auto+tijd= route door Syrië en Egypte??

Veel bruikbare reizigers tips voor Israël, Jordanië en Egypte. Toch nog een vraag, stel deze gerust in het forum en laat de kenners je helpen bij je reis.
myrte
Wereldreiziger
Berichten: 195
Lid geworden op: 21 jan 2009 22:52

Re: auto+tijd= route??

Bericht door myrte »

Heb in Israel veeeeeeel mensen gesproken die de door jou genoemde landen op hun planning hadden staan.

Ik weet wel dat je vroeger(weet niet of het nog zo is) met een Indondonesisch paspoort (moeder van een vriendin is Indonesisch) Israel niet inmocht. Hoorde dat pas na m'n trip, maar snapte gelijk waar de urenlange ondervragingen over m'n Indonesië visum vandaan kwamen.

Enfin, maar weer terug on topic, want we vervuilen de topic met prachtige plannen van bolletjeom :)
Gebruikersavatar
bolletjeom
Reisexpert
Berichten: 11085
Lid geworden op: 05 okt 2006 11:04
Locatie: amersfoort

Re: auto+tijd= route??

Bericht door bolletjeom »

het is best ontopic hoor.
Israel is een optie en info als deze maakt dat we makkelijker kunnen beslissen of het the hassle waard is of niet.
Maar als Libië ook een probleem is met een israel stempel dan pak ik wel een boot van Jordanië naar Egypte.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Gebruikersavatar
Jenny
Reisexpert
Berichten: 6443
Lid geworden op: 30 jan 2007 18:56
Locatie: Utrecht

Re: auto+tijd= route??

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef:nee, dat klinkt niet gezellig. En dan zijn er vast ook landen in je paspoort die niet helpen.
Is Israel De moeite van het gedonder waard???
Na Israel kom je Syrie niet meer in. Lijkt me lastig om dan nog terug te rijden....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Gebruikersavatar
bolletjeom
Reisexpert
Berichten: 11085
Lid geworden op: 05 okt 2006 11:04
Locatie: amersfoort

Re: auto+tijd= route??

Bericht door bolletjeom »

dat terug rijden is nooit echt een idee geweest. Om verschillende redenen.
Maar wel door rijden naar Libië en dat blijkt dan ook problematisch te zijn.
De ferry van Jordanië naar Egypte is behoorlijk prijzig. Vandaar dat ik liever over land zou gaan.
Maar ik geloof dat het idee om dat te doen al behoorlijk op de achtergrond aan het raken is
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten