Ja door FC Twentejaydee schreef:Welke clubs hebben er allemaal iets gepresteerd dan??? Alleen psv heeft iets neergezet met een aantal kampioenschappen op rij wat natuurlijk wel knap is.RVE schreef:Al die reacties van betonnen bakken en verkrachters whatever, kinderlijke jaloezie. Het gaat om het voetbal, en daarin heeft Ajax gewoon al vijf jaar niets meer gepresteerd/bereikt in tegenstelling tot andere NLse clubs. Helder, duidelijk, niks aan toe te voegen.
(sorry, dit is ook erg kinderlijk maar ik kon het niet laten...)
Verder is er volgens mij door niemand iets gepresteerd!
ik vind als middemoter (al willen ze graag meer zijn) 2x tweede worden erg netjes. Maar ik ga het geen prestatie noemen. Slaat nergens op.Sharry schreef:Ja door FC Twentejaydee schreef:Welke clubs hebben er allemaal iets gepresteerd dan??? Alleen psv heeft iets neergezet met een aantal kampioenschappen op rij wat natuurlijk wel knap is. Maar wanneer is twente twee keer achter elkaar tweede geworden dan???RVE schreef:Al die reacties van betonnen bakken en verkrachters whatever, kinderlijke jaloezie. Het gaat om het voetbal, en daarin heeft Ajax gewoon al vijf jaar niets meer gepresteerd/bereikt in tegenstelling tot andere NLse clubs. Helder, duidelijk, niks aan toe te voegen.
(sorry, dit is ook erg kinderlijk maar ik kon het niet laten...)
Verder is er volgens mij door niemand iets gepresteerd!![]()
Nee ff serieus, voor een middenmoter is het natuurlijk een prestatie om 2 jaar achter elkaar als 2e te eindigen.
Het niveau van Ajax of PSV word denk ik nooit gehaald, maar een provincieclub kan ik mijn ogen alleen maar veel winnen.
Een Feyenoord heeft een naam hoog te houden en die worden al 14 jaar geen kampioen meer dus dan verlies je in mijn ogen alleen maar.
in 2007/08 zijn ze gewoon 4de geworden. Daarna met een paar wazige wedstrijden (NA-competitie) hebben ze zich weten te plaatsen voor europees voetbal (voorronde CL geloof ik).Sharry schreef:Vorig jaar door middel van de play offs en dit jaar.
In sport telt maar 1 ding: winnen. Het is an sich wellicht geen prestatie qua prijs, gezien de omstandigheden mss wel een prestatie ja.Sharry schreef:Dus als jij straks een leidinggevende functie hebt is dat ook geen prestatie?
Klopt maar daar zijn de play off toch voor? 4e worden en dan Nac en Ajax uitschakelen om vervolgens de 2e prijs te winnen.jaydee schreef:in 2007/08 zijn ze gewoon 4de geworden. Daarna met een paar wazige wedstrijden (NA-competitie) hebben ze zich weten te plaatsen voor europees voetbal (voorronde CL geloof ik).Sharry schreef:Vorig jaar door middel van de play offs en dit jaar.
Ja vind het een beetje rare vergelijking.Dexter schreef:In sport telt maar 1 ding: winnen. Het is an sich wellicht geen prestatie qua prijs, gezien de omstandigheden mss wel een prestatie ja.Sharry schreef:Dus als jij straks een leidinggevende functie hebt is dat ook geen prestatie?
Nee niet voor de 2e plaats. Want die staat vast met de punten die er behaald worden over het gehele seizoen anders zou het complete systeem voor de 2e tot en met de 5e plaats destijds compleet zinloos geweest zijn? De nacompetitie was om een betere ticket te zien bemachtigen in Europees voetbal.Sharry schreef:Klopt maar daar zijn de play off toch voor? 4e worden en dan Nac en Ajax uitschakelen om vervolgens de 2e prijs te winnen.
Daar hebben we het toch niet over? Natuurlijk is het belangrijke om kampioen te worden, echter hebben we het over prestaties. Voor elke club geld een andere prestatie. Voor Ajax is het geen prestatie om kampioen te worden, alleen als ze CL winnen of de Uefa wel weer.jaydee schreef:Ja vind het een beetje rare vergelijking.Dexter schreef:In sport telt maar 1 ding: winnen. Het is an sich wellicht geen prestatie qua prijs, gezien de omstandigheden mss wel een prestatie ja.Sharry schreef:Dus als jij straks een leidinggevende functie hebt is dat ook geen prestatie?
Bij sport telt maar 1 plek en dat is 1!
Als ik een leidinggevende functie zou krijgen is dat bizar, geen prestatie
Ja twente is dus 4de geworden en heeft daarna (na de competite dus) goed gepresteerd. Maar dan blijf je bij de eindstand wel 4de staan dus wat je "gewonnen" hebt is meedoen aan de CL. En ik zal het maar gelijk zeggen, ajax had dat jaar (met de tweede plek) dus helemaal niks (gewonnen zoals jij het noemt).Sharry schreef:Klopt maar daar zijn de play off toch voor? 4e worden en dan Nac en Ajax uitschakelen om vervolgens de 2e prijs te winnen.jaydee schreef:in 2007/08 zijn ze gewoon 4de geworden. Daarna met een paar wazige wedstrijden (NA-competitie) hebben ze zich weten te plaatsen voor europees voetbal (voorronde CL geloof ik).Sharry schreef:Vorig jaar door middel van de play offs en dit jaar.
What?????Sharry schreef: Voor Ajax is het geen prestatie om kampioen te worden, alleen als ze CL winnen of de Uefa wel weer.
Ja en dan ben je 2e en dan verlies je de play offs allemaal en heb je niks.Rick schreef:Nee niet voor de 2e plaats. Want die staat vast met de punten die er behaald worden over het gehele seizoen anders zou het complete systeem voor de 2e tot en met de 5e plaats destijds compleet zinloos geweest zijn? De nacompetitie was om een betere ticket te zien bemachtigen in Europees voetbal.Sharry schreef:Klopt maar daar zijn de play off toch voor? 4e worden en dan Nac en Ajax uitschakelen om vervolgens de 2e prijs te winnen.
Hoezo onzin? Leg mij dan eens uit waarom jij het geen prestatie vind dat een andere club 2e of 3e wordt?jaydee schreef:What?????Sharry schreef: Voor Ajax is het geen prestatie om kampioen te worden, alleen als ze CL winnen of de Uefa wel weer.
wat een onzin zeg!!!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast