Voetbal
Re: Voetbal
Vanaf mijn vorige huis in Enschede kon je gewoon het raam opengooien dan hoorde je de uitslag ook. Nu heb ik zelfs vanaf mijn huidige huis mooi uitzicht op het Go Ahead stadion..
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Tja vind de combi ook geen toffe regeling, maar er is een groepje klootzakken die het voor de rest verneukt. Bij ajax moeten we vrijwel alles met combi. Was naar groningen uit (1e wedstrijd v.h. seizoen) en reed om 8.10 uur op het fietsje naar het station en om 21.15 trok ik de deur weer achter me dicht. Pffff en dat voor 90 minuten voetbal
(gelukkig wel gewonnen haha).
Maar je gaat dus niet naar Azerbeidzjaan????

Maar je gaat dus niet naar Azerbeidzjaan????
The Eagels........we hebben het hier over voetbal en dan kom jij met de eagles aanzettenTikva schreef:Vanaf mijn vorige huis in Enschede kon je gewoon het raam opengooien dan hoorde je de uitslag ook. Nu heb ik zelfs vanaf mijn huidige huis mooi uitzicht op het Go Ahead stadion..

Haha,
Ik ben wel eens met de auto naar Zwitserland gegaan 13 uur (file onderweg) voetbal kijken en weer terug.
Ja de Adelaarshorst is ook erg gezellig Tivka!
Nee geen Azerbeidzjaan voor mij is me gewoonweg te duur! Wacht wel op de poulefase.
Zit je in de F-Side dan?
Ik ben wel eens met de auto naar Zwitserland gegaan 13 uur (file onderweg) voetbal kijken en weer terug.
Ja de Adelaarshorst is ook erg gezellig Tivka!
Nee geen Azerbeidzjaan voor mij is me gewoonweg te duur! Wacht wel op de poulefase.
Zit je in de F-Side dan?
Nee sta niet op F (gister wel trouwens). Staan op de wacht rij die erg lang is 
Op zich hoef ik niet zo nodig bij "de harde kern" maar hou wel van staand voetbal kijken en ajax heeft van dat yuppen publiek die dan (zettend achter je) niks meer ziet en gaat lopen janken. Ga nu altijd maar bovenaan staan
.
Maar als ik straks in F zit laat in ff een mooi logo op mn voorhoofd tatoeëren, hoor ik er helemaal bij

Op zich hoef ik niet zo nodig bij "de harde kern" maar hou wel van staand voetbal kijken en ajax heeft van dat yuppen publiek die dan (zettend achter je) niks meer ziet en gaat lopen janken. Ga nu altijd maar bovenaan staan

Maar als ik straks in F zit laat in ff een mooi logo op mn voorhoofd tatoeëren, hoor ik er helemaal bij

Ik heb een groot Twente tatoeage op mijn buik.
Zal even een foto in bikini maken en hier op het forum plaatsen.
Die lui van de F-side sporen niet (die van Vak-P ook niet hoor).
Zal even een foto in bikini maken en hier op het forum plaatsen.

Die lui van de F-side sporen niet (die van Vak-P ook niet hoor).
tja ze "werken" veel samen he! pas ook weer mooi staaltje van "supporten" laten zien ien Amsterdam tijdens NL-Eng. Was Ajax en Twente tegen de rest. Wat een sjappies.Sharry schreef:Die lui van de F-side sporen niet (die van Vak-P ook niet hoor).
Ben trouwens wel benieuwd naar die bikini foto (ik ben eigelijk altijd wel benieuwd naar bikini foto's maar nu extra

Ik ben afgelopen december in Parijs geweest bij PSG-FCT.
Ben niet snel bang, maar wat een gekken zijn die Algerijnen. Echt alles werd er naar je toe gesmeten.
Ben niet snel bang, maar wat een gekken zijn die Algerijnen. Echt alles werd er naar je toe gesmeten.
ja die fransen zijn niet wijs. Van ons zijn er ook een paar gemolesteerd in Marseille!!!
Ik had gelukkig de kop nog heel haha. Zat er wel midden in, niet leuk!
Daarom ben ik ook niet naar Marseille gegaan, waren op de terugreis en mijn vader deed live verslag van de loting.
Ik zei als we naar Marseille moeten ga ik ECHT niet mee, en ja hoor FCT moest naar die criminele stad. Dan win je daar wel
maar verlies je hem uiteindelijk met strafschoppen. Nee als het te gevaarlijk word ga ik niet mee. Wil nog wel naar Turkije want daar speelt een vriend van ons, die regelt een leuke wedstrijd tegen Fenerbahe of Galatsaray. Ach ook niet verkeerd vind ik.
Daarom ben ik ook niet naar Marseille gegaan, waren op de terugreis en mijn vader deed live verslag van de loting.
Ik zei als we naar Marseille moeten ga ik ECHT niet mee, en ja hoor FCT moest naar die criminele stad. Dan win je daar wel

524591980_5_uW5f.jpeg.jpg
hey shit!
Doet hij het niet.
Doet hij het niet.
Je kan een foto toevoegen bij het tabblad opties onder het venster waar je een bericht kan typen. 
Ik ben trouwens een PSV'er. Zijn er nog meer PSV fans hier?

Ik ben trouwens een PSV'er. Zijn er nog meer PSV fans hier?

Rick schreef:Ik ben trouwens een PSV'er. Zijn er nog meer PSV fans hier?