wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door Tikva »

Gaaf Hildo!

Curacao klinkt trouwens ook wel zeer relaxt.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

El Niño schreef: Leuk man! Hoop wel dat je een beetje bier enzo kunt vinden. Moet je waarschijnlijk voor naar de Joodse wijk ofzo ;) .
Dat gaat het ook niet worden. Deze vakantie wordt denk ik zonder een biertje oid. Ze drinken wel redelijk wat alcohol, maar dat is thuis. Zag in de aflevering over Irak van 'Donot tell my mother' dat ze bij de Irakese/Iranese grens in Koerdistan dat ze een complete schuur vol een alcohol hadden voor de Iraniers. ;)
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Haha. Ja, die heb ik ook gezien. Kan me ook nog een stukje herinneren van een stelletje Iranese hardrockers ofzo...en de manier waarop sommige dames sex bedrijven om "maagd" te blijven :P . Maar volgens mij was er dus ook een stukje met een interview met een jood. Die zei toch oa dat je daar wel wat te zuipen kunt krijgen? Eindelijk een goeie reden om eens een Joodse wijk te bezichtigen ;) . Wordt op zich een beetje simpel van al die Joodse wijken. Staan altijd bij de highlight van steden (Praag, Krakow oa), maar dan blijkt er eigenlijks toch niks bezonders (nou ja, altijd een begraafplaats en een synagogo enzo...) te zien te zijn :? .

Alleen die aflevering over Pakistan gemist. Toch eens kijken wanneer die handel herhaald wordt!
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Leuk man, Hildo!
Ik ben nu bijna over ons we-krijgen-geen-iran-visum-drama heen en sta er weer open voor om het nog eens te proberen

Onze volgende bestemming gaat misschien niet door omdat die klojo's bij ryanair gewoon 1 van onze vluchten heeft gecancelled!
Ze stoppen met vliegen vanaf Manchester... :(
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

Wat een motherfuckers. Stoppen ze helemaal (voor goed) met vliegen vanaf manchester of ist tijdelijk????
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Tsjonge, jonge zeg! En dat andere enkeltje kun je niet cancellen zeker? Zodat......je dus misschien ergers een duur ticket moet kopen om dat gat in je tripje op te vullen?! Op welke termijn is dit trouwens? Als het relatief kort dag is vind ik dit best fout.......
bolletjeom
Reisexpert

per 1 oktober vliegt Ryanair niet meer op Manchester. Uit de mail klinkt het alsof ze het ook niet meer gaan doen. Ze spreken van het anuleren van de route. wij zouden 20 oktober ofzo vliegen
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

bolletjeom schreef:per 1 oktober vliegt Ryanair niet meer op Manchester. Uit de mail klinkt het alsof ze het ook niet meer gaan doen. Ze spreken van het anuleren van de route. wij zouden 20 oktober ofzo vliegen
Om dit soort fratsen vertrouw ik die lowcost carriers niet als ik afhankelijk ben hiervan voor aansluitende vluchten. Lekker klantgericht ook.
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

bolletjeom schreef:per 1 oktober vliegt Ryanair niet meer op Manchester. Uit de mail klinkt het alsof ze het ook niet meer gaan doen. Ze spreken van het anuleren van de route. wij zouden 20 oktober ofzo vliegen
kut, wilde net een (voetbal)weekendje manu boeken. Wat een vieze flikkers.....
dan misschien maar met easyjet naar liverpool ofzo...
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

bolletjeom schreef:Leuk man, Hildo!
Ik ben nu bijna over ons we-krijgen-geen-iran-visum-drama heen en sta er weer open voor om het nog eens te proberen
Heb inmiddels de uitnodiging en het visum aangevraagd. Nu maar hopen dat het goed gaat. Volgens de 'reisorganisatie' via wie ik de uitnodiging heb geregeld, duurt het maximaal 2 weken. Dus vingers crossed... Ik zou het zeker opnieuw proberen. Hoe meer je leest, des te interesanter wordt het om er naar toe te gaan.
bolletjeom schreef:Onze volgende bestemming gaat misschien niet door omdat die klojo's bij ryanair gewoon 1 van onze vluchten heeft gecancelled!
Ze stoppen met vliegen vanaf Manchester... :(
Das balen. Is er de buurt nog iets anders waar easyjet, ryanair oid op vliegt?
bolletjeom
Reisexpert

We gaan toch naar Engeland. De enige betaalbare optie was vanaf stansted Londen teurg vliegen. Dan maken we dus een iets ander rondje dat we in gedachte hadden maar zijn geen bergen geld kwijt

@hildo, ik duim voor je visum!
verlander

Bericht door verlander »

Mijn Canadese meisje komt over dik een maand weer eens naar Nederland en dan gaan we zeer waarschijnlijk 4 dagen naar Berlijn, dan een aantal dagen naar Praag en dan weer terug naar NL voor het afscheid.
Dan volgend jaar (hopelijk al snel en als de visum aanvraag spoedig verloopt) op naar Canada voor zeker een jaar!

Ik ben al jaren niet in die steden geweest en ik heb ze erg gemist moet ik wel bekennen;
Berlijn heeft toch iets onweerstaanbaars...
Zij is er nog nooit geweest dus ze moet het haast wel fantastisch gaan vinden! :s)
bolletjeom
Reisexpert

of gaan we toch niet naar engeland?? Gister een nieuwe terugvlucht geboekt....vandaag bericht gekregen dat ze ook de heenvlucht cancellen :N :(
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

jezus wat een gasten zeg! Ach dan zoek je toch een andere bestemming :P
bolletjeom
Reisexpert

het wordt dus inderdaad geen Engeland en een nieuwe bestemming zoeken.
Jammer dat dit ons geld heeft gekocht en ik moet een 3jarig meisje uitleggen dat ik niet kom spelen in het kinderparadijs.
Plaats reactie