stel je wint poll
- bolletjeom
- Reisexpert
stel je wint poll
stel: je wint een reis maar moet kiezen uit de volgende bestemmingen. Waar kies je voor en waarom?
Honduras
Iran
Filipijnen
sorry maar ik zat me te vervelen in de trein en ik vind het altijd wel leuk om te mijmeren over waar ik heen zou kunnen wat niet zo voor de hand ligt. Ik begin even met 3 willekeurige landen als iemand anders op een later tijdstip zin heeft om medeforumers uit te horen over een andere combi...be my guest!
Honduras
Iran
Filipijnen
sorry maar ik zat me te vervelen in de trein en ik vind het altijd wel leuk om te mijmeren over waar ik heen zou kunnen wat niet zo voor de hand ligt. Ik begin even met 3 willekeurige landen als iemand anders op een later tijdstip zin heeft om medeforumers uit te horen over een andere combi...be my guest!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: stel je wint poll
Iran, ben ik nog nooit geweest en trekt me al langere tijd. Maar in Honduras zou ik nog eens graag La Moskitia inttrekken. Dan ligt het er natuurlijk aan of je een all-in reis wint of alleen tickets.
Jeetje wat een moeilijke keuze. Wil alledrie de landen nog zien. Hmm, dan denk ik toch Iran, omdat dit land me van die drie het meest intrigeert.
- bolletjeom
- Reisexpert
wij zouden vorig jaar naar Iran maar kregen het visum niet rond wat een duur grapje werd aangezien we wel al vluchten hadden.
Toch staat iran nog op de wensenlijst. maar .....honduras volgt nipt en de filipijnen zouden we natuurlijk ook graag eens zien
Toch staat iran nog op de wensenlijst. maar .....honduras volgt nipt en de filipijnen zouden we natuurlijk ook graag eens zien
- Daniii
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Ik denk dat ik ook zou gaan voor Iran... Hoewel Honduras me ook erg trekt
. Maar toch Iran, omdat dit land me heel erg tot de verbeelding spreekt.

*note aan mezelf* Hildo strikken om zoveel mogelijk iran informatie te verzamelen 

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik denk dat ik voor de filipijnen zou gaan, laatst wel heel gaaf stuk daar over gelezen, tweede plaats staat dan Iran, gevolgd door Honduras..
Filipijnen die staat namelijk hoog op mijn verlanglijstje. Daar zou dan mijn voorkeur naar uit gaan.
Iran trekt mij niet zo, al schijnt het wel mooi te zijn.
Honduras geen idee.
Iran trekt mij niet zo, al schijnt het wel mooi te zijn.
Honduras geen idee.
trekt mij alledrie heel erg...
ik zou gaan voor honduras omdat ik daar afgelopen zomer heen zou gaan, idd ook vooral voor la moskitia (en cayos cochinos) door alle gedoe ging dat niet door (ipv daarvaan naar panama geweest wat fantastisch was!).
iran; geen haar op het hoofd van mijn vriendin die er aan denkt een hoofddoekje op te doen, dus helaas....boeit mij wel heel erg. fillipijnen ook maar indonesie staat daar nog boven.
ik zou gaan voor honduras omdat ik daar afgelopen zomer heen zou gaan, idd ook vooral voor la moskitia (en cayos cochinos) door alle gedoe ging dat niet door (ipv daarvaan naar panama geweest wat fantastisch was!).
iran; geen haar op het hoofd van mijn vriendin die er aan denkt een hoofddoekje op te doen, dus helaas....boeit mij wel heel erg. fillipijnen ook maar indonesie staat daar nog boven.
amassakoul
ik noem dan ook gelijk maar een rijtje; voor volgende zomer ben ik erg aan het twijfelen tussen:
Madagascar
Indonesïe
Ethiopië
Madagascar
Indonesïe
Ethiopië
amassakoul
- bolletjeom
- Reisexpert
MADAGASCAR!!
en vlak er achter aan Ethiopië
Indonesie is ook cool maar daar ben ik al geweest.
en vlak er achter aan Ethiopië
Indonesie is ook cool maar daar ben ik al geweest.
oe die is ook moeilijk zeg. denk ook madagascar aangezien ik nu met een beestjes-studie bezig ben. maar aan de andere kant roept africa altijd wel. denk toch ethiopie op twee, daar verwacht ik sneller heen te gaan dan madagascar. dan indonesie. zuslief woont er nu en daar verwacht ik toch sneller terug te keren dan naar de andere twee toe te gaan.
leuk spelletje
leuk spelletje

Ehm madagascar is afrika , toch ???
Ik ga voor Ethiopië omdat de drie grootste godsdiensten van de wereld hun oorsprong vinden, en natuurlijk de natuur.
Hoewel Ik al in Indonesië ben geweest staat die toch op 2 want er zijn nog zoveel eilanden niet bezocht!

Ik ga voor Ethiopië omdat de drie grootste godsdiensten van de wereld hun oorsprong vinden, en natuurlijk de natuur.
Hoewel Ik al in Indonesië ben geweest staat die toch op 2 want er zijn nog zoveel eilanden niet bezocht!
ow
dan ben ik in de war met een ander klein eilandje. mag ik vast een nieuwe zetten?:
congo
colombia
korea

congo
colombia
korea
- bolletjeom
- Reisexpert
Colombia! met stip en daarna Korea. Over Congo weet ik niet zo veel dus die dan maar derde