2de ontmoetingsdag 2009
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
2de ontmoetingsdag 2009
Hey beste ATG forum bezoekers,
Het is tijd voor de 2de ontmoetingsdag in 2009, deze zal plaatsvinden op 19 september.
Zo als jullie misschien al weten hebben we er afgelopen jaar ook 2 georganiseerd en in april van dit jaar ook 1, na weer een goede opkomst en veel gezelligheid, hebben we besloten om er nu 2 per jaar te gaan organiseren.
Dus noteer zaterdag 19 september in je agenda als het je leuk lijkt om er deze x bij te zijn.
De ontmoetingsdag zal in Utrecht plaats vinden.
plaats: utrecht
adres: Neude 37-39 3512 AG
begintijd: 14.30
Wat houd zo’n ontmoetingsdag in:!?!?!
Gezellig bijeen komen en onder het genot van een drankje bespreken wat met reizen te maken heeft, de do’s en dont’s, waar moet je echt nog eens heen, waar moet ik aan denken als ik….
De bijeenkomst is geheel vrijblijvend, heb je het wel gezien naar een half uurtje dan stap je weer op, vind je het gezellig dan blijf je lekker hangen tot dat je laatste trein/bus naar huis vertrekt.
Bij deze vragen we geïnteresseerden om zich op te geven hier in het forum of via ontmoetingsdag@aroundtheglobe.nl Mocht je eventueel vragen hebben kun je die natuurlijk altijd stellen.
Het "aanmelden" is zodat wij weten hoeveel mensen er gaan komen en dus een locatie kunnen gaan zoeken die groot genoeg is voor ons allemaal.
we zien jullie daar,
ATG TEAM
Ron
organisator ontmoetingsdag
Het is tijd voor de 2de ontmoetingsdag in 2009, deze zal plaatsvinden op 19 september.
Zo als jullie misschien al weten hebben we er afgelopen jaar ook 2 georganiseerd en in april van dit jaar ook 1, na weer een goede opkomst en veel gezelligheid, hebben we besloten om er nu 2 per jaar te gaan organiseren.
Dus noteer zaterdag 19 september in je agenda als het je leuk lijkt om er deze x bij te zijn.
De ontmoetingsdag zal in Utrecht plaats vinden.
plaats: utrecht
adres: Neude 37-39 3512 AG
begintijd: 14.30
Wat houd zo’n ontmoetingsdag in:!?!?!
Gezellig bijeen komen en onder het genot van een drankje bespreken wat met reizen te maken heeft, de do’s en dont’s, waar moet je echt nog eens heen, waar moet ik aan denken als ik….
De bijeenkomst is geheel vrijblijvend, heb je het wel gezien naar een half uurtje dan stap je weer op, vind je het gezellig dan blijf je lekker hangen tot dat je laatste trein/bus naar huis vertrekt.
Bij deze vragen we geïnteresseerden om zich op te geven hier in het forum of via ontmoetingsdag@aroundtheglobe.nl Mocht je eventueel vragen hebben kun je die natuurlijk altijd stellen.
Het "aanmelden" is zodat wij weten hoeveel mensen er gaan komen en dus een locatie kunnen gaan zoeken die groot genoeg is voor ons allemaal.
we zien jullie daar,
ATG TEAM
Ron
organisator ontmoetingsdag
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
http://www.rocomo.nl
Re: 2de ontmoetingsdag 2009
Het duurt nog eventjes maar ik zet hem wel in de agenda.
Alweer in Utrecht? Waarom niet in Amsterdam, de hoofdstad van dit land. Ook leuk voor de provincialen, kunnen ze er gelijk een mooi uitstapje van maken. Of wat dacht je van een ATG tour op een rondvaartboot
Vind ik eigenlijk ook wel ja. Maak er anders eens een poll van. Weet nog niet precies hoe 19 sept uit gaat komen (wordt beetje hectische maand) maar in principe kom ik wel. Als het Adam wordt, dan zeker .Dexter schreef:Alweer in Utrecht? Waarom niet in Amsterdam, de hoofdstad van dit land. Ook leuk voor de provincialen, kunnen ze er gelijk een mooi uitstapje van maken. Of wat dacht je van een ATG tour op een rondvaartboot
Amsterdam prima!
Ik kom alleen als ome al ninjoh (voormalige ErikB) en ome Dexter aanwezig zijn. Lijkt me erg tof om ze beide eens in een keer in het echt te mogen aanschouwen.
Leuk z'n dag.
Als ik tijd heb kom ik ook even kijken, lijkt me namelijk erg leuk!
Als ik tijd heb kom ik ook even kijken, lijkt me namelijk erg leuk!
Wonen in Amsterdam dan zoveel honden? Nee in Limburg wonen voornamelijk mensen, niet teveel honden, El Nino, mijn Thaise vriendin kan onmogelijk present zijn op die datum.Dexter schreef:Teneerste omdat er bijna geen hond woont die dit forum bezoekt. Ten tweede valt daar niks te beleven. Amsterdam is het epicentrum van Nederland. En je hebt er ook Chinese massagesalons, mocht je heimwee krijgen naar je vriendinSeeker schreef:Waarom niet in Aken of Heerlen of Maastricht
Met alle respect maar het is toch logisch dat dit soort dingen in het westen of Midden van het land word gegeven???
Zou hetzelfde zijn als we een evenement in Enschede houden .
Amersfoort dan. Meer in het midden kun je het niet krijgen!Sharry schreef:Met alle respect maar het is toch logisch dat dit soort dingen in het westen of Midden van het land word gegeven???
Goed plan! Ben ik helemaal voor.hariejak schreef:Amersfoort dan. Meer in het midden kun je het niet krijgen!Sharry schreef:Met alle respect maar het is toch logisch dat dit soort dingen in het westen of Midden van het land word gegeven???
Haha, als het in Adam is ben ich dabei. Als het in de provincie is, dan kom je toch alsnog naar Mokum om een biertje ad delirium te pakken >:)Rick schreef:Ik kom alleen als ome al ninjoh (voormalige ErikB) en ome Dexter aanwezig zijn. Lijkt me erg tof om ze beide eens in een keer in het echt te mogen aanschouwen.
Amersfoort ook helemaal goed
Amersfoort betekent El Niño en Dexter niet present.Sharry schreef:Amersfoort ook helemaal goed