Waar wil je GRAAG nog eens naar TERUG?
Re: Waar wil je GRAAG nog eens naar TERUG?
oeps hoe kan ik het vergeten; ik ben idolaat van mooie kleine eilanden; tahiti, moorea, maagdeneilanden en tortola!!!!!
Er zijn meerdere landen waar ik graag nog eens terug wil. Op willekeurige volgorde en niet compleet:
- Laos (prachtig land)
- China (zo groot en zoveel te zien)
- Mongolië (ook erg groot en de uitgestrektheid vond ik geweldig, als ik terug ga dan waarschijnlijk wel in warmere periode).
- Ierland (ik wil de westkust en het zuiden eens goed bezoeken).
- Albanië (over een paar jaar liggen er ook wat meer fatsoenlijke wegen want daar zijn ze nu eindelijk flink mee bezig, mooi land en erg puur op veel plaatsen)
- Macedonië (mooi land en het was een positieve verrassing)
- Bosnië (ben er alleen een heel klein stukje doorheen gekomen en wil het nog eens echt bezoeken)
- Kroatië (alleen Zagrebd en Dubrovnik bezocht en ik heb onderweg zoveel mooie dingen gezien dat het absoluut de moeite lijkt om terug te keren)
- Duitsland (ja inderdaad, Duitsland, nog veel mooie plaatsen te zien bij onze buren)
- België (ook nog genoeg te zien en er zijn nog wat mooie steden die ik daar wil bezoeken, en praktisch om de hoek hier)
- Schotland (de Highlands wil ik in de toekomst nog eens goed gaan bekijken want ik vond het prachtig, wel lang geleden)
- Polen (ga ik zeer waarschijnlijk ook weer heen in de lente, net als Tsjechië, Slowakije, Hongarije en Servië)
Leuk topic!
- Laos (prachtig land)
- China (zo groot en zoveel te zien)
- Mongolië (ook erg groot en de uitgestrektheid vond ik geweldig, als ik terug ga dan waarschijnlijk wel in warmere periode).
- Ierland (ik wil de westkust en het zuiden eens goed bezoeken).
- Albanië (over een paar jaar liggen er ook wat meer fatsoenlijke wegen want daar zijn ze nu eindelijk flink mee bezig, mooi land en erg puur op veel plaatsen)
- Macedonië (mooi land en het was een positieve verrassing)
- Bosnië (ben er alleen een heel klein stukje doorheen gekomen en wil het nog eens echt bezoeken)
- Kroatië (alleen Zagrebd en Dubrovnik bezocht en ik heb onderweg zoveel mooie dingen gezien dat het absoluut de moeite lijkt om terug te keren)
- Duitsland (ja inderdaad, Duitsland, nog veel mooie plaatsen te zien bij onze buren)
- België (ook nog genoeg te zien en er zijn nog wat mooie steden die ik daar wil bezoeken, en praktisch om de hoek hier)
- Schotland (de Highlands wil ik in de toekomst nog eens goed gaan bekijken want ik vond het prachtig, wel lang geleden)
- Polen (ga ik zeer waarschijnlijk ook weer heen in de lente, net als Tsjechië, Slowakije, Hongarije en Servië)
Leuk topic!
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Todra Gorge in Marokko. Echt geweldig!
Rudi, ik heb een fantastisch guesthouse ontdekt. Mail me ff voor de naam mocht ik het vergeten te posten.
Rudi, ik heb een fantastisch guesthouse ontdekt. Mail me ff voor de naam mocht ik het vergeten te posten.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Cambodja en Cuba, super tijd gehad. Helaas was de tijd (zo als altijd) wel te kort dus zijn nog veel plekjes waar ik gesignaleert wil worden.
En NYC lijkt me ook wel weer eens leuk
En NYC lijkt me ook wel weer eens leuk

Mongolie (paar dagen was echt niet genoeg...)
Indonesie (en dan vooral de Sunda eilanden)
Australie (de Westkust)
China (het zuiden verkennen)
Indonesie (en dan vooral de Sunda eilanden)
Australie (de Westkust)
China (het zuiden verkennen)
- Travel is life
- Reiziger
Zweden en Noorwegen Ik krijg er nooit genoeg van. Prachtige landschap en alles is goed geregeld o.a ov.
Peru Prachtige land afgezien van Lima. Cajamarca is een schattig dorpje op 3500 meter hoog. Daar wil ik wel terug, fijne mensen ontmoet en mooie cultuur.
Voor de rest wil ik andere landen ontdekken
Peru Prachtige land afgezien van Lima. Cajamarca is een schattig dorpje op 3500 meter hoog. Daar wil ik wel terug, fijne mensen ontmoet en mooie cultuur.
Voor de rest wil ik andere landen ontdekken

Reizen maakt je rijk.
- bolletjeom
- Reisexpert
Er zijn wat dingen bij gekomen sinds 2008
Marokko: Wat is dat een mooi land met een vriendelijke bevolking! Daar gaan we zeker nog eens heen!
Letland: Riga wil ik J. laten zien en ik wil de rest van het land zien. De baltische staten staan sowieso op mijn wensenlijst.
Kenia en Tanzania: Daar is nog zoveel te ontdekken! We hebben maar een fractie gezien
Krakow: wil ik J. laten zien. en ik ben benieuwd hoe het er in de zomer is.

Laos is een beetje van het lijstje af. Of Jeroen moet er een keer heen willen. Ik heb daar nu erg veel gezien. Ik vind het een prachtig land!Nou Turkije heeft ons zeer aangenaam verrast en daar liggen nog zeker 2 routes die we nog zouden kunnen doen. Het zit er dik in dat we dat nog eens gaan doen.
Borneo wil ik graag nog eens naar toe met J. Kan ik hem de mooie plekjes laten zien en het hele hele mooie snorkelen nog eens over doen.
Zuid-China heef nog een stuk dat ik graag eens zou zien.
Indonesie heeft nog heel veel eilanden waar ik wel naartoe zou willen.
Belize is niet groot maar toch zou ik graag eens terug gaan en dan vervoer huren zodat je bij de afgelegen natuurgebieden kunt komen.
Australie de westkust. lekker weer met een campertje. heerlijk die vrijheid en lekker camperen
Zweden en noorwegen. Volgens mij krijg ik er nooit genoeg van omdat je er zo lekker kunt kamperen.
Laos....en dan begin ik in het noorden zodat ik tijd zat heb.
En natuurlijk Zuid-Afrika en Lesotho !! hoewel ik daar alles al gezien heb zou ik het niet erg vinden om er terug te gaan. voelt toch een beetje als een tweede thuis
Marokko: Wat is dat een mooi land met een vriendelijke bevolking! Daar gaan we zeker nog eens heen!
Letland: Riga wil ik J. laten zien en ik wil de rest van het land zien. De baltische staten staan sowieso op mijn wensenlijst.
Kenia en Tanzania: Daar is nog zoveel te ontdekken! We hebben maar een fractie gezien
Krakow: wil ik J. laten zien. en ik ben benieuwd hoe het er in de zomer is.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Nienke Krook
- Reisexpert
- Contacteer:
Fiji! Ik ga waarschijnlijk in september met mijn broer een maand terug naar het eiland waar ik eerder al bijna 2 maanden doorbracht (tribewanted.com)
en Australië, ben met mijn vriend plannen aan het maken om daar volgend jaar voor langere tijd naar terug te gaan. ...
Maar verder wil ik ook graag terug naar:
- Japan (noorden en uiterst westen van land zien)
- Laos/Vietnam (met lege koffer)
- Sint Maarten, Antillen (als kind een half jaar gezeten vanwege mijn vaders werk)
en Australië, ben met mijn vriend plannen aan het maken om daar volgend jaar voor langere tijd naar terug te gaan. ...
Maar verder wil ik ook graag terug naar:
- Japan (noorden en uiterst westen van land zien)
- Laos/Vietnam (met lege koffer)
- Sint Maarten, Antillen (als kind een half jaar gezeten vanwege mijn vaders werk)
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Whoah, moeilijk!
Ik zou graag nog eens teruggaan naar the US, omdat ik nog zo veel interessante dingen niet heb gezien. En ik wil terug naar NYC, dit keer met mijn lief.
Ook Schotland en Ierland staan nog op het lijstje en ook daarvan heb ik nog niet genoeg gezien. Om in de buurt te blijven: Engeland en Wales kunnen me ook terug verwachten, er als kind opgegroeid en heeeeel nieuwsgierig hoe alles er nu uit ziet en dan kan ik in Wales meteen puffins kijken (hoera!).
Van Spanje, Duitsland en Italië krijg ik nooit genoeg en ik denk dat na terugkeer uit Australië komend najaar ik nóg wel een keer zou willen
Dreams, dreams, dreams... wanneer zou ik de loterij een keer winnen?
Ik zou graag nog eens teruggaan naar the US, omdat ik nog zo veel interessante dingen niet heb gezien. En ik wil terug naar NYC, dit keer met mijn lief.
Ook Schotland en Ierland staan nog op het lijstje en ook daarvan heb ik nog niet genoeg gezien. Om in de buurt te blijven: Engeland en Wales kunnen me ook terug verwachten, er als kind opgegroeid en heeeeel nieuwsgierig hoe alles er nu uit ziet en dan kan ik in Wales meteen puffins kijken (hoera!).
Van Spanje, Duitsland en Italië krijg ik nooit genoeg en ik denk dat na terugkeer uit Australië komend najaar ik nóg wel een keer zou willen

Dreams, dreams, dreams... wanneer zou ik de loterij een keer winnen?

Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Rome! Ik ben in de 5e klas op romereis geweest en later met vrienden op citytrip, maar ik ga sowieso nog een keer terug: heb de afspraak met mijn moeder om samen te gaan als ik klaar ben met studeren (dat kan nog wel even duren, hihi, maar de afspraak staat) en dan ga ik gewoon wéér het Colloseum, de St. Pieter, het Forum etc etc bekijken!
Ik denk dat ik nooit genoeg zal krijgen van die stad!

Nieuw-Zeeland. Ik wil nog steeds de Tongariro Crossing lopen. Destijds was het door aanhoudende sneeuwstormen (in maart) niet mogelijk.
Ik wil zeker nog eens terug naar Noorwegen. Ik heb het land al verschillende malen bezocht, maar het blijft me boeien!
Ook Ierland wil ik nog wel eens zien.
Verder wil ik nog nergens terug naar toe er is nog zoveel nieuws te ontdekken!
Ook Ierland wil ik nog wel eens zien.
Verder wil ik nog nergens terug naar toe er is nog zoveel nieuws te ontdekken!
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Noord-Korea gaat zeker nog een keer op herhaling. Ik zag dat Koryo net een nieuwe en volkomen unieke reis aanbiedt, lijkt me nog wel een keer een optie. Maar waarschijnlijker is dat ik in het najaar van 2012 een meer gebruikelijke reis maak, dus naar Pyongyang, alleen dan wel tijdens de Arirang Mass Games. En waarom specifiek 2012? Omdat dat het jaar 100 in hun eigen Juche-jaartelling is, en dat zullen ze vast niet stilletjes voorbij laten gaan...
- Travel is life
- Reiziger
Brazilie Vrijwilligerswerk voor 3 mnd gedaan, wil daar terug voor de mensen en cultuur. Is een soort 2e thuis voor mij.
Zweden Ik krijg er nooit genoeg van
Noorwegen Idem als Zweden
India En dan vooral in het noorden, de bergen in.
Peru In het zuiden, nog niet geweest.
Zweden Ik krijg er nooit genoeg van
Noorwegen Idem als Zweden

India En dan vooral in het noorden, de bergen in.
Peru In het zuiden, nog niet geweest.
Reizen maakt je rijk.
-
- Reiziger
De volgende bestemmingen staan op mijn lijstje omdat ik er echt overdonderd was door de natuur. Zo indrukwekkend dat ik het heerlijk vond!
IJsland en dan naar het noorden. Wil ik eigenlijk nog eens in de winter naar toe, maar zeker ook in de zomer
Fiordland in Nieuw Zeeland- en dat gaat volgend jaar gebeuren!
Maar zou ook graag nog eens teruggaan naar Millau in zuid Frankrijk, omdat we daar vroeger - toen ik nog jong was - vaker op vakantie gingen (en je kan er heerlijk parapenten!)
IJsland en dan naar het noorden. Wil ik eigenlijk nog eens in de winter naar toe, maar zeker ook in de zomer
Fiordland in Nieuw Zeeland- en dat gaat volgend jaar gebeuren!
Maar zou ook graag nog eens teruggaan naar Millau in zuid Frankrijk, omdat we daar vroeger - toen ik nog jong was - vaker op vakantie gingen (en je kan er heerlijk parapenten!)