Voetbal

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
El Niño
Reisexpert

Voetbal

Bericht door El Niño »

AZ! Wij zijn de enige, echte kampioen van Nederland *O* *O* *O* .
Sharry
Wereldreiziger

Re: Voorstellen

Bericht door Sharry »

Beetje jammer :6[/quote]
haha, tot in de grolschveste dan ;)[/quote]

Gezellig tot 8 november.
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

El Niño schreef:AZ! Wij zijn de enige, echte kampioen van Nederland *O* *O* *O* .
met je kartonnen handjes, lekker klapperen !!!!! :P
Sharry
Wereldreiziger

Bericht door Sharry »

Klappervee.

Maar Az wel leuke club! Kom je ook 17 oktober naar Enschede?
Sharry
Wereldreiziger

Bericht door Sharry »

Maar Jaydee,

Stel jij je eens voor.
Ben nou wel benieuwd wie er achter deze ajax man schuilt. _O-
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Sharry schreef:Klappervee.

Maar Az wel leuke club! Kom je ook 17 oktober naar Enschede?
Nee, ik volg het wel op Eredivisie live. En soms in het stadion, maar uitwedstrijden....je moet het niet overdrijven he ;) . Vind trouwens Twente ook leuke club hoor, en baalde in eerste instantie ook toen ze dat doelpunt tegen kregen tegen Sporting. Totdat ik hoorde dat dat 7 miljoentjes extra waren voor AZ _O- .
Sharry
Wereldreiziger

Bericht door Sharry »

Ja hebben we jullie weer even geholpen he! AZ de clubkas spekken grrrr.
Was wel heel erg zuur! o|O

Ik ga ook niet alle wedstrijden mee, buscombi vind ik walgelijk! Maar vind het wel leuk om op uitnodiging te komen bij andere clubs. Zo kan je toch met de auto naar een stad, even shoppen en dan s' avonds een wedstrijd kijken.

En de Europese wedstrijden zijn soms ideaal voor een stedentrip, aangezien het niet altijd landen zijn waar mijn voorkeur naar uit gaat. Wel leuk om dan mee te gaan en dingen te bekijken.
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Zo zeg...een echte die hard supporter :-).
Maar toch voel ik wel met Twente mee hoor......dat kl**e Sporting! Dat doelpunt in de laatste minuut vd verlening een paar jaar geleden tegen AZ waardoor AZ de UEFA cup finale misliep was ook niet echt leuk......
Sharry
Wereldreiziger

Bericht door Sharry »

Haha ja een beetje wel.

Ja kl*te dat ook Az precies hetzelfde is overkomen. Nu de poulefase van de UEFA league maar bereiken *O* .
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

El Niño schreef:Zo zeg...een echte die hard supporter :-).
Maar toch voel ik wel met Twente mee hoor......dat kl**e Sporting! Dat doelpunt in de laatste minuut vd verlening een paar jaar geleden tegen AZ waardoor AZ de UEFA cup finale misliep was ook niet echt leuk......
Ja was erg lullig. moet wel zeggen dat ik toch wel een klein glimlachje liet zien. Best vermakelijk aangezien ik ook zo'n twente collega tegenover me heb zitten opt werk die altijd zo'n grote mond heeft dat ze zo goed zijn.

Maar het blijft idd zuur (haha).

En ach AZ wordt wel vern**kt door de held Koeman, wat een loser.
Sharry
Wereldreiziger

Bericht door Sharry »

jaydee schreef:
Ja was erg lullig. moet wel zeggen dat ik toch wel een klein glimlachje liet zien. Best vermakelijk aangezien ik ook zo'n twente collega tegenover me heb zitten opt werk die altijd zo'n grote mond heeft dat ze zo goed zijn.

Woont die Twente collega ook echt in Enschede?
Ik heb een goede kennis die namelijk in Apeldoorn werk en die is helemaal gek van FCT. Gaat ook overal naar toe, echt lachen!
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

Sharry schreef:
jaydee schreef:

Woont die Twente collega ook echt in Enschede?
Ik heb een goede kennis die namelijk in Apeldoorn werk en die is helemaal gek van FCT. Gaat ook overal naar toe, echt lachen!
Ja die woont ergens in the middle off nowhere (bij hengelo ofzo, echt zo plek waar niemand komt).

Wonen er ook van die idioten in Apeldoorn, vaag ;)
Sharry
Wereldreiziger

Re: Voetbal

Bericht door Sharry »

Ga je ook overal heen dan?

Volgende week naar Bratislava?
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

ga alles thuis(gister dus ook ,van de 2e helft, genoten). De mooie wedstrijden in NL ook uit (jammer dat we niet naar de kakkies mogen dit jaar) en europa uit ook alleen de mooie wedstrijden en als ik dagen over heb om vrij te vragen.

Volgende week 4t mijn vriendin haar b-day op vrijdag, als ik dan niet ben heb ik het een en ander uit te leggen ben ik bang :P

Dus nee ga niet naar bratislava. Hoop op een beetje mooie poule zodat ik er nog 2 steden tripjes tegen aan kan gooien ^O^

jij nog naar Azerbeidzjaan dan????
Sharry
Wereldreiziger

Bericht door Sharry »

Haha lachen.

Tja ik ken het wel (ik als vrouw naar voetbal) ook altijd commentaar en gezeik.

Ik ga ook alle wedstrijden (dus ook gisteren geweest, pfff was niet best). Alleen buscombi vind ik 10x niks dus daar doe ik vaak niet aan mee. Ga wel naar Ajax maar dan gewoon in het Ajax vak.

Ik hoop ook dat FCT een beetje leuke tegenstanders loot (als ik kan dan ga ik mee) mis wel 1 wedstrijd denk ik, aangezien ik dan op vakantie ben.
Plaats reactie