wat is de volgende bestemming
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: wat is de volgende bestemming
kom je hier vertellen hoe het was? wij willen in oktober stonehenge gaan bekijken. ik las ergens dat je alleen vanaf een afstand op een platform mag kijken. dat zal toch niet?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
ik las wel op de site dat stonehenge zelf maar op bepaalde tijden opengesteld wordt.. komend weekend is er een grote bijeenkomst en is hij daarvoor opengesteld.. ben benieuwd en zal laten weten hoe het was
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Stonehenge was geweldig! we waren er met 36000 man en het was één groot feest! Normaal kan je niet bij de stenen komen maar heb ze aangeraakt... leuke van de summer solstice is dat je ook geen entree of duur tourtje ergens vandaan er naar toe hoeft te boeken! Hele bijzondere sfeer al had ik wel gedacht dat die stenen groter waren, maar goed dat is vaker zo met die bekende dingen
Goede tip dus, dat Carnaval in juni te Engeland. Lekker hossen om een paar stenen, haha, hoe gek kan je maken
- bolletjeom
- Reisexpert
Het ticket voor Ecuador is binnen dus het staat nu vast dat ik daar 3 keer het rondje mag maken!
En ik zie net dat mijn oktoberreis naar Laos en Cambodja ook al vol zit...dus die gaat ook door!!!
En ik zie net dat mijn oktoberreis naar Laos en Cambodja ook al vol zit...dus die gaat ook door!!!
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
M'n geplande trip naar Londen volgend jaar februari is na de gebeurtenissen van gisteren van de baan
Je kan nog steeds naar Londen, natuurlijk...WizardOfOss schreef:M'n geplande trip naar Londen volgend jaar februari is na de gebeurtenissen van gisteren van de baan
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
@wizard .. Dat is klote voor je. sterkte
Mijn trip is eindelijk goedgekeurd. 25 oktober tot en met 21 november naar Kenia en (vooral) Tanzania. 4 weken, Kilimanjaro beklimmen, safari en duiken. Heb er echt super zin n
Mijn trip is eindelijk goedgekeurd. 25 oktober tot en met 21 november naar Kenia en (vooral) Tanzania. 4 weken, Kilimanjaro beklimmen, safari en duiken. Heb er echt super zin n
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- Daniii
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Nog maar net terug uit China en 17 juli alweer naar Jotunheim - Noorwegen! Kan niet wachten!!
- bolletjeom
- Reisexpert
Balen man! maar je zou idd alsnog gewoon naar Londen kunnen.M'n geplande trip naar Londen volgend jaar februari is na de gebeurtenissen van gisteren van de baan
@Danii wat gan je doen in noorwegen?? vakantie? Het is er zoooo mooi
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Op zich wel, zeker waar. Maar ik zou er samen met een kameraad heen gaan die wel een echt fanatieke fan was (ik ben maar een gelegenheidsfan die het geluk had kaarten te kunnen bemachtigen), die sprak ik gisteren nog, en die liet toch wel blijken de hele trip voorlopig maar even te vergeten. Een bezoek aan Londen komt er vast nog wel een keer van, ik vind het toch vooral erg jammer dat ik "The King of Pop" nooit live zal kunnen aanschouwen. Want ook al was hij de afgelopen jaren behoorlijk afgegleden, het blijft toch een fenomeen.Jenny schreef:Je kan nog steeds naar Londen, natuurlijk...WizardOfOss schreef:M'n geplande trip naar Londen volgend jaar februari is na de gebeurtenissen van gisteren van de baan
Maar om het van de positieve kant te bekijken, nu staat volgend jaar tenminste weer helemaal open. Dit topic dus maar eens in de gaten houden voor inspiratie...
Nu we het toch over kindervrienden hebben: kijk eens naar de reisdvd's van Bassie en Adriaan om inspriratie op te doen zou ik zeggen!
Bassie en Adriaan door Amerika reeks (6 DVDs):
http://www.bol.com/nl/p/dvd/bassie-adri ... index.html
Bassie en Adriaan reizen door Europa (ook 6 DVDs):
http://www.bol.com/nl/p/dvd/bassie-adri ... escription
Bassie en Adriaan door Amerika reeks (6 DVDs):
http://www.bol.com/nl/p/dvd/bassie-adri ... index.html
Bassie en Adriaan reizen door Europa (ook 6 DVDs):
http://www.bol.com/nl/p/dvd/bassie-adri ... escription
- Daniii
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Trekking van 2 weken door Jotunheimen!!! Heb er echt heel veel zin in!bolletjeom schreef:@Danii wat gan je doen in noorwegen?? vakantie? Het is er zoooo mooi
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
danii! echt gaaf man! Noorwegen is echt mijn favo land in europa!
ik ben op moment een weekendje newcastle aan plannen voor augustus!
ik ben op moment een weekendje newcastle aan plannen voor augustus!
Eerder in deze topic vermeld naar Marokko te gaan in de herfst. Maar bah, wat een gedoe: werkgever die tegenwerkt, werkgevers/opleidingen van vrienden om rekening mee te houden... kortom: dat gaat er niet inzitten.
Nu dus plan om (alleeen) naar Israel te gaan in november. Even balans van vakantiedagen opmaken, overleggen met teamleider op m'n nieuwe werkplek en boeken maar!
Nu dus plan om (alleeen) naar Israel te gaan in november. Even balans van vakantiedagen opmaken, overleggen met teamleider op m'n nieuwe werkplek en boeken maar!