
Leuke pen??
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik ben weer eens een keer op zoek naar een leuk cadeau, iemand die een nieuw origineel idee heeft?
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Erik schreef:Ik ben weer eens een keer op zoek naar een leuk cadeau, iemand die een nieuw origineel idee heeft?
Een Buff? http://www.buff.es/en/index.php?p=NLD Ik vind ze persoonlijk heel leuk!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Lush zeepje of een dwarsligger boekje >:)
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Oppernemo

Bericht door Oppernemo »

Een knijpkat, altijd handig :P doet het altijd zonder die kl*te batterijen te moeten vervangen 8)7
bolletjeom
Reisexpert

ik wilde ook al "dwarsligger" roepen. 8-)
Of kijk eens in het gadget topic. Een leeslampje. Of minischaartje
ik zelf ben wel blij met mijn magnetische miniboekenlegger.
LovesStedentrips
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door LovesStedentrips »

Zonnebrand van Vichy! Werkt super, stinkt en plakt niet en hoef je alleen maar 's ochtends op te smeren. Oké, als iemand naar Alaska gaat ist misschien niet zo nuttig ;-)

Wat ik een erg leuk cadeau vond was een Travel Journal, ik ben nog een authentieke dagboekschrijver op reis dus vond dat erg leuk! Bij de reisboekhandel hebben ze erg leuke.
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

emochick komt eventjes vrij maar misschien een leuk klein fotoplakboekje maken met enkele vrienden. Foto's van huisdieren, familie,vrienden, leuke momenten,lievelingseten, citaten,herinneringen... op die manier leuk voor op reis. Ik zou het alvast super vinden moest ik zoiets krijgen. Lekker potje janken wanneer je heimwee hebt :-)
Plaats reactie