hallo, ik ga eind sept voor 4 maanden weer reizen. wil naar Azië en Australië.
ben zelf in 2004 in aust geweest voor bijna een jaar. ook heb ik gebackpackt in thailand.
nu wil ik graag op de heen en terug weg gaan backpacken in Azië voor een maand voor dat ik naar Australië door vlieg.
nu vraag ik me af of iemand ervaring heeft met het boeken van een ticktet retour uiteraard van Azië naar Australië.
ik weet dat je best goedkoop kan vliegen van Bali naar Brisbane.
dus wat is makkelijker en voordeliger? een retourtje aust met een stop over in Azië in Nedederland boeken. of gewoon een ticket van amsterdam naar bijv bangkok? en dan daar mijn vlucht naar Australië?
Ik hoor het graag als iemand hier ervaring mee heeft.
Ticket Australië - Azië wanneer boeken?
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Ticket Australië - Azië wanneer boeken?
als je goed kunt zoeken kan je zelf een combi van tickets samenstellen die goedkoper zijn dan vluchten met een stopover. Maar kijk altijd naar beide opties want soms hebben ze leuke aanbiedingen.
Je kunt heel goedkoop met airasia op Kuala Lumpur (vanuit Londen) vliegen en dan met dezelfde maatschappij door vliegen naar Australië. ik heb verhalen gehoord van €400 voor retourtje
Tickets van dusseldorf naar Bangkok kunnen goedkoop zijn maar over een maand ofzo komt Emirates naar amsterdam en die gaat ook goedkoop die kant op vliegen.
Het is een beetje puzzelen.
Je kunt heel goedkoop met airasia op Kuala Lumpur (vanuit Londen) vliegen en dan met dezelfde maatschappij door vliegen naar Australië. ik heb verhalen gehoord van €400 voor retourtje
Tickets van dusseldorf naar Bangkok kunnen goedkoop zijn maar over een maand ofzo komt Emirates naar amsterdam en die gaat ook goedkoop die kant op vliegen.
Het is een beetje puzzelen.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Wat wil je zien in Azie? Wij zijn door de TME in Azie geraakt en zijn uiteindelijk van Tokyo naar Cairns gevlogen met Air Asia. Dit was heel goedkoop! Tenslotten met een aanbieding van SA weer terug naar huis.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Als je goedkoop wilt vanaf Azie dan zou je dus met Airasia kunnen vliegen. Die vliegen van Kuala lumpur naar Perth, Melbourne en Gold Coast.
Je kunt vanaf bali met Airasia naar Melbourne en Perth vliegen.
Verder zou ik dan inderdaad gaan voor een vlucht van Amsterdam naar bv Bangkok of Kuala lumpur.
gr van Moira
Als je goedkoop wilt vanaf Azie dan zou je dus met Airasia kunnen vliegen. Die vliegen van Kuala lumpur naar Perth, Melbourne en Gold Coast.
Je kunt vanaf bali met Airasia naar Melbourne en Perth vliegen.
Verder zou ik dan inderdaad gaan voor een vlucht van Amsterdam naar bv Bangkok of Kuala lumpur.
gr van Moira